افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

اسمارتک نیوز » انتقاد شدید از قضاوت تیم داوری در مورد بازی پرسپولیس

  • کد خبر : 148321
اسمارتک نیوز » انتقاد شدید از قضاوت تیم داوری در مورد بازی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تورج حقوردی درباره قضاوت اشکان سهرکی در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار گفت: سهرکی داور باتجربه ای است اما قضاوتش به دلش نخورد. گل اول پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. بازیکن پرسپولیس ابتدا ضربه ای زد و توپ به مهدی ترابی رسید. متاسفانه کمک داور […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تورج حقوردی درباره قضاوت اشکان سهرکی در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار گفت: سهرکی داور باتجربه ای است اما قضاوتش به دلش نخورد. گل اول پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. بازیکن پرسپولیس ابتدا ضربه ای زد و توپ به مهدی ترابی رسید. متاسفانه کمک داور در این صحنه تشخیص درستی نداد.

وی درباره درگیری نبیل باهویی با مدافعان هواداران در محوطه میهمان تصریح کرد: خود مهاجم پرسپولیس با مدافع برخورد کرد و در این صحنه اشتباهی رخ نداد. در ادامه کمک داور مسابقه از آفساید اشتباه به ضرر پرسپولیس خبر داد و به نظر می رسید محمد عمری در موقعیت آفساید قرار نداشته باشد.

داور کارشناس فوتبال کشورمان از رفتار عجیب سهری به تسنیم گفت که او در نیمه اول بازی را متوقف کرد و به هواداران نیمکت نشین کارت زرد نشان داد. هوادار یکی دو بازیکن پرسپولیس را دریبل زد و آفتاب بازی را متوقف کرد. هیچ داوری این کار را نمی کند. او در صحنه های خاصی حضور نداشت.

حقوردی در خصوص گل بهویی برای پرسپولیس که به دلیل عبور توپ از خط طولانی مردود اعلام شد، خاطرنشان کرد: با این شکل فیلمبرداری نمی توان نظر قطعی داد. موقعیت کمک داور در این صحنه بسیار خوب بود و می توان به نظر او اعتماد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.