افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

این ماشین خاص برای 8 نفر ساخته شده + عکس.

  • کد خبر : 147750
این ماشین خاص برای 8 نفر ساخته شده + عکس.

صنعت خودرو صنعت خودرو بازار خودرو خودرو کد خبر: 100426 18 دسامبر 1402 ۴:۰ ماشین برای نشان دادن ارزش مهندسی وزن پاگانی باید بگوییم که ایمولا رودستر وزنی برابر با یک هاچ بک جمع و جور دارد. البته با این تفاوت که به جای موتور 3 سیلندر 1 لیتری، موتور 12 سیلندر را در خود […]

صنعت خودرو صنعت خودرو بازار خودرو خودرو

برای نشان دادن ارزش مهندسی وزن پاگانی باید بگوییم که ایمولا رودستر وزنی برابر با یک هاچ بک جمع و جور دارد. البته با این تفاوت که به جای موتور 3 سیلندر 1 لیتری، موتور 12 سیلندر را در خود جای داده است.

ماشین های اسپرت جذابیت خاصی برای علاقه مندان به سرعت، طراحی و کارایی بالا دارند. این خودروها به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته، موتورهای قدرتمند، سیستم های تعلیق پیشرفته و طراحی های زیبا از محبوبیت بالایی در بین علاقه مندان برخوردار هستند. همچنین ارتباط این خودروها با مسابقات و احساس آدرنالین تجربه شده در هنگام رانندگی یکی از عواملی است که به افزایش محبوبیت آنها کمک می کند. امروزه خودروهای اسپرت نه تنها نمادی از عملکرد برتر و فناوری پیشرفته هستند، بلکه نشان دهنده یک سبک زندگی فعال و پویا هستند.

پاگانی ایمولا رودستر یکی از خاص ترین خودروهای اسپرت دنیاست. این خودرو بر اساس یکی دیگر از محصولات معروف پاگانی یعنی Huayra ساخته شده است.

پاگانی این رودستر را برای رانندگی در خیابان ها طراحی کرده و به اصطلاح خودروی قانونی است. وزن این زیبایی ایتالیایی تنها 1260 کیلوگرم است. برای نشان دادن ارزش مهندسی وزن، باید بگوییم که ایمولا رودستر وزنی برابر با یک هاچ بک جمع و جور دارد. البته با این تفاوت که به جای موتور 3 سیلندر 1 لیتری، موتور 12 سیلندر را در خود جای داده است.

موتور 6 لیتری بیتوربو ایمولا رودستر توسط AMG توسعه یافته و دارای قدرت 838 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. قدرت موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته ترتیبی که در محور عقب قرار دارد مدیریت می شود. این گیربکس مخصوص پاگانی توسط Extrac معروف توسعه یافته است.

حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت است که البته برای این هیولا محدودیت سرعت الکترونیکی در نظر گرفته شده است. رینگ های آلومینیومی Pagani Imola برای محور جلو 20 اینچ و برای محور عقب 21 اینچ هستند.

سیستم ترمز کربن سرامیکی برند حرفه ای برمبو این مجموعه را تکمیل می کند.

سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی ​​الکترونیکی انتخاب مهندسان پاگانی برای ایمولا رودستر است که به ایمولا کیفیت سواری بی‌نظیر یک خودروی اسپورت کم ارتفاع و همچنین هندلینگ حرفه‌ای را می‌دهد.

اگرچه قیمت ایمولا در میان نیست، اما این محصول به 8 عدد محدود شده است که قطعاً درصد زیادی از مشتریان ایمولا را ناامید و حذف خواهد کرد. عجیب است که نسخه کوپه Pagani Imola به 5 دستگاه محدود شده است.

ماشین 1

ماشین 2

خودرو3

ماشین 4

ماشین 5

ماشین 6





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.