افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

«طوفان الاقصی» مرزهای نظام مقاومتی منطقه را به سراسر جهان گسترش داد.

  • کد خبر : 148480
«طوفان الاقصی» مرزهای نظام مقاومتی منطقه را به سراسر جهان گسترش داد.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی شنبه شب در دیدار با حسین ارنوس نخست وزیر سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را عمیق و راهبردی توصیف کرد و سفر اردیبهشت امسال به دمشق را ابراز خرسندی کرد. رئیس جمهور همچنین بر تسریع در اجرای کامل توافقات و تفاهمات دو کشور تاکید کرد و تصریح […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی شنبه شب در دیدار با حسین ارنوس نخست وزیر سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را عمیق و راهبردی توصیف کرد و سفر اردیبهشت امسال به دمشق را ابراز خرسندی کرد.

رئیس جمهور همچنین بر تسریع در اجرای کامل توافقات و تفاهمات دو کشور تاکید کرد و تصریح کرد: ایران و سوریه ظرفیت های گسترده ای برای گسترش بیش از پیش همکاری های خود در زمینه های اقتصادی، تجاری و سیاسی دارند که امیدواریم با برنامه ریزی ادامه یابد. و نظارت مقامات ذیصلاح در تهران و دمشق به ما این امکان را می دهد که هر چه زودتر شاهد به کارگیری این قابلیت ها باشیم.

رئیسی دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوریه را نتیجه مقاومت دولت و مردم این کشور و شکست نقشه های آنها به ویژه در نابودی جریان تروریستی – تکفیری دانست و افزود: امروز مقاومت اسلامي لافلسطين بر پايه ايمان خود استوار است، گرچه كمبود نيروي دريايي و هوايي موجب رسوايي صهيونيست ها و حامي اصلي آنها آمريكا شده است، به گونه اي كه طي 60 روز گذشته به جز كشتار زنان و كودكان بي گناه. هیچ یک از اهداف آنها محقق نشده است و اگر اطلاعات، نظامی، امنیتی، خدمات مالی و بدون ابزار آمریکا، رژیم صهیونیستی از هم اکنون فروپاشیده بود.

رئیس جمهور خشم و نفرت بی سابقه از رژیم صهیونیستی و متحدانش در افکار عمومی جهان را نشان از صحت موضع جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته در قبال باطل و جنایت این رژیم دانست. و با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی مرزهای نظام مقاومت را ویران کرد. منطقه به تمام جهان گسترش یافته است، اظهار داشت: ما شک نداریم همانطور که ملت های عراق، سوریه، یمن و لبنان در برابر آمریکا و متحدانش پیروز شدند، ملت فلسطین نیز در این میدان پیروز خواهد شد.

در این دیدار حسین ارنوس نخست وزیر سوریه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به دمشق را نقطه عطفی در روابط تاریخی و راهبردی دو کشور و دستیابی به توافقات این سفر توصیف کرد. به ویژه در بخش‌های مالی، بانکی، انرژی، گردشگری و بازرگانی، این امر را نشانه اهتمام و جدیت مقامات ارشد تهران و دمشق در توسعه تعاملات و همکاری‌های بیشتر دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.