افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

بازگشت پرسپولیس تدره با گل هواداران/آماده برای بازی بزرگ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 148337
بازگشت پرسپولیس تدره با گل هواداران/آماده برای بازی بزرگ – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. صائب محبی هوادار نیمه اول به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پرسپولیس در این دیدار […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. صائب محبی هوادار نیمه اول به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پرسپولیس در این دیدار پیروز شود. صائب محبی و علی نعمتی در دقایق 41 و علی نعمتی به ترتیب از داور (اشکان سهری) کارت زرد گرفتند. علیرضا بیرانوند در دقیقه 79 و سروش رفیعی در دقیقه 90 + 3 از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، محمد عمری، سعید صادقی (81- سروش رفیعی)، نبیل باهویی (89- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، مهدی ترابی (89- میلاد سرخی) میلاد سرلک در این دیدار 11 بازیکن پرسپولیس داشت.

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی (77-محمد دیندار)، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی (45-قائم اسلامی خواه)، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان (77-فرهاد زاوشی)، محمدعباسی، کریم اسلامی نیز در تیم آماتور حضور داشت.

برتری پرسپولیس در نیمه اول

پرسپولیسی ها در نیمه اول بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و در دقیقه 19 بازی مهدی ترابی در محوطه فن به صائب محبی برخورد کرد و وارد دروازه هواداران شد تا شاگردان گل محمدی با سر به رختکن بروند. با برتری در نیمه اول پس از گل پرسپولیس هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را به سمت دروازه مقابل ایجاد کردند که برای هیچ کدام از این دو تیم گلی به همراه نداشت.

شروع خوب هواداران در آغاز نیمه دوم

در نیمه دوم هواداران بازی را بهتر از پرسپولیس شروع کردند و در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم چندین بار به سمت دروازه بیرانوند حمله کردند اما هیچ یک از موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد. پس از موقعیت هایی که هواداران به سمت دروازه پرسپولیس ایجاد کردند، محمد عمری از سمت راست به محوطه رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به کناره دروازه به بیرون رفت.

شانس سوسی باهویی برای تقابل تک به تک با حقیقی

در دقیقه 61 پرسپولیسی ها فرصت دیگری را روی دروازه هواداران آماده کردند که نبیل بهویی مهاجم پرسپولیس در تک به تک با علیرضا حقیقی ضربه آرامی به توپ زد که توپ از کنار دروازه بان گذشت و می خواست وارد دروازه شود. در دروازه، یک مدافع آماتور توپ را از نزدیک خط دور کرد.

باهویی گل زد اما داور قبول نکرد

نبیل بهویی که در غیاب شهاب زاهدی در نوک خط حمله پرسپولیس تنها بود، با حرکت خوب سعید صادقی و پاس کات شده او به بهایی رسید و توانست دروازه هواداران را باز کند اما داور گل را نپذیرفت چون توپ به بیرون رفت، باهویی نتوانست برای هواداران گلزنی کند.

پرسپولیس بار دیگر صاحب موقعیت شد و در دقیقه 81 در نزدیکی محوطه، بازیکنان هواداران روی محمد عمری خطا کردند و ضربه محکم کنعانی زادگان با برخورد به مدافعان هواداران به کرنر رفت که سودی برای پرسپولیس نداشت. هر

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس با پیروزی در این بازی 20 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و هوادر نیز با 10 امتیاز به رده یازدهم صعود کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.