افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

دو پروژه پتروشیمی در ماهشهر به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 148349
دو پروژه پتروشیمی در ماهشهر به بهره برداری می رسد

به گزارش بازار، مرتضی شهمیرزایی پس از بازدید از چند طرح پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال «رشد تولید و کنترل تورم»، واحد اتیلن اکسید پتروشیمی مارون و پتروشیمی نخل آسماری اقدام خواهد کرد. به زودی راه اندازی می شود وی افزود: واحد اتیلن اکساید پتروشیمی […]

به گزارش بازار، مرتضی شهمیرزایی پس از بازدید از چند طرح پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال «رشد تولید و کنترل تورم»، واحد اتیلن اکسید پتروشیمی مارون و پتروشیمی نخل آسماری اقدام خواهد کرد. به زودی راه اندازی می شود

وی افزود: واحد اتیلن اکساید پتروشیمی مارون هم اکنون با پیشرفت بیش از 99 درصدی و با استفاده از ظرفیت سازندگان داخلی آماده بهره برداری است که پیش بینی می شود امسال به طور رسمی به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین از تولید آزمایشی واحد دارویی گلیسیرین پتروناد آسیا خبر داد و گفت: با تولید این محصول بخش زیادی از نیاز دارویی تامین می شود و کشور نیازی به واردات این محصول نخواهد داشت. .

شهمیرزایی تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی به اتمام برسد و مدیران پروژه برای ورود به حلقه تولید برنامه ریزی و نظارت لازم را در دستور کار قرار دهند.

مرتضی شهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هفته گذشته در سفری عملیاتی سه روزه (۲۳ تا ۲۶ آذرماه) به پروژه‌های پتروشیمی اسلام‌آباد، دهلران، واحدهای تولید انواع کاتالیست‌های فرآیندهای پلیمری و شیمیایی خرم آباد. شهرستان و همچنین مجتمع های پتروشیمی تاسیس شده از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.