افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پیش بینی «فنی» بازی استقلال و پرسپولیس/ ترسی که دو مربی را می کشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 149103
پیش بینی «فنی» بازی استقلال و پرسپولیس/ ترسی که دو مربی را می کشد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران در طول سال های فعالیت صد و یک بار مقابل هم قرار گرفته اند که اکثر این دیدارها ضعیف و فاقد کیفیت فنی بوده است. مسابقه ال بر خلاف آنچه تصور می شد عنوان “دربی” را داشت. البته برخی از […]

به گزارش خبرنگار مهر ، استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران در طول سال های فعالیت صد و یک بار مقابل هم قرار گرفته اند که اکثر این دیدارها ضعیف و فاقد کیفیت فنی بوده است. مسابقه ال بر خلاف آنچه تصور می شد عنوان “دربی” را داشت.

البته برخی از مسابقات جذاب و دیدنی از آب در آمد، اما آنچه در ذهن فوتبالدوستان و علاقه مندان به فوتبال باقی مانده است، مسابقه ای سرد و کسل کننده است که سال ها نتیجه ای جز تساوی نداشت و آن تساوی بدون گل بود.

در شرایطی که استقلال صدرنشین لیگ بیست و سوم و پرسپولیس در رده چهارم قرار دارد، قرار است صد و دومین دربی روز پنجشنبه سوم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. مسابقات در اواسط نیم فصل برگزار می شود و طبیعتا تیم ها باید از نظر تکنیکی و هماهنگی در بهترین شرایط خود باشند.

با این حال تماشایی که دو تیم در دیدار قبل از دربی داشتند نمی تواند باعث شود اهالی فوتبال توقع تماشای تماشایی دلپذیر از سوی دو تیم را داشته باشند. استقلال اگرچه پیشرو است اما در دیدار مقابل فولاد نمایش قابل قبولی نداشت و البته سد دفاعی چندلایه فولاد هم در کیفیت پایین بازی استقلال تاثیرگذار بود.

اما شاگردان جواد نکونام نتوانستند نمایشی را به نمایش بگذارند که منجر به گل افتتاحیه فولاد و کسب سه امتیاز این دیدار شد. اما با یک تساوی در اهواز توانستند یک امتیاز کسب کنند و در صدر جدول باقی بمانند.

مقابل پرسپولیس که در 6 بازی اخیر پیروز نشده بود، در روزی که عملکرد خوب و امیدوارکننده ای نداشت، موفق شد با هدف پایان دادن به ناکامی های خود و کسب سه امتیاز ارزشمند، هواداران را شکست دهد. دربی کند می شود

شاگردان گل محمدی اگرچه در این دیدار پیروز شدند اما نمایش جذابی نداشتند و فوتبالی متوسط ​​و غیر هیجان انگیز به نمایش گذاشتند. با این حال سه امتیاز این دیدار می تواند برای آنها در دیدار مقابل استقلال بسیار مهم باشد.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که در دیدارهای گذشته نتوانستند فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند و به نظر می رسد در دربی هم همین اتفاق بیفتد. اگرچه حضور استقلالی‌ها در این بخش کمتر است و در بازی‌های اخیر فوتبال بهتری به نمایش گذاشته‌اند، اما شرایط جدول و «نباختن» به رقیب، نکونام و یارانش را مجبور می‌کند تا با احتیاط وارد زمین شوند و برای کسب امتیاز تلاش کنند. .

پیش بینی

اگرچه شرایط این بازی با سایر دیدارها متفاوت است و تکلیف فنی با سوت داور و اتفاقات دقایق ابتدایی مشخص می شود، اما به نظر می رسد فکر گل محمدی و نکونام برای این دیدار به گونه ای نیست که بخواهند در یک بازی به تنهایی فکر کنند. . بدون ترس از باخت بازی کنید. جذاب و دیدنی باشید.

تحلیل تکنیکال عملکرد دو تیم در دیدارهای دور دوازدهم، فوتبالدوستان را امیدوار به تماشای دربی جذاب نمی کند، مگر اینکه مربیان دو تیم ترس از باخت را کنار بگذارند و به فوتبال تهاجمی حاضر فکر کنند.

در عین حال هر دو تیم با ضعف گلزنی مواجه هستند و نبود مهاجمانی که بتوانند با فوتبال خود تماشاگر خلق کنند، پاشنه آشیل هر دو تیم خواهد بود. همچنین در ترکیب دو تیم هیچ بازیکن خلاقی وجود ندارد که بتواند حداقل با حرکات فردی و دریبل های خود تماشاگران را به وجد بیاورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.