افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » پرسپولیس برای فرار از بحران تلاش می کند

  • کد خبر : 147956
اسمارتک نیوز » پرسپولیس برای فرار از بحران تلاش می کند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار تهران می رود. قرمزها پس از پایان دیدار با هواداران باید در دیداری حساس به مصاف رقیب قدیمی خود استقلال تهران بروند. قرمزها این روزها پس از […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار تهران می رود.

قرمزها پس از پایان دیدار با هواداران باید در دیداری حساس به مصاف رقیب قدیمی خود استقلال تهران بروند. قرمزها این روزها پس از شکست مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را سپری نمی کنند. این تیم در حال حاضر با 17 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و شاگردان یحیی گل محمدی برای برون رفت از بحران نیاز دارند پس از 6 بازی بدون برد در دیدار با هواداران این تیم را شکست داده و به شهر بازگردند.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل الدیل مثل همیشه در دروازه این تیم خواهد بود. محمدحسین کنعانی زادگان و گیورگی گلسیانی در قلب خط دفاع پرسپولیس، علی نعمتی در سمت چپ و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی خواهند بود.

در خط هافبک نیز میلاد سرلک در این بازی در پست 6 قرار خواهد گرفت و مسعود ریگی در کنار او خواهد بود. سروش رفیعی به عنوان مغز و طراح حملات در ترکیب قرار دارد و سعید صادقی در جناح راست به همراه مهدی ترابی اساس حملات قرمزها از جناحین به سمت دروازه خواهند بود.

وضعیت امید عالیشاه هنوز مشخص نیست و به نظر می رسد در این دیدار نیز در اختیار کادرفنی قرار نگیرد. از سوی دیگر شهاب زاهدی به دلیل کارت قرمزی که در بازی با سپاهان دریافت کرد محروم است و نبیل باهویی نیز با نظر گل محمدی از لیست این تیم خط خورده است و از این رو محمد عمری هم اکنون آماده است. بازی کرد و عملکرد قابل قبولی مقابل الدحیل داشت در ترکیب پرسپولیس در این دیدار اساسی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.