افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

عملیات طوفان الاقصی مرزهای نظام مقاومت منطقه را به سراسر جهان گسترش داد

  • کد خبر : 148477
عملیات طوفان الاقصی مرزهای نظام مقاومت منطقه را به سراسر جهان گسترش داد

رئیسی در دیدار نخست وزیر سوریه: رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات تهاجمی الاقصی، مرزهای نظام مقاومتی منطقه را به تمام دنیا گسترش داده است، گفت: ما شک نداریم که همانطور که ملت های عراق، سوریه، یمن و لبنان در برابر آمریکا پیروز شدند و متحدانش، ملت فلسطین نیز در این میدان پیروز خواهند شد.» […]


رئیسی در دیدار نخست وزیر سوریه:



رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات تهاجمی الاقصی، مرزهای نظام مقاومتی منطقه را به تمام دنیا گسترش داده است، گفت: ما شک نداریم که همانطور که ملت های عراق، سوریه، یمن و لبنان در برابر آمریکا پیروز شدند و متحدانش، ملت فلسطین نیز در این میدان پیروز خواهند شد.»



به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر شنبه در دیدار با حسین ارنوس نخست وزیر سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را ریشه ای و راهبردی توصیف کرد و در این ماه از دمشق ابراز خرسندی کرد.

رئیس جمهور همچنین بر تسریع در اجرای کامل توافقات و تفاهمات دو کشور تاکید کرد و تصریح کرد: ایران و سوریه ظرفیت های گسترده ای برای گسترش بیش از پیش همکاری های خود در زمینه های اقتصادی، تجاری و سیاسی دارند که امیدواریم با برنامه ریزی ادامه یابد. و نظارت مقامات ذیصلاح در تهران و دمشق به ما این امکان را می دهد که هر چه زودتر شاهد به کارگیری این قابلیت ها باشیم.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوریه ناشی از مقاومت دولت و مردم این کشور و شکست نقشه های آنها به ویژه در نابودی جریان تروریستی- تکفیری است، افزود: : امروز مقاومت اسلامی فلسطین مبتنی بر ایمان آن است. با وجود فقدان نیروی دریایی و هوایی، صهیونیست ها و حامی اصلی آنها یعنی آمریکا از مهلکه خارج شده اند، به گونه ای که در 60 روز گذشته به جز کشتار زنان و کودکان بی گناه، هیچ یک از اهداف آنها محقق نشده است. و اگر کمک های اطلاعاتی، نظامی و امنیتی بدون بودجه و رسانه های آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی از قبل فروپاشیده بود.

رئیس جمهور خشم و نفرت بی سابقه از رژیم صهیونیستی و متحدانش در افکار عمومی جهان را نشان از صحت موضع جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته در قبال باطل و جنایت این رژیم دانست. و با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی مرزهای نظام مقاومت را ویران کرد. منطقه به تمام جهان گسترش یافته است، گفت: ما شک نداریم همانطور که ملت های عراق، سوریه، یمن و لبنان در برابر آمریکا و متحدانش یعنی ملت فلسطین پیروز شدند، در این میدان نیز پیروز خواهند شد.

در این دیدار حسین ارنوس نخست وزیر سوریه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به دمشق را نقطه عطفی در روابط تاریخی و راهبردی دو کشور و در دستیابی به توافقات این دو کشور دانست. این سفر به ویژه در بخش‌های مالی، بانکی، انرژی، گردشگری و تجاری نشان از همت و جدیت مقامات ارشد تهران و دمشق در توسعه تعاملات و همکاری‌های بیشتر دارد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.