افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » تنش استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی به اوج خود رسید

  • کد خبر : 149345
اسمارتک نیوز » تنش استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی به اوج خود رسید

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هر چه به زمان بازی استقلال و پرسپولیس نزدیک می شویم، تلاش هر دو باشگاه هم از نظر مسائل فنی و هم از نظر مسائل حاشیه ای برای پیروزی در این دیدار بیشتر می شود. در رابطه با اتفاقاتی که قرار است در داخل مستطیل سبز رخ دهد، بدیهی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هر چه به زمان بازی استقلال و پرسپولیس نزدیک می شویم، تلاش هر دو باشگاه هم از نظر مسائل فنی و هم از نظر مسائل حاشیه ای برای پیروزی در این دیدار بیشتر می شود. در رابطه با اتفاقاتی که قرار است در داخل مستطیل سبز رخ دهد، بدیهی است که در روزهای باقی مانده تا پنجشنبه، مربیان و اعضای کادر فنی دو تیم باید حواس خود را جمع کنند، اما از نظر شرایط کاملا متفاوت است. مسائل حاشیه ای خارج از حوزه در حالی که کمتر از یک هفته تا دربی تهران باقی مانده، حالا گفته می شود پرسپولیس مدارک لازم را در خصوص ادعای خود مبنی بر تخلف استقلال از سقف بودجه این فصل در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است. یکی از اسناد، پیش پرداخت خانه گوستاوو بلانکو توسط باشگاه است و در بودجه جاری این فصل لحاظ نشده است. همینطور کانال ها و صفحات نزدیک به پرسپولیس مدعی شده اند که استقلالی ها در خصوص پرداخت رضایت نامه رضا خالدآبادی، رزرو او برای این فصل، شفاف سازی نکرده اند و علاوه بر این، به یکی از بازیکنان چک فصل بعد داده اند!

استقلالی ها روز جمعه نیز مانند روزهای گذشته اعلام کردند که تخلفی انجام نداده اند و این جنجال در فضای مجازی آغاز شد تا پرسپولیس از موج مربوطه سوء استفاده کرده و امتیازی را که به دلیل تخلف از قانون سقف بودجه کسر شده بود، بازگرداند. در همین رابطه یک حقوقدان آشنا به امور ورزشی به خبرورزشی گفت: باید به نکات حساس مطرح شده در قانون توجه ویژه داشته باشیم و ببینیم قانون در این باره چه می گوید. به عنوان مثال در مورد پول خانه بلانکو با توجه به اینکه این پول به صورت قطعی از حساب استقلال برداشت نشده است و پس از اتمام قرارداد خانه مورد نظر می تواند به حساب استقلال برگردانده شود، باید دید آیا قانون این موضوع را انجام داده است. چیزی کمک کرد در مورد آن یا نه؟ به عنوان مثال اگر بلانکو به هر دلیلی ظرف سه ماه از استقلال جدا شود و این باشگاه دیگر بازیکن خارجی برای استفاده از خانه مذکور نداشته باشد، قطعا خانه را پس می گیرد و پول خود را پس می گیرد، بنابراین رقم مذکور به حساب باز می گردد. از استقلال ، اما باید دید این موضوع در قانون سقف بودجه چگونه تفسیر می شود.

اعلام حکم بعد از دربی

اگرچه هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال مایل به صحبت آشکار در این باره نبودند، اما یکی از نزدیکان به فدراسیون و سازمان لیگ به شرط فاش نشدن نامش به خبرورزشی گفت: نهادهای قضایی فدراسیون لا به طور مستقل عمل می کنند، اما به دلیل با توجه به حساسیت درگیری استقلال و پرسپولیس، ممکن است حکم این پرونده طی روزهای 25 تا 27 آذر اعلام شود. نکته مهم در این مورد این است که رسانه ها مانند افراد عادی قضاوت نکنند زیرا این موارد در دو مرحله کاملاً متفاوت است. پرونده پرسپولیس به کمیته استیناف رسیده اما به تازگی بحث استقلال در کمیته انضباطی مطرح شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.