افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

اسمارتک نیوز » رابطه معکوس آمار پرسپولیس با ناکامی

  • کد خبر : 148105
اسمارتک نیوز » رابطه معکوس آمار پرسپولیس با ناکامی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هواداران تهرانی می رود که البته در 6 بازی اخیر خود در داخل و خارج از کشور پیروز نشده است. پس از تساوی مقابل ملوان بندرانزلی، صنعت نفت آبادان و شکست مقابل سپاهان اصفهان در لیگ […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هواداران تهرانی می رود که البته در 6 بازی اخیر خود در داخل و خارج از کشور پیروز نشده است. پس از تساوی مقابل ملوان بندرانزلی، صنعت نفت آبادان و شکست مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر ایران و همچنین تساوی مقابل استقلال تاجیکستان و نصر عربستان و شکست مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا. ، تیم پایتخت برای آرکان با آلارم قرمز به مصاف خودروسازان می رود. این تیم باید با شعارهایی که هواداران علیه بازیکن، مربی و مدیرعامل سر می دهند، روشن شود.

آمار دیدارهای پرسپولیس در هفته هایی که برد را فراموش کردند تقریباً با روزهای خوششان برابری می کند. این تیم با فلسفه حفظ توپ و در اختیار داشتن آن با پاس های کوتاه و بلند، در 6 بازی اخیر به دنبال یافتن موقعیت های گلزنی بوده است. پرسپولیس به طور میانگین در هر مسابقه 560 پاس می دهد که در روزهای ایده آل در اوایل سال 1402 که روی بردهای پیاپی بود میانگین 600 پاس می داد.

میانگین موفقیت در نبردهای تک به تک پرسپولیس در این دوران پر دردسر 68 درصد بوده است. مشابه آنچه در دوران پیروزی رخ داد. دقت پاس پرسپولیس در فصل گذشته 80 درصد باقی ماند و قرمزها تنها در یکی دو بازی چنین شرایطی نداشتند که در نوع خود جالب است.

استراتژی کادرفنی پاله پاوشان نشان دهنده علاقه این تیم به مالکیت توپ در هر شرایطی است. در جریان باخت به سپاهان اصفهان 54 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. قرمزها در دیدار مقابل الدیل قطر 60 درصد توپ را در اختیار داشتند که معادل میانگین دوران اوج آنهاست که باعث شد در آخرین فصل لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی سه گانه دست پیدا کنند.

5 شوت در هر بازی میانگین تعداد شوت های شاگردان یحیی گل محمدی در 6 بازی اخیر برای باز کردن دروازه حریف است. آمارها نشان می دهد که نسبت به پارسال افتی نداشته و پرسپولیس هر بار که بسته بود دنبال گل می گشت.

مقایسه آمار فعلی پرسپولیس با دوران اوج نشان می دهد قرمزها تغییری نکرده اند اما به نظر می رسد اشتباهات فردی مانند گلسیانی نخوردن پنالتی یا پاس های اشتباه کنعانی زادگان در خط دفاعی و ماندن او در مسیرهای مستقیم دلیلی باشد. حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان 2023 آسیا و صدای اعتراض هواداران به گوش می رسد.

رابطه معکوس آمار پرسپولیس و شکست

شاید پرسپولیس دستش را به سمت رقیب خود چرخانده تا بدون توجه به آمار، مقابل پرافتخارترین تیم فعلی لیگ برتر ایران، چیزی بیش از یک نتیجه نداشته باشد.

باید دید با وجود این اعداد پیکان می تواند پرسپولیس را متوقف کند یا دنده های موتور این تیم با پیروزی مقابل خودروسازان دوباره می چرخد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.