افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اصلانیان: بهترین اتفاق قبل از دربی برای پرسپولیس افتاد/ مربیان سعی می کنند در دربی اول شکست نخورند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 149271
اصلانیان: بهترین اتفاق قبل از دربی برای پرسپولیس افتاد/ مربیان سعی می کنند در دربی اول شکست نخورند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی در بازی قبل از دربی مهم بود که پرسپولیس توانست با 3 امتیاز بازی را به پایان برساند. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: انتظار بهترین ها در بازی قبل از دربی بود و […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی در بازی قبل از دربی مهم بود که پرسپولیس توانست با 3 امتیاز بازی را به پایان برساند.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: انتظار بهترین ها در بازی قبل از دربی بود و پرسپولیس توانست 3 امتیاز از این بازی را کسب کند. بازی مقابل هوادار برای آرامش رسیدن به نسبی پرسپولیس مقابل تیم انتهای جدولی قرار گرفت و انتظار می رفت گل های بیشتری بزند. البته آنها موقعیت های گلزنی ایده آلی داشتند و اگر نبیل باهویی دقت می کرد می توانست اولین گل خود را در فوتبال ایران به ثمر برساند.

وی افزود: از طرفی اگر محمد عمری کمی با تجربه عمل می کرد و با پا به داخل پاس می داد شاید یک گل دیگر برای پرسپولیس به ثمر می رسید. در مجموع کسب 3 امتیاز خیلی مهم بود و اگر پرسپولیس امتیاز از دست می داد می توانست این اتفاق بیفتد. چرا که پرسپولیس چند هفته بود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشده بود و پیروزی قبل از دربی به این تیم روحیه داد و جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کرد.

*سیستم دفاعی پرسپولیس مقابل الدیل غافلگیر شد

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا مدافعان پرسپولیس مقابل تیم آماتور عملکرد خوبی داشتند، خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل الدیل سیستم دفاعی پرسپولیس غافلگیر شد و از فضاهای بین حریفان موقعیت های خوبی برای حریف قطری ایجاد شد. دو مدافع میانی هافبک های الدحیل در تمام 90 دقیقه بازی از آن فضا استفاده کردند اما کادرفنی پرسپولیس سعی کرد این فضا را پوشش دهد و به هواداران فرصت ندهد. البته نمی توانیم هواداران را با الدحیل مقایسه کنیم که نتوانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و گل بزنند.

*سخنان مربیان در دربی اول گل نزدن و نباختن است

این پیشکسوت فوتبال درباره دربی گفت: دربی مسابقه خاصی است و حساسیت های خاص خود را دارد و هیچ گاه ربطی به جایگاه هر یک از تیم های جدول نداشته است و قاعدتا مربیان سعی می کنند اول شکست نخورند. “. در این دیدار مهم.» من خودم در 8 دربی بازی کردم و مربیان از گل نخوردن و نباختن صحبت می کنند، به همین دلیل برخی از دربی ها گل نمی شوند، مگر اینکه در اتفاقات گل زده شود.

اصلانیان درباره حساسیت زیاد دربی برای کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همیشه یک مسابقه حساس برای هواداران، بازیکنان، مربیان و … بوده است و با توجه به اتفاقات اخیر در تیم فوتبال پرسپولیس، این دربی بسیار حساس است. بدون شک برای کادر فنی این تیم حساس تر است. اگر دربی را ببرند فشار را از روی خود و هواداران برمی دارند. پرسپولیس حالا که از لیگ قهرمانان حذف شده باید تمام توانش را برای لیگ برتر و جام حذفی بگذارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)