افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دمای اصفهان افزایش می یابد/ رکود جوی تا 72 ساعت آینده تشدید می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 149268
دمای اصفهان افزایش می یابد/ رکود جوی تا 72 ساعت آینده تشدید می شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده 1 تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، اظهار داشت: حداکثر دمای هوا طی 24 ساعت آینده. کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز صبح فردا به 20 درجه سانتیگراد بالای صفر و […]

مینا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده 1 تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، اظهار داشت: حداکثر دمای هوا طی 24 ساعت آینده. کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز صبح فردا به 20 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل آن به 4 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

به گفته وی، در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حداقل دمای هوا یک درجه سانتیگراد زیر صفر است. خوردن و بیابانک با حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در 24 ساعت آینده خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از برقراری جوی پایدار از امروز تا اواسط هفته خبر داد. مطلع و اظهار داشت: این شرایط طی 72 ساعت آینده منجر به افزایش تدریجی غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان خواهد شد.

معتمدی با بیان اینکه جو آرامش تا بعدازظهر چهارشنبه در استان برقرار است افزود: در باره تشدید ثبات هواشناسی از فردا دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق مرکزی استان از جمله اصفهان، خمینی شهر، شوکه شدن (دولت آباد)، لنجان، صنعتی اصفهان، فرودگاه اصفهان، فلورجان، کبوتر آباد، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، شاهین شهر و میمه، نجف آباد نیز اخطار نارنجی رنگ صادر شده است.

به گفته وی، با توجه به تشدید رکود جوی طی 72 ساعت آینده افزایش محسوسی در شاخص کیفیت هوا همراه با رشد احتمالی غلظت آلاینده ها در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های سنی و در صورت وجود در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده، احتمال ایجاد شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق صنعتی و پرتردد وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی در استان بارش باران و برف در غرب استان آغاز می شود و به تدریج در اکثر مناطق شاهد بارش باران خواهیم بود. مناطق استان تا روز پنجشنبه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.