افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

تیم ملی تا به حال این همه لژیونر برجسته را همزمان نداشته است

  • کد خبر : 149083
تیم ملی تا به حال این همه لژیونر برجسته را همزمان نداشته است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، واقعیت تلخ دیگر این است که تیم ما امسال با وجود استعداد و کلاس زیاد و داشتن انواع ستاره ها، میانگین سنی بسیار بالایی دارد که از 31 سال گذشته و احتمالا عنوان مسن ترین را به خود اختصاص داده است. تیم قدیمی جام ملت های امسال بین 24 […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، واقعیت تلخ دیگر این است که تیم ما امسال با وجود استعداد و کلاس زیاد و داشتن انواع ستاره ها، میانگین سنی بسیار بالایی دارد که از 31 سال گذشته و احتمالا عنوان مسن ترین را به خود اختصاص داده است. تیم قدیمی جام ملت های امسال بین 24 تیم حاضر در این مرحله به ما تقدیم می شود، مانند سال گذشته در این زمان تیم راه یافته به جام جهانی 2022 قطر با میانگین سنی معرفی شد. 29.8 سال دومین تیم قدیمی جام هر تیم بزرگسالی، چه امسال و چه هر تیم دیگری، کار بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

به این همه استعداد و اعتبار نگاه کن!
آنچه طرفداران فرضیه فوق به آن تکیه می کنند و مدام به آن اشاره می کنند این است که افرادی با رده و قامت بالا و لژیونرهایی با نام های برجسته مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، میلاد محمدی، احسان حاجی صفی هستند. ، سعید عزت اللهی، علی کریمی، سید مجید حسینی و امید ابراهیمی در تیم ملی فعلی ایران حضور دارند و تا به حال اتفاق نیفتاده بود که همزمان این همه لژیونر بزرگ و صاحب استعداد و اعتبار داشته باشیم. معدود باشگاه های بزرگ اروپایی هستند که طارمی، مهاجم با استعداد پورتو را نخواهند و صحبت از انتقال او به یکی از دو شهر “بزرگ” میلان در بازار نقل و انتقالات زمستانی آزمایشی برای چشمان AS است و چندین بار رم را روشن کرده است. در شرایط سخت به کمک ژوزه مورینیو آمد و پیروزی را از شکست گرفت. جهانبخش با فاینورد قهرمان لیگ هلند شد و پیش از این در لیگ انگلیس قدرت خود را نشان داده بود. قدوس هم در «امینن» فرانسه و هم در برنتفورد انگلیس خوش درخشیده است و این روزها سرمربی دانمارکی برنتفورد بیش از هر زمان دیگری از او، محمدی و حاجی صفی در «آآک آتن» قدردانی می کند و روی پیستون و روی پیستون خیلی خوب کار کرده اند. بال چپ که مربیان این قسمت از زمین را بدیهی می دانند کریمی مرد اول خط هافبک کایسری اسپور و مدافع خطی است که به بازی این تیم اهمیت می دهد و حسینی ستون اصلی دفاع این تیم محسوب می شود. کریم انصاریفرد با وجود اینکه اکنون فقط پیراهن تیم اومونیا نیکوزیا قبرس را بر تن می کند، در تیم هایی مانند المپیاکوس یونان و اوساسونا اسپانیا نیز بازی کرده است. 12 سال لژیونر.سعید عزت اللهی سه فصل هافبک وایل دانمارک بوده و ثابت کرده است که یک بازیساز مدبر و مردی آماده به ثمر رساندن گل های حساس و نجات جان است.ابراهیمی همچنین در چندین تیم مطرح قطری بازی کرده و دریافت کرده است. نمره قبولی در همه آنها و اکنون او مرد خط مقدم است. وسط باشگاه شمال محسوب می شود. به خاطر همه این موارد است که صاحبان فرضیه «حالا یا هرگز» می گویند اگر تیم ملی فعلی ما نفر اول جام ملت های آسیا نباشد، کدام یک از تیم های ما با کدام بازیکنان برجسته و در چه تاریخی حضور خواهند داشت. آیا می خواهید به این امر دست پیدا کنید؟

ژنرال ابرو بر نمی دارد.
میزان استعدادهای بالقوه حاضر در عرصه ملی و میزان توانایی بین المللی افراد حاضر در این رشته به حدی می رسد که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران صرفاً به دلیل حضور علی قلی زاده حضور دارد. . ، که ماه ها و تنها یک ماه و نیم مجروح و دور از میدان بود. او دوباره در مسابقات تیم باشگاهی خود (لوخپوزنان لهستان) حاضر می شود و هنوز به شرایط بدنی قبلی خود برنگشته است. گذشت و او را دعوت نکرد و مهدی قیدی که اخیرا در دیدارهای تیم اتحاد کلبه امارات درخشید و فرهاد مجیدی را از گلوگاه ها عبور داد. او در شرایطی می توانست به مهرداد محمدی که لژیونر بود و حالا استقلال تهران را در اختیار دارد نه بگوید و اخم نکند چون در غیاب او خط حمله ای دارد که می تواند برای هر تیمی گلزنی کند. در آسیا در دیدارهای تدارکاتی امسال مشکلی برای فتح دروازه کشورهایی مانند روسیه و بلغارستان وجود نداشت و قطر و هنگ کنگ را شکست دادند. تعدد بازیکنان کارآمد در خط هافبک نیز باعث شده که قلانوی منتظر بهبودی امید نورافکن هافبک چپ پای قدرتمند سپاهان از مصدومیت طولانی مدت باشد و او مطمئن است با لژیونرهای متعدد خود از جمله عزت اللهی، حاجی صفی، کریمی و ابراهیمی. و جوانانی مانند محمد قربانی یا محمدجواد حسین نژاد می توانند این خلاء را پر کنند. کانون توجه است. در دفاع وسط هم اینطور است. در حالی که مرتضی پورعلیگنجی (با سابقه بازی در لیگ حرفه ای چین و بازیکن فعلی پرسپولیس) چندی پیش به شدت مصدوم شد و صحنه را ترک کرد اما با حضور کنعانی زادگان، خلیل زاده، مجید حسینی، محمد دانشگر و حزباوی ژنرال در این منطقه احساس راحتی می کند.

هر حریفی را به آتش می کشند اما…
با موارد فوق مشخص است که تیم فعلی ما واقعاً ثروتمند است و مخصوصاً در بحث داشتن لژیوناریو، اما سوال مهم این است که آیا تیم هایی که کارلوس کی روش به جام ملت های آسیا 2015 و 2019 برد، تیم های بی کیفیتی بودند؟ این سوال را می توان به سال های 2006 و 2011 تعمیم داد. زمانی که تیم ملی در جام ملت‌ها (دوباره) به ترتیب توسط قلانوی و افشین قطبی هدایت شد و مانند اکثر سال‌های گذشته با شکست مقابل کره جنوبی از مرحله یک چهارم نهایی خارج شد. تیم ژنرال 2007 نیز پر از ستاره بود و تیم 2011 هیچ کمبودی از لهستانی ها نداشت. شکی نیست که اگر طارمی و آزمون سالم باشند یک ماه دیگر در قطر هر رقیبی را می سوزانند اما در دوران دهه 2000 مثل مهاجمان هجومی دایی مهدوی کیا و هاشمیان تیم ما قهرمان جام ملت های آسیا نشد. قهرمانی و آن هم در ترکیب هایی که بازیکنانی مثل نکونام و میناوند را شامل می شد. این را باید طرفداران فرضیه عجیب «حال یا هرگز» بدانند، هرچند بعید است که آن را بپذیرند!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.