افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

معرفی بهترین ضدآفتاب ها برای روشن شدن پوست / با اینها نه تیره می شوید و نه سفید می شوید

  • کد خبر : 149004
معرفی بهترین ضدآفتاب ها برای روشن شدن پوست / با اینها نه تیره می شوید و نه سفید می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- احتمالا با وجود اینستاگرام و پیج های فعال در زمینه پوست و زیبایی، قبلا متوجه شده اید که ضد آفتاب چقدر می تواند برای سلامت پوست موثر باشد و اینکه آیا مهم است یا خیر. اما بسیاری از خانم ها تصور می کنند کرم ضد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- احتمالا با وجود اینستاگرام و پیج های فعال در زمینه پوست و زیبایی، قبلا متوجه شده اید که ضد آفتاب چقدر می تواند برای سلامت پوست موثر باشد و اینکه آیا مهم است یا خیر. اما بسیاری از خانم ها تصور می کنند کرم ضد آفتاب دو نوع رنگی و بی رنگ است، اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، زیرا بسته به نیاز پوست شما انواع ضد آفتاب وجود دارد که یکی از آنها ضد آفتاب است، خاصیت روشن کنندگی دارد. . . آیا فکر کردید کرم ضد آفتاب می تواند به روشن شدن پوست شما کمک کند؟ یا می‌دانستید بهترین محصولات مراقبت از پوست ضدآفتاب‌ها هستند، زیرا می‌توانند پوستی سالم و شاداب به شما بدهند و در عین حال محافظت خوبی در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش داشته باشند و این فقط با ضد آفتاب‌های خورشیدی امکان‌پذیر است؟

یک کرم ضد آفتاب سفید کننده خوب چگونه باید باشد؟

به طور کلی ضدآفتاب ها نقش یک محافظ قوی را ایفا می کنند اما ترکیبات آنها در مقایسه با مشکلات افراد متفاوت است. شاید تا به حال از شما سوال شده باشد که مهمترین تفاوت بین ضد آفتاب معمولی و ضد آفتاب سفید کننده چیست؟ خب باید بگوییم که از آنجایی که کرم ضد آفتاب سفیدکننده لک ها را از بین می برد، پوست را تیره می کند و رنگ چهره را روشن می کند، به طور کلی از مواد طبیعی (ویتامین E، عصاره خیار یا لیمو) در ترکیب آن استفاده می شود.

عوامل دیگری که ممکن است بهترین ضد آفتاب های روشن کننده را ایجاد کنند عبارتند از ضد آب بودن، ماندگاری طولانی و البته جلوگیری از چین و چروک. در این مقاله قصد داریم با پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب سفید کننده از دیدگاه مصرف کنندگان آشنا شویم.

ضد آفتاب سفید کننده

ضد آفتاب های وکالی

اگر به دنبال یک ضد آفتاب خوب هستید که کیفیت خوب و قابل قبولی داشته باشد و از نظر قیمت مناسب باشد، این چهار مدل ضدآفتاب که متعلق به برند وکالی است را فراموش نکنید. در واقع ضد آفتاب ها بی رنگ و مناسب برای آقایان به جز خانم ها هستند. اساسی ترین ویژگی این محصولات محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید است که باعث کیفیت بالایی می شود.

علاوه بر این، این محصولات حاوی ویتامین های ضروری مانند ECA هستند و با این ترکیبات می توانند به راحتی پوست را سفید و روشن کنند. پوست شما را به خوبی روشن و سفید می کند. در نظر داشته باشید که هنگام خرید بسته به دمایی که قرار است در آن قرار بگیرید باید از این کرم های مخصوص و SPF استفاده کنید. این کرم دارای SPF متفاوت (50-60-70 و 90) می باشد.

ضد آفتاب سفید کننده

ضد آفتاب بی رنگ لانسون

از جمله کرم های ضد آفتاب پرفروش که مورد توجه بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است می توان به ضد آفتاب های بی رنگ برند لانسون اشاره کرد. این محصول با ترکیبات ضد چروک و مرطوب کننده و البته SPF50 می تواند تا 8 ساعت به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. این ضدآفتاب سبک می تواند با ساختار و بافت سبک خود اکسیژن رسانی عمیقی به پوست ببخشد و از طرفی برای انواع پوست اعم از آقایان و خانم ها مناسب است. اگر واقعا به دنبال یک ضد آفتاب با کیفیت و البته با قیمت مناسب هستید، حتما این ضد آفتاب را در لیست خود قرار دهید.

ضد آفتاب سفید کننده

ضد آفتاب نقطه ای بایودرما

در ابتدای متن به ویژگی ها و ترکیبات کرم های ضد آفتاب روشن کننده اشاره می کنیم تا مخت عزیزمان بهتر بتواند محصول مورد نظر را خریداری کند. ضد آفتاب نقطه ای فتودرم بایودرما با SPF50 دارای خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه بسیار قوی است که با استفاده منظم و طولانی مدت می تواند لک و تیرگی پوست را از بین ببرد. این ضد آفتاب به درجات مختلف پوست صورت را روشن و درخشان می کند و با انعکاس 98 درصد اشعه های خورشید، یک عامل ضد پیری فوق العاده قوی نیز به حساب می آید.

فراموش نکنید که این محصول کاملا بی رنگ بوده و هیچ گونه لکه سفیدی روی پوست شما باقی نمی گذارد. ضد آفتاب اسپات بایودرما فاقد چربی بوده و برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب مناسب است.

ضد آفتاب سفید کننده




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.