افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

عبدی: برخورد با گل محمدی مناسب نبود/ ذخیره های پرسپولیس را با سپاهان، تراکتور و استقلال مقایسه کنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 149121
عبدی: برخورد با گل محمدی مناسب نبود/ ذخیره های پرسپولیس را با سپاهان، تراکتور و استقلال مقایسه کنید – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی در دربی روز پنجشنبه جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. بهادر عبدی در گفت وگو با فارس، درباره پیروزی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. چرا که پرسپولیس چند بازی در لیگ و آسیا پیروز نشده […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی در دربی روز پنجشنبه جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بهادر عبدی در گفت وگو با فارس، درباره پیروزی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. چرا که پرسپولیس چند بازی در لیگ و آسیا پیروز نشده بود و به همین دلیل به این برد نیاز داشت. البته در کنار آن گل موقعیت های گلزنی دیگری هم داشت اما همین برد با گل هم خوب است. این پیروزی به پرسپولیس کمک می کند تا وضعیت خود را بهتر کند. چون این هفته بازی مهمی مقابل استقلال داریم. درست است که از نظر کیفی هنوز پرسپولیس مورد نظر هواداران را نمی بینیم اما به آینده امیدواریم.

*رفتاری که برای گل محمدی پیش آمد مناسب نبود

وی در خصوص حضور خود و برخی از پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی در دیدار با هواداران ادامه داد: وظیفه ما پیشکسوتان حمایت از تیم است، البته من سال هاست که به ورزشگاه نرفته ام. و من معمولا تماشا می کنم مسابقات از تلویزیون پخش می شود اما شرایط پرسپولیس حساس است و ما وظیفه داشتیم با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کنیم. البته در بازی قبل اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد برای اعلام حمایت از کادرفنی به ورزشگاه بروم. گل محمدی مربی پرافتخاری است که در پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و رفتارش مناسب نبود.

*نگرش بازیکن ارزشش را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد نبیل باهویی مهاجم خارجی سرخ ها و انتقاداتی که به او شد، گفت: بازی این بازیکن را از نزدیک ندیده ام اما می دانم که همه از او انتقاد می کنند. به عنوان فردی که سال هاست فوتبال بازی می کنم، باید بگویم که برای یک مهاجم بسیار مهم است که بتواند خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. برخی از بازیکنان امید پرسپولیس به من گفته اند که نبیل باهویی بازیکن خوبی است اما به هر حال روی این بازیکن فشار زیادی وجود دارد. در نظر بگیرید که این بازیکن دیر به پرسپولیس اضافه شد و ممکن است از نظر بدنی از دیگر بازیکنان عقب باشد. به نظر من باید به آن فرصت داد. چون بازیکن دردناک است. مهاجم شاید کیفیت بالایی نداشته باشد اما می تواند به پرسپولیس کمک کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا دربی می تواند سکوی پرتابی برای بهویی باشد، گفت: در دربی همه چیز نامشخص است. بارها پیش آمده که بازیکنی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته اما در دربی گل زده و جانی دوباره گرفته است. امیدوارم برای این بازیکن هم همین اتفاق بیفتد. با این حال محرومیت شهاب زاهدی به پایان رسیده و قطعا رقابت خوبی بین این دو بازیکن رقم خواهد خورد.

*بانک پرسپولیس را با سپاهان، تراکتور و استقلال مقایسه کنید

عبدی که سابقه بازی در دربی را در کارنامه خود دارد، درباره این دیدار که پنجشنبه برگزار می شود، توضیح داد: دربی یک مسابقه خاص و متفاوت با بقیه است. این بازی برای هر دو تیم مهم ترین بازی خواهد بود، هرچند استقلال چند نفر را به کادر فنی خود اضافه کرد که با چند بازی کار را برای رقیب سخت می کند، اما باید در نظر داشت که استقلال تیمی با کیفیت و سازنده است. من دوست دارم پرسپولیس هم این شرایط را داشته باشد. روز گذشته سه بازیکن امید پرسپولیس روی نیمکت این تیم حضور داشتند که نشان می دهد چقدر دستان یحیی گل محمدی خالی است. در حالی که همه دوست دارند گل محمدی در هر بازی پیروز شود، نیمکت پرسپولیس با سپاهان، تراکتور و استقلال مقایسه می شود.

* امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود

وی در خصوص اینکه آیا معتقد است این دربی برنده دارد یا خیر، گفت: در این سال ها هواداران به تیم های خود فشار می آورند تا در دربی شکست نخورند و بارها شاهد بوده ایم که یک تساوی حاصل شده است اما امیدوارم که الپرسپولیس در این بازی پیروز می شود زیرا در غیر این صورت فاصله امتیازی جدول بیشتر می شود و کار سخت می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)