افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

امیر سرلشکر موسوی: دستیابی به اهداف بدون آموزش و پرورش ممکن نیست

  • کد خبر : 147904
امیر سرلشکر موسوی: دستیابی به اهداف بدون آموزش و پرورش ممکن نیست

فرمانده کل قوا در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه جامع آموزش و پرورش ارتش با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» با بیان اینکه بدون آموزش و آموزش رسیدن به اهداف امکان پذیر نیست، اظهار داشت: در این نمایشگاه از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی دست یابیم. به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی […]

فرمانده کل قوا در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه جامع آموزش و پرورش ارتش با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» با بیان اینکه بدون آموزش و آموزش رسیدن به اهداف امکان پذیر نیست، اظهار داشت: در این نمایشگاه از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی دست یابیم.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه جامع آموزش و پرورش نظامی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، تصریح کرد: همگان متفق القول هستند که آموزش یکی از مهم ترین مسائل هر جامعه و سازمانی است و همه بر این امر متفق القول هستند. که بدون آموزش و آموزش رسیدن به اهداف ممکن نیست.
وی افزود: خیلی ها معتقدند که آموزش رکن اصلی است، اگر تربیت درست باشد بقیه هم درست می شود و بدون این رکن هیچ چیز سر جای خودش نیست.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت از دیرباز یک رکن مهم در ارتش بوده است که برخی در قالب سه رکن ایمان، انضباط، تربیت، برخی دیگر در قالب پنج رکن ایمان، انضباط، تربیت، حفاظت و نگهداری. ، و دیگران در قالب ارکان معنویت محور، آموزش را ادامه داده اند. اما به هر حال تعلیم و تربیت در همه تئوری ها و راهبردها جایگاه خود را داشته است، اما از روزی که فرمانده معظم کل قوا فرمودند: «آموزش در نیروهای مسلح یک وظیفه است» بحث آموزش و پرورش در ارتش به شکل دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دانستن وظیفه آموزش و پرورش نه تنها از زبان یک فرمانده یا نظریه پرداز و نه حتی از زبان یک رهبر یا بالاترین مقام یک کشور بر می آید. اما وقتی از زبان مجتهد و فقیه جامع الشرایط برمی خیزد، تحولی اساسی در بینش تعلیم و تربیت در ارتش جمهوری اسلامی ایران رخ می دهد.

وی گفت: می خواهیم روند انجام این وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب ارائه ای از سوی معاونت آموزشی و آموزشی ارتش و نمایشگاه میدانی به سرلشکر محترم تقدیم کنیم. . ستاد کل نیروهای مسلح و همه میهمانان با این امید که راهنمایی های کارشناسان در جهت بهبود کار فانوس دریایی آینده ما باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.