افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

گل محمدی: می توانستیم دو یا سه گل بزنیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم/سوالات قبل از بازی قطعی و هماهنگ شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148409
گل محمدی: می توانستیم دو یا سه گل بزنیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم/سوالات قبل از بازی قطعی و هماهنگ شد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با استفاده نکردن از موقعیت های گلزنی مقابل هواداران کار خود را سخت و پیچیده کرده است. یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در جمع هواداران گفت: سه امتیاز برای ما مهم بود. با توجه به اینکه در چند بازی اخیر نتیجه ای […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با استفاده نکردن از موقعیت های گلزنی مقابل هواداران کار خود را سخت و پیچیده کرده است.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در جمع هواداران گفت: سه امتیاز برای ما مهم بود. با توجه به اینکه در چند بازی اخیر نتیجه ای نگرفتیم، به خصوص در نیمه دوم می توانستیم کمی استرس را روی تیم خود ببینیم. در نیمه اول شاهد یک بازی تهاجمی و تکنیکی از تیم خود بودیم که نشان داد با انگیزه و تمرکز زیاد توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و گلزنی کنیم. در نیمه دوم فکر می کنم سه امتیاز و حساسیت این دیدار روی ما تاثیر گذاشت و به حریف زمان دادیم.

می توانستیم دو یا سه گل بزنیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم.
وی افزود: فرصت های زیادی بود که از دست دادیم. تیم رقیب نیز در حد وظیفه بود و موفق شد چندین حمله روی دروازه ما انجام دهد. فکر می کنم یکی از ایراداتی که در نیمه دوم در تیم خود پیدا کردیم این بود که نتوانستیم توپ را در زمین حریف بچرخانیم. در نیمه دوم می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم اما متاسفانه کار را برای خودمان سخت کردیم. البته در پایان بازی پسران به خوبی کنترل کردند و بازی را به سود خود به پایان رساندند. من واقعاً از پسرها قدردانی می کنم، زیرا آنها تحت فشار بودند و در مجموع توانستند بازی خوبی ارائه دهند و سه امتیاز را به دست آورند. به خصوص باید از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. حضور پرشور او به بازیکنان انگیزه داد و به همه آنها تبریک می گویم.

سوالات قبل از بازی فکر و هماهنگ شده بود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که انتظار زیادی از سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند می رفت اما این دو بازیکن به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفتند، گفت: فکر می کنم داور کارت های سختی داد. . البته در کل قضاوت خوبی داشت. متأسفانه قبل از بازی درباره او صحبت شد. فکر می کنم سال گذشته فقط یک بازی را برای ما قضاوت کرد که آن هم دربی بود. نمی دانم این صحبت ها و سوالاتی که قبل از بازی از آقای فکری پرسیده شد خیلی مشخص و هماهنگ بود یا نه. دلیلی نداشت که اینقدر به داور فشار بیاورند. امروز سهری محاکمه فوق العاده ای داشت، او یکی از قضات بزرگوار کشور است. این حرف ها اصلا درست نبود. فکر نمی کنم بچه های ما مستحق دریافت کارت زرد بودند.

برای دربی به همبستگی و صمیمیت بیشتری در تیم نیاز داریم
گل محمدی درباره دربی پیش رو نیز توضیح داد: چند روزی فرصت داریم تا به دربی فکر کنیم. بسیار مهم است که در روزهای باقی مانده بهبودی خوبی داشته باشید. ما به همبستگی و صمیمیت بیشتری در تیم نیاز داریم. قطعا وقتی با هم هستیم تیم ما از نظر فنی خوب است و فکر می کنم بازیکنانم می توانند در لحظات سخت خودشان را نشان دهند. دربی همیشه حساس است و ما واقعا امیدواریم که بازی خوبی ارائه دهیم.

فکر می کنم علیشاه به دربی می رسد.
وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه برای دربی آماده می شود گفت: فکر می کنم بتواند حضور داشته باشد! او امروز می توانست 10 دقیقه بازی کند اما ریسک نکردیم و فکر می کنم مصدومیتش در چند روز مانده به دربی کاملا برطرف شود.

در کل عملکرد باهویی خوب بود.
سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد نبیل باهویی نیز اظهار کرد: عملکرد او خوب بود و می دانست چطور در موقعیت گل قرار بگیرد و به تیرک دروازه بزند. در کل عملکردش خوب بود.

مردم به ما انگیزه زیادی دادند.
گل محمدی در واکنش به تشویق هواداران پرسپولیس گفت: از آنها تشکر کردم. امروز جو خوبی بود. درست است که آنها مثل بازی قبلی نبودند، اما من از آن قدردانی می کنم. مردم به ما انگیزه زیادی دادند و از شما سپاسگزاریم.

وی درباره رد شدن گل پرسپولیس گفت: صحنه را ندیدم! البته جایگاه کمک داور خوب بود. از زاویه ای که دیدم توپ پاس نمی داد اما تصاویر تلویزیون را نشان ندادم.

ترکمنستان و تاجیکستان هم VAR دارند اما ما نداریم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره لزوم استفاده از VAR در مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: می دانیم که داوران ما با حداقل امکانات کار می کنند. امروز حتی هدفون هم نداشتند. این قضاوت را سخت می کند. همانطور که مربیان و بازیکنان به امکانات نیاز دارند، داوران هم نیاز به امکانات دارند اما هر فصل فقط وعده و عید می دهند. دو سال است که می گویند نیم فصل آینده! متاسفانه خبری از VAR نیست. همه کشورهای آسیایی VAR دارند. الان ترکمنستان و تاجیکستان هم VAR دارند ولی ما هنوز نیستیم! این کار را برای داوران آسان تر می کند. داوران ما تاکنون با حداقل امکانات عملکرد خوبی داشته اند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)