افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

سهری: من داور چه گناهی دارم که مربی بدون سند حرف می زند و من باید حرف بد بزنم؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148367
سهری: من داور چه گناهی دارم که مربی بدون سند حرف می زند و من باید حرف بد بزنم؟  – پرسپولیس نیوز

داور بازی پرسپولیس و هواداران گفت: من داور چه گناهی دارم که مربی بدون سند حرف می زند و من باید فحش بدهم؟ پس از این دیدار اشکان سهری داور بازی پرسپولیس و هوادار گفت: من داور چه گناهی دارم که یک مربی می آید روی آنتن چیزی می گوید و من باید حرف بدی […]

داور بازی پرسپولیس و هواداران گفت: من داور چه گناهی دارم که مربی بدون سند حرف می زند و من باید فحش بدهم؟

پس از این دیدار اشکان سهری داور بازی پرسپولیس و هوادار گفت: من داور چه گناهی دارم که یک مربی می آید روی آنتن چیزی می گوید و من باید حرف بدی بزنم؟ من خانواده ندارم؟ من انسان نیستم؟ چرا یک مربی بدون مدرک باید یک کلمه بگوید؟ چه کسی می داند که آن کنفرانس مطبوعاتی چگونه گرد هم آمد؟ آقای میلاد دی فاندر، مدیر روابط عمومی تیم هواداران، جلوی دوربین دروغ گفت. می دانم که شما به برخی از خبرنگاران گفتید که این سوال را قبل از کنفرانس بپرسند. خبرنگاران گفتند این سوال منصفانه نیست و در نهایت یکی از خبرنگاران تحت تاثیر قرار گرفت و این سوال را پرسید. استقلال یا پرسپولیس چه ربطی به من دارد؟

*من داور چقدر از این فوتبال درآمد دارم؟

وی ادامه داد: من داور با این فوتبال چقدر درآمد دارم با فوتبالی که مربی و بازیکنان آن پول میلیاردی می گیرند اما نفرین بازی را با خودم به خانه می برم؟ اگر قبل از بازی چیزی نگفتم فقط به این دلیل بود که می خواستم خودم قضاوت کنم و بگویم که صحبت های مربیان تاثیری ندارد. آقای فخری دو سال است که در مورد شما زیاد گفته می شود، این حرف ها را در فضای مجازی بزنیم و چهار نفر را علیه شما تحریک کنیم.

*آقای فکری به شما احترام گذاشتم.

داور بازی پرسپولیس و هوادار گفت: امروز به من گفتی چه می خواهی و من اطاعتت کردم، همین! من فقط همین را می گویم آقایان مربیان، ما خانواده داریم، انصاف نیست، چه در مورد نتایج اشتباه کنید چه نباشید. پولمان را کجا بگذاریم؟ به ما چی میدی امروز پرچم نداشتیم. سیستم رادیویی که در سر ما می خورد. چرا باید 48 ساعت فحش بدهم؟ آقای فکری که همشهری من است چرا به حرف شما فحش بدهم؟ اینکه کمیته انضباطی بعد از 48 ساعت بازی از شما بپرسد چه فایده ای دارد؟

*آیا 48 ساعت حق فحش دادن دارم؟

گفت: امروز هیچ لرزشی نداشتم. من سیستم نداشتم، آمدم یک مسابقه پرتنش را قضاوت کردم. آیا این حق را دارم که 48 ساعت صفحه شخصی و فضای آنلاین من را پیدا کردند و انواع فحش ها را به من زدند؟

*اگر داور تصمیم درست یا اشتباهی بگیرد به شما حمله می کند.

وی افزود: فوتبال ما به گونه ای شده است که در هر تصمیمی که داور می گیرد چه درست و چه نادرست سه چهار نفر به داور حمله می کنند. من داور مقصر برای مذاکره نکردن هستم. امروز گفتم به مسئول رسانه دروغ گفتی، آمدم نیمکت به تو گفتم پدر چرا دروغ می گویی در کمیته انضباطی با حضور داور چهارم می بینمت.

* اگر می خواستید طبق قانون عمل کنید جریمه مربیان هواداران بیشتر می شد

سهری در پاسخ به این سوال که شاید لحن صحبتش با کادر فنی بد بوده است، گفت: نه، نه. گفتم اگر می خواستم در چارچوب قانون عمل کنم می توانستم تصمیمات سختی برای کادرفنی هواداران بگیرم اما سعی کردم مدیریتم را در تصمیماتم بگنجانم تا شکی در چنین تصمیمی وجود نداشته باشد. تصمیم به دلیل تصمیمات قبلی

*می خواهی من را برای عکس متهم کنی؟

وی در ادامه گفت: مدیر رسانه ای کانون هواداران این سوال را از خبرنگاران مطرح کرده است. این عکس توسط عکاس باشگاه هواداران گرفته شده است. توضیحاتم را داده ام. قرار نیست بعد از شش ماه از اتفاقی که افتاد، به داور فشار بیاورید. حالا باز هم می گویم در آن بازی مصدوم شدم. گل زده شد. محمد عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس سرش شلوغ بود، باید به او اخطار می شد. آقای عسگری متوجه شد، با داور تماس گرفتم تا او را در جریان بگذارم. این مرد از بانک پرسپولیس فرار کرد. وقتی برگشتم داور به نیمکت نشین خبر داد، وقتی بازی تمام شد یک گل به ثمر رسید، نمی دانم. آقای عسگری آمد کنارم و به من گفت که متوجه شدم می خواهی به من تذکر بدهی، فرار کردم و پنهان شدم. من به هر حال انسان هستم و در آن لحظه خندیدم. به هر حال من انسانم. عکس من هم موجود است، نمی گویم نخندیدم، یک لحظه خندیدم. میخوای منو بخاطر اون عکس سرزنش کنی

*بیش از 48 هزار کامنت فحاشی داشتم

سهری گفت: از آنجایی که مدیر رسانه ای هواداران و بازیکنان میلیون ها تومبا از این فوتبال به دست می آورند، نظر من در مورد توهین داور اینجا به نام من چیست؟ من بیش از 48000 نظر کثیف برای آن عکس داشتم. واقعا ما هم مقصریم. حالا با من مصاحبه شده و مطمئن هستم که هیئت داوران من را رد صلاحیت خواهند کرد. این آخرین سال ارزیابی من است. این دسته از قضاتی که در ایران قضاوت می کنند مجرمند. خبرنگاران هم مثل ما هستند، موافقم. بیایید ببینید در این 20 سال چگونه قضاوت کرده ام که آیا با رنگ خاصی قضاوت کرده ام یا نه و دو دربی را هم قضاوت کرده ام. بعد از قبولی در تستی که قضاوت کردم به دلیل مصدومیتی که در دربی به دلیل پارگی دو سر بازو داشتم تا دو ماه و نیم اول نتوانستم تست بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان گفته اند گل پرسپولیس آفساید بوده است، نظر او چیست، گفت: نظری ندارم و کارشناسان باید قضاوت کنند.

*دوربین بگذارید تا کادر فنی هواداران را ببینید

داور بازی پرسپولیس و هوادار در پاسخ به این سوال که ضربه استارت تان به نیمکت هواداران این شبهه را تشدید کرد که نسبت به آنها گارد دارید، گفت: نه اصلا اینطور نیست. کادر مربیگری آنها اگر اینطور است دوربین بگذارند، کادر مربیگری هواداران را ببینند، آمدند 300 بار اعتراض کردند، داور چهارم از من خواست اخطار بدهم اما این اتفاق افتاد، قانون را انجام دادیم. در عین حال آن را هم خرج می کنیم. قانون می گوید تا زمانی که مربی اعتراض کند می توان اخطار داد. قانون می گوید وقتی قانون زیر پا گذاشته شد، بازیکن و مربی باید اخطار بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.