افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » آیا بازیکن استقلال در دیدار مقابل فولاد خوزستان باید اخراج می شد؟

  • کد خبر : 148498
اسمارتک نیوز » آیا بازیکن استقلال در دیدار مقابل فولاد خوزستان باید اخراج می شد؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حیدر سلیمانی درباره قضاوت دیدار فولاد و استقلال که با تساوی 0-0 به پایان رسید، گفت: این بازی صحنه خاصی نداشت، تنها در دقیقه 30 آرمین سهرابیان با آرنج سینا مریدی را به ثمر رساند. . در صورت که بابت آن کارت زرد دریافت کرد. چون شدت ضربه او […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حیدر سلیمانی درباره قضاوت دیدار فولاد و استقلال که با تساوی 0-0 به پایان رسید، گفت: این بازی صحنه خاصی نداشت، تنها در دقیقه 30 آرمین سهرابیان با آرنج سینا مریدی را به ثمر رساند. . در صورت که بابت آن کارت زرد دریافت کرد. چون شدت ضربه او به حدی نبود که داور بخواهد بازیکن استقلال را اخراج کند.

و افزود: در آن صحنه دو بازیکن برای رسیدن به توپ با هم دعوا می کردند و تاثیر خاصی نداشت. در واقع باید بگوییم که تکان دادن سهرابیان در قالب یک مرید انجام می شد. بنابراین اخطار بازیکن استقلال کافی بود.

این کارشناس داوری تاکید کرد: اکنون تعدادی از داوران ما برای دوره آموزشی VAR در عربستان حضور دارند و در هفته دوازدهم هم همین طور بودیم. کمیته داوران باید از آنچه داشتند استفاده می کرد.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا مومنی در صحنه ای بازیکنان فولاد را هل داد تا آنها را از آبی پوشان جدا کند، گفت: این به تجربه برمی گردد. مومنی گاهی به گونه ای سوت می زد که بازیکنان تحریک می شدند، یعنی با عجله به سمت آنها می دوید که می توانست خود به خود باعث درگیری شود. وقتی تماشاگران آن همه بطری آب را روی زمین انداختند، باید بازی را برای یک لحظه متوقف کنید و بازیکنان را به کنار خط بکشید. او همچنین به سرپرست بازی گفت که اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند، بازی ادامه پیدا نمی کند.

و افزود: در جریان بازی در هر صحنه توپ به کناره های زمین می رفت، شاهد پرتاب بطری های آب بودیم. علاوه بر این، دست زدن یا هل دادن بازیکنان توسط داور مناسب نیست. از طرفی اگر بازیکن هم همین کار را با داور انجام دهد، باید به او کارت زرد یا اخراج شود، به همین دلیل است که می‌گویند وقتی داور می‌خواهد به بازیکن اخطار بدهد یا او را تحریم کند، باید به او کارت زرد بدهد. در فاصله یک یا دو متری از آنها قرار می گیرد تا بازیکن بازیکن در جهت مخالف حرکت نکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.