افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

بالسا: پرسپولیس باید به فکر کسب 2 جام دیگر باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148049
بالسا: پرسپولیس باید به فکر کسب 2 جام دیگر باشد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم باید شکست مقابل الدیل را فراموش کند و با برنامه ریزی بهتر و تقویت تیم به دنبال کسب 2 جام دیگر باشد. پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده حساسی […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم باید شکست مقابل الدیل را فراموش کند و با برنامه ریزی بهتر و تقویت تیم به دنبال کسب 2 جام دیگر باشد.

پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده حساسی را مقابل الدحیل انجام داد و باید در این بازی پیروز شود که متأسفانه آن را به دست آورد. با توجه به اینکه میزبان بودند و هواداران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند، بدشانسی بود و موقعیت های ایجاد شده تبدیل به گل نشد.

وی گفت: پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد نباید بازی را به روز آخر عقب بیاندازد. در دیدار مقابل الدحیل استرس زیادی برای بازیکنان وجود داشت. در مقابل این همه هوادار نتوانستند بر استرس غلبه کنند و بازی را رها کردند. البته الدحیل تیم بسیار قدرتمندی بود و تا دقیقه 90 برای پیروزی جنگید تا به گل خود برسد.

وی افزود: شکست پرسپولیس مقابل الدیل نشان داد که آمادگی بازی در آسیا را ندارد همانطور که قبلا هم گفتم پرسپولیس با این بازیکنان فقط برای حضور در لیگ آماده بود و با تمام وجود وارد لیگ قهرمانان آسیا نشد. قدرت آن. آماده سازی».

بازیکن سابق پرسپولیس یکی از نقاط ضعف اصلی پرسپولیس را نداشتن مهاجم 6 نفره خواند و گفت: اگرچه شهاب زاهدی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و خودش را در پرسپولیس تثبیت کرده است، اما نبود یک مهاجم کامل در کنار او باعث ایجاد موقعیت های گلزنی زیادی شد. که باید از دست می رفت

وی همچنین به رفتار نامناسب هواداران در پایان بازی پرسپولیس و الدیل اشاره کرد و گفت: این رفتار تنها ناشی از این شکست نبود، بلکه هواداران ناراحت بودند زیرا پرسپولیس در سال های اخیر نتیجه ای نگرفته بود. هفته ها و باید جایی خالی می کردند که البته به نظر من رفتار درستی نبود.

رفت افزود: متأسفانه با از دست دادن آل کثیر و عبدی، پرسپولیس دیگر نتوانست بازیکن خط مقدم فنی خوبی را جذب کند که بتواند موقعیت ها را به گل تبدیل کند. این بازیکن خارجی کارایی لازم را نداشت و حتی در این دیدار گل محمدی هم از او استفاده نکرد.

وی افزود: رفتار هواداران با یحیی گل محمدی که سال گذشته سه جام را برای پرسپولیس به ارمغان آورد درست نبود، مشکلات و مشکلات این تیم باید با تشکیل تیمی از کارشناسان فنی بررسی شود تا با چالش مواجه نشوند. در آینده .

رافت تصریح کرد: درست است که در آسیا شکست خوردیم اما 2 جام دیگر در کشور داریم که نباید به راحتی از دست بدهیم. بنابراین پرسپولیس باید شکست خود را فراموش کند و با تقویت این تیم به دنبال موفقیت های خود در لیگ برتر و جام حذفی باشد.

وی در پایان گفت: شکست تیم پرسپولیس مقابل الدحیل نشان داد که در فوتبال آسیا عقب هستیم و این زنگ خطری برای ملی پوشان است تا با بازیکنان بهتر و قوی تری خود را برای جام ملت های آسیا آماده کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)