افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

3 وام 50 تا 300 میلیون تومانی به مشمولان یارانه ای بدون کسر حقوق و چک

  • کد خبر : 148193
3 وام 50 تا 300 میلیون تومانی به مشمولان یارانه ای بدون کسر حقوق و چک

افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند می توانند با افتتاح حساب در قرض الحسنه این خدمات را دریافت کنند. برای دریافت این تسهیلات ارائه سه ضامن رسمی مورد قبول بانک الزامی است. به نقل از دسته بندی، مشتریان بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران می توانند از طرح نصب […]

افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند می توانند با افتتاح حساب در قرض الحسنه این خدمات را دریافت کنند. برای دریافت این تسهیلات ارائه سه ضامن رسمی مورد قبول بانک الزامی است.

به نقل از دسته بندی، مشتریان بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران می توانند از طرح نصب بدون بهره 300 میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند. افرادی که تمایل به دریافت این وام دارند، علاوه بر افتتاح حساب، باید میانگین سه ماهه را نیز تعیین کنند. این وام بدون بهره است اما بانک مهر ایران برای تامین هزینه های آن چهار درصد کارمزد دریافت می کند. وام گیرندگان فرصت دارند اقساط خود را ظرف 60 ماه پرداخت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان این وام نباید بدهی معوقه یا چک بلامحل در بانک داشته باشند.

در صورت واجد شرایط بودن متقاضی و پرداخت تسهیلات، هر قسط برای وی 5 میلیون و 454 هزار و 545 خواهد بود که سود کل تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان است. مبلغ وام به اضافه سود 336 میلیون تومان خواهد بود.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و شعب آن بیشتر بدانید

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اشاعه فرهنگ وام بدون ربا و رفع کمبود نقدینگی عموم مردم با تصمیم دولت نهم فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای فعالیت خود تنها دارای 2 هزار واحد بانکی شامل 300 شعبه واگذاری بانک های سهامی و 1700 واحد بانکی مستقر در شعب بانک های سهامی بود. اکنون تعداد شعب و واحدهای تخصصی این مجموعه افزایش چشمگیری داشته است. در حال حاضر این گروه علاوه بر شعب فیزیکی بیش از 500 شعبه آنلاین دارد و از طریق این شعب به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

همه چیز درباره وام 50 میلیونی بانک سینا با اقساط یک میلیون و 900 هزار تومانی

بانک سینا در قالب طرح «لیلیوم» به افرادی که در این مجموعه حساب قرض الحسنه دارند وام 50 میلیون تومانی می پردازد. متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام کنند.

متقاضیان واقعی بانک سینا که مایل به دریافت تسهیلات هستند، بسته به دسته بندی، علاوه بر افتتاح حساب در قرض الحسنه، می بایست حداقل به مدت حداقل دو ماه یا حداکثر شش ماه نسبت به ایجاد حساب متوسط ​​اقدام کنند. این نصب نیازی به تایید رسمی ندارد و ضمانت اصلی آن اعتبار سنجی است. افرادی که دارای رتبه اعتباری A هستند می توانند برای حداکثر سقف تسهیلات اقدام کنند. دارندگان رتبه اعتباری B&C تنها می توانند برای دریافت تسهیلات تا سقف 20 میلیون و 10 میلیون تومان اقدام کنند. نرخ سود این وام 23 درصد است و وام گیرندگان می توانند حداکثر ظرف مدت 36 ماه آن را بازپرداخت کنند.

چنانچه فردی مشمول دریافت 50 میلیون تومان وام با سود و نرخ بازپرداخت مذکور شود، مبلغ هر قسط برای وی یک میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد رسید. مبلغ این وام به اضافه سود 69 میلیون و 777 هزار و 499 سهم خواهد بود.

نگاهی به مزایا و ویژگی های بانک سینا

بانک سینا در تاریخ 7 اسفند 1396 مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد و این مجموعه در طول سال های فعالیت خود سعی کرده است تا همگام با سیاست ها و اهداف کلان اقتصادی و برنامه های تولیدی در حوزه صنایع بزرگ و کوچک پیش برود. بانک سینا با داشتن کارکنانی سریع، دقیق و صادق، پیشرفته ترین سیستم بانکداری الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان و گسترش شعب، توانسته است تجارتی جامع و صحیح داشته باشد.

نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت با اقساط 7 میلیونی

بانک تجارت در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود برای گروه مشتریان بانکداری شخصی و در نهایت تنوع بخشیدن به طرح تسهیلات، اقدام به تدوین طرح پویا کرده است.

به گزارش کماپپرس، بر اساس آخرین به روز رسانی روابط عمومی بانک تجارت، سقف وام طرح پویا 200 میلیون توکن اعلام شد. این تسهیلات بر اساس قرارداد مرابحه بدون امکان شارژ مجدد به متقاضیان دارای سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 9 ماهه ارائه می شود.

این تسهیلات بدون تایید سپرده پرداخت می شود. کارمزد و نرخ سود این خط به 23 درصد می رسد و حداکثر مدت پرداخت اقساط آن 36 ماه است. لازم به ذکر است گروه هدف این سرویس افراد هستند و این وام در قالب کارت اعتباری به آنها اعطا می شود.

با در نظر گرفتن سقف اعتبار، مدت پرداخت اقساط و نرخ سود، مبلغ هر قسط بالغ بر 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. کل سود وام 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. مبلغ کل تسهیلات و نرخ سود آن 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

برای دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت چه مدارک و وثیقه ای لازم است؟

اخذ چک یا سفته از مشتری یا ضامن، اخذ گواهی کسر اقساط حقوق موکل یا ضامن و ضمانت شغلی با جواز کسب معتبر از جمله اوراق یا ضامن های دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی تجارت است. . بانک. متقاضیان این وام که ساکن روستا هستند برای دریافت آن کافی است یکی از اهالی روستا واجد شرایط و تایید دهیاری را به یکی از شعب بانک تجارت معرفی کنند./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.