افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

لباس هایی که شما را قد بلند نشان می دهد / قد بلند دیده شدن چیزی بسیار مطلوب است، این را به خاطر داشته باشید

  • کد خبر : 149162
لباس هایی که شما را قد بلند نشان می دهد / قد بلند دیده شدن چیزی بسیار مطلوب است، این را به خاطر داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه دوست دارند شیک و شیک به نظر برسند، اما گاهی اوقات رسیدن به آن دشوار است و هیکل خاص یک فرد دلیل این امر است، اما می دانید که انتخاب خوب لباس حرفه ای است. این می تواند نشان دهد که ایرادات بدن ما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه دوست دارند شیک و شیک به نظر برسند، اما گاهی اوقات رسیدن به آن دشوار است و هیکل خاص یک فرد دلیل این امر است، اما می دانید که انتخاب خوب لباس حرفه ای است. این می تواند نشان دهد که ایرادات بدن ما نه تنها نامرئی است بلکه به شکل دیگری نیز دیده می شود، به عنوان مثال، آیا شنیده اید که آرایش باید عیب های شما را پنهان کند و شما را زیباتر نشان دهد، لباس ها می توانند دقیقاً یکسان باشند، برای مثال، افرادی که لاغر هستند زیباتر به نظر می رسند؟ به طوری که لباس آنها را چاق نشان می دهد. در این صورت به اندام شما تعادل می بخشند و ظاهر شیک تری خواهند داشت زیرا می دانید که خیلی لاغر یا خیلی چاق بودن امروزه مورد قبول جامعه نیست.

اما برخی از افراد در آنجا هستند که یکسری مشکلات ژنتیکی دارند، به این معنی که نقایصی که دارند به ارث رسیده است و به دست خودشان نیست، و حالا این افراد وقتی نمی توانند از شر آنها خلاص شوند، چه کار باید بکنند؟ شکم آنها و این آنها را آزار می دهد، آنها باید به دنبال لباس برای شکم بزرگ بگردند، که قبلاً در مقالات خود در مورد آن صحبت کردیم و اکنون می خواهیم در مورد لباس هایی صحبت کنیم که قد بلند را نشان می دهند، اجازه دهید به شما بگوییم که برای افراد عالی است. که کوتاه قد هستند و می خواهند قد بلند دیده شوند.

چه شلواری ما را قد بلندتر نشان می دهد؟

یکی از مهم ترین عناصری که شما را قد بلندتر نشان می دهد شلوار است که می توانید با انتخاب مناسب قد خود را بلندتر نشان دهید، دلیل این امر می تواند بلند بودن درز این مدل شلوار باشد، مثلاً شلوارهایی که آنها هستند. معمولا تنگ آنها به دلیل درز کوتاهشان شما را چاق و کوتاه نشان می دهند، بنابراین به هیچ وجه هنگام خرید شلوار آن شلوار را انتخاب نکنید تا قد بلند به نظر برسید. به کسانی که درزهای کوتاه دارند نگاه نکنید.

علاوه بر این، هنگام انتخاب شلوار کمر کوتاه می توانید دو اشتباه مرتکب شوید، اول اینکه قد شما به دلیل درز بودن کوتاه به نظر می رسد و دوم اینکه اگر شلوار مورد نظر رنگ روشن باشد، پاهای شما کوتاه به نظر می رسد و چاق و چله. . در نهایت به دنبال شلوارهایی باشید که کمر و درز بالایی دارند و قد شما را بلندتر نشان می دهند.

لباسی که قد را نشان می دهد.

چه رنگ لباس بپوشیم تا قد بلند به نظر برسیم؟

برای اینکه بلندتر از آنچه هستید به نظر برسید، بهتر است لباس های تک رنگ را انتخاب کنید، زیرا وقتی رنگ لباس هایتان یکسان است و مرز بین آنها مشخص نیست، بلندتر از آنچه هستید به نظر می رسید. برای این کار بهتر است رنگ های خنثی را انتخاب کنید، به عنوان مثال می توانید از لباس های خاکستری یا کرم رنگ استفاده کنید. اگر لباس بالا و پایین شما دو رنگ متفاوت باشد، کوتاه و چاق به نظر می رسید، اما اگر مثلاً پیراهن و شلوار همرنگ دارید، پیراهن و شلوار زرشکی با کت مشکی باز بپوشید، قطعا ظاهر می شوید. بلندتر .

علاوه بر این، اگر کمی اضافه وزن دارید باید لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ های تیره دارند تا علاوه بر قد، وزن شما متعادل تر به نظر برسد و در پایان باید بگوییم که باید از طرح های روشن در لباس استفاده کنید. نرو چون هر چه لباست ساده تر باشد تو را بالاتر خواهند دید.

لباسی که قد را نشان می دهد.

برای بلند قد به نظر رسیدن چه مانتوهایی انتخاب کنیم؟

اگر کوتاه قد هستید و می خواهید با لباسی که انتخاب می کنید قد بلندتر به نظر برسید، توصیه ما در زمینه مانتو این است که کت هایی را انتخاب کنید که قد بلند هستند و این قد تا زانو می رسد، تنگ تر خیلی بهتر است. حتی در مواردی که می خواهید کت بپوشید، کت هایی را انتخاب کنید که به زانو شما می رسد. از پوشیدن آن دسته از کت ها و کت هایی که دو ردیف دکمه در کنار هم دارند خودداری کنید زیرا شما را پرتر و کوتاه تر نشان می دهند، بنابراین یک ردیف دکمه بهتر است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کت شما باید سایز شما باشد، نه تنگ تر و نه گشادتر و متناسب با اندام شما باشد.

لباسی که قد را نشان می دهد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.