افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

یک مقام یمنی به مهاجمان نسبت به هرگونه بیهودگی در حمله به صنعا هشدار داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 148571
یک مقام یمنی به مهاجمان نسبت به هرگونه بیهودگی در حمله به صنعا هشدار داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، ضیف خداوند الشامیوزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن شنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد: اگر رژیم اسرائيل و ایالات متحده می خواهد به نیروهای مسلح یمن که به دلیل ادامه کشتار در نوار غزه به منافع این کشور حمله می کنند، پاسخ دهد. ما مواضع حساس آنها را […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ضیف خداوند الشامیوزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن شنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد: اگر رژیم اسرائيل و ایالات متحده می خواهد به نیروهای مسلح یمن که به دلیل ادامه کشتار در نوار غزه به منافع این کشور حمله می کنند، پاسخ دهد. ما مواضع حساس آنها را هدف قرار خواهیم داد و دامنه جنگ گسترش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هر کشتی که عازم سرزمین های اشغالی شود، هدف مشروعی برای ما خواهد بود.

سردار یحیی سریع تصریح کرد: ارتش یمن بر ادامه فعالیت تجاری کشتی‌های همه کشورها به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا مقصد بنادر سرزمین‌های اشغالی تاکید دارد.

الشامی وزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن در این بار وی اعلام کرد: این بیانیه یک بیانیه تاریخی برای یمن است. یمن که 9 سال در محاصره و حمله بود و نیروهای شرور و شورشی علیه آن متحد شدند اما امروز به حمایت و کمک به مردم مظلوم غزه و تمام فلسطین قیام کرده است.

وی افزود: بنابراین این بیانیه بیانیه قاطعی است که در نتیجه تشدید عملیات نظامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از برادرانمان در فلسطین صادر شده است.

وزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: به کشتی ها حمله کنید اسرائیلی مرحله اول و تعیین کننده این درگیری بود و امروز دشمن سعی کرده است از کشتی های سایر کشورها و سایر شرکت های کشتیرانی اعم از خارجی و عربی و سایر بازرگانان استفاده کند. بنابراین، این هشدار با هدف قرار دادن کشتی هایی که کالاهایی را به رژیم صهیونیستی منتقل می کنند، در تیررس نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و هدف مشروع تلقی می شود، وارد فاز اجرایی شده است.

الشامی وی گفت: این تصمیم در شرایطی است که فشار بر برادرانمان در فلسطین را کاهش داده و گذرگاه‌ها برای ارسال کمک، غذا و دارو و همچنین در پاسخ به وتوی قبلی باز می‌شود. نویسنده قطعنامه برقراری آتش بس و توقف تجاوز به نوار غزه توسط آمریکا در شورای امنیت تصویب شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا متوجه شده اند که اگر نیروهای یمنی به کشتی ها حمله کنند اسرائیلی اگر پاسخ دهند، عواقب ناگواری در پی خواهد داشت و آنها بیشترین آسیب را خواهند دید زیرا ما 9 سال جنگیدیم و آنها مستقیماً علیه مردم، نیروهای ما و ارتش ما جنگیدند. از این رو امروز می دانند که اگر مستقیماً مداخله کنند و بخواهند به حملات ما پاسخ دهند، صدمات زیادی متحمل خواهند شد و ما به دیگر اهداف و مواضع حساس آنها حمله خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن ادامه داد: در این صورت عملیات های ما افزایش می یابد و نبرد بیش از گذشته گسترش می یابد که در این صورت شکست خواهند خورد، بنابراین رژیم صهیونیستی باید شرایط را بسیار دقیق محاسبه کند. . . به ویژه با ذهنیت اقتصادی و سیاسی حرکت می کند و نمی خواهد ببازد، بلکه می خواهد احزاب دیگر را به عنوان نمایندگان خود در این نبرد به میدان نبرد بفرستد.

الشامی وی بیان کرد: دشمنان در سال های اخیر تمام توان خود را علیه ما به کار گرفتند اما هیچ موفقیتی نداشتند و امروز دیگر برگ برنده ای در دست ندارند که بتوانند علیه ما از آن استفاده کنند، بلکه ما توانایی ها و راهکارهای خود را مدیون هستیم. به خدای متعال برای مقابله با هر چالشی. استراتژی ما ما اعتماد داریم

وی افزود: نیروهای مسلح یمن بانک اطلاعاتی وسیعی از نقاط ضعف و اهداف دشمن و تمامی تحرکات بین آنها را در اختیار دارند بین المللیآمریکایی و اسرائیلی و سلاح هایی در اختیار دارند که با آن می توانند دشمن را متوقف کنند.

الشامی وی تصریح کرد: در این میان، دشمن به رسانه‌های خود دستور داده است که اطلاعاتی در مورد حمله به مواضع خود با موشک‌های یمنی یا فلسطینی منتشر نکنند و این گونه اخبار را سانسور کنند.

وی افزود: بیانیه نیروهای مسلح یمن حاکی از آن است که هر کشتی به سمت بنادر حرکت کند اسرائيل محصولات با حرکت آهسته هدف خواهند بود، بنابراین باید آنها را جدی گرفت.

وزیر اطلاعات دولت نجات ملی یمن گفت: عربستان و امارات با ما وارد فاز آتش بس شده اند و شرایط امروز ما مانند گذشته است، یعنی لزوم احترام به استقلال و آزادی. . یمن اما مشکل این است که این دو کشور از آمریکا دستور می گیرند که آمریکا هم در باتلاق بزرگ غزه غرق می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.