افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

جنگ غزه باعث بسته شدن 40 فروشگاه معروف ترین شرکت پوشاک صهیونیستی شد

  • کد خبر : 149256
جنگ غزه باعث بسته شدن 40 فروشگاه معروف ترین شرکت پوشاک صهیونیستی شد

به گزارش بازار، شرکت های رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی و پس از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه با بحرانی گسترده مواجه هستند. سایت اقتصادی رژیم صهیونیستی Calcalist اعلام کرد که در نتیجه کاهش فعالیت که از زمان آغاز جنگ بدتر شده است، فروشگاه های زنجیره ای معروف مد کاسترو بین […]

به گزارش بازار، شرکت های رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی و پس از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه با بحرانی گسترده مواجه هستند.

سایت اقتصادی رژیم صهیونیستی Calcalist اعلام کرد که در نتیجه کاهش فعالیت که از زمان آغاز جنگ بدتر شده است، فروشگاه های زنجیره ای معروف مد کاسترو بین 30 تا 40 فروشگاه خود را تعطیل خواهند کرد.

شرکت کاسترو 30 درصد از کارکنان خود را از زمان شروع جنگ غزه اخراج یا مرخص کرده است و انتظار نمی رود که تصمیمی در مورد بازگرداندن آنها به کار حداقل برای یک ماه دیگر اتخاذ کند. کاسترو یک شرکت پوشاک رژیم صهیونیستی است که در بورس تل آویو نیز فعالیت می کند. این شرکت شامل 180 فروشگاه و دارای دفتر مرکزی در فلسطین اشغالی، آلمان، روسیه، سوئیس، تایلند و اوکراین است. فروش این شرکت در سال مالی 1385 به حدود 533 میلیون مثقال رسید.

شرکت کاسترو فروش بالقوه ای به ارزش 79 میلیون شیکل را به دلیل جنگ غزه از دست داد و درآمد آن از 7 اکتبر تا 15 نوامبر 40 درصد کاهش یافت. بیشترین کاهش در ماه اکتبر در فروشگاه های پوشاک و لوازم آرایشی این شرکت به ثبت رسیده است. در اوایل ماه اکتبر، فروشگاه های این شرکت در برخی از مناطق سرزمین های اشغالی بسته شد و اکنون اکثر فروشگاه ها به جز فروشگاه های محله غزه و شمال سرزمین های اشغالی نزدیک مرز با لبنان باز هستند.

اکنون این شرکت تصمیم گرفته است ده‌ها فروشگاه دیگر را به عنوان بخشی از فرآیند کارآمدی برنامه‌ریزی شده برای سال 2024 ببندد. کاسترو در گزارش‌های سه ماهه سوم خود گفت که این فرآیند از طریق بررسی دقیق عملکرد فروشگاه و نتایج مالی انجام خواهد شد. بهبود شرایط لیزینگ فروشگاه و بستن فروشگاه های زیان آور.

کاسترو سه ماهه سوم سال جاری را با افزایش 5.5 درصدی درآمد به 454 میلیون NIS و افزایش 153 درصدی سود خالص به 12.7 میلیون NIS به پایان رساند و علیرغم افزایش فروش، سود کلی شرکت در مقایسه با سال 58، 57.8 درصد بود. در سه ماهه مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

بخش نساجی رژیم صهیونیستی یکی از آسیب دیده ترین صنایع از ابتدای جنگ تاکنون است. شرکت های صهیونیستی که در زمینه مد تخصص داشتند حدود 30 درصد از کارکنان خود را اخراج کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.