افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

فاو J6 فقط چهار میلیارد و 67 میلیون

  • کد خبر : 148277
فاو J6 فقط چهار میلیارد و 67 میلیون

به گزارش بازار، بیوک علیمیرادولو مدیرعامل گروه بهمن به مشتریان تجاری اطمینان داد که این شرکت بهترین ها را برای آنها ارائه می دهد. مدیرعامل گروه بهمن در مراسم معرفی تراکتورهای FAW j7-550، کمپرسی FAW j6 و جفت محور FAW j6 گفت: در این مراسم رسما اعلام کردیم که توانستیم J6-460 را در یک تراکتور […]

به گزارش بازار، بیوک علیمیرادولو مدیرعامل گروه بهمن به مشتریان تجاری اطمینان داد که این شرکت بهترین ها را برای آنها ارائه می دهد. مدیرعامل گروه بهمن در مراسم معرفی تراکتورهای FAW j7-550، کمپرسی FAW j6 و جفت محور FAW j6 گفت: در این مراسم رسما اعلام کردیم که توانستیم J6-460 را در یک تراکتور ارائه کنیم. تراکتور محوری به مرحله تولید می رسد و FAW J7 مورد انتظار به زودی عرضه می شود.

وی با اشاره به تلاش بهمن در خصوص نقش این شرکت در حمل و نقل کشور گفت: فعالیت ما با هدف توسعه و آبادانی کشور انجام می شود و بخش خصوصی می تواند در اقتصاد شکوفا رشد کند. مدیرعامل گروه بهمن در پایان با اشاره به همگام بودن گروه بهمن با تحولات صنعت خودروسازی جهان گفت: تلاش می کنیم از پیشرفت های صنعت خودرو در دنیا عقب نمانیم و به همین دلیل است که ما یک برنامه جدی برای خودروهای برقی داشته باشید. ما ایستاده ایم و کشور را به جلو می بریم.

سلب مسئولیت: سیبا موتور شریک انحصاری FAW در ایران است
در ادامه این مراسم، بهزاد حقبر، مدیرعامل سیبا موتور گفت: سیبا موتور تنها تولید کننده محصولات FAW در ایران است و سیبا موتور قصد دارد تنوع و کیفیت محصولات خود را افزایش داده و در آینده بازاری کامل کند. سبد محصولات FAW. وی همچنین یادآور شد: سیبا موتور بالاتر از استانداردهای وزارت حراست تولید می کند و در زمینه فروش نیز رتبه اول را در کشور کسب کرده ایم و کاهش نمره منفی حاکی از بهبود روند خدمات سیبا موتور است. شرکت. مدیرعامل سیبا موتور یادآور شد: از پلت فرم 420 به 460 تغییر کردیم، امروز محصول J7 یک نسل بالاتر از J6 است. وی در خصوص تاریخچه سیبا موتور گفت: سیبا موتور در سال 1392 تاسیس شد و در سال 1392 اولین محصول خود را به صورت رسمی در تبریز تولید کرد و از سال 1392 تا 1394 محصولاتی با قدرت 420 اسب بخار عرضه شد. حقبر در خصوص جایگاه محصولات این شرکت در بازار گفت: روند تولید در سال های اخیر نشان می دهد که 33 درصد بازار را در اختیار داشتیم اما به دلیل تحریم ها بخشی از این بازار از دست رفت اما در سال های اخیر سه سال است. ، بخشی از سهم بازار از دست رفته را پس گرفته ایم.

ابراهیم افشار: سریال J7 شاهکار است
ابراهیم افشار مدیر بازرگانی سری J7 گروه بهمن FAW را شاهکار دانست و درباره جایگاه FAW در تولید خودروهای تجاری گفت: FAW سالانه 300 هزار دستگاه خودرو تجاری در چین تولید می کند. FAW بیشترین سهم بازار را در پنج سال گذشته در چین داشته است و از سال 2006، FAW در رتبه اول فروش خودروهای تجاری در جهان قرار گرفته است. وی یادآور شد: سال آینده محصول 19 تنی و در بخش کشنده محصول 460 تنی با تغییرات مهم خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.