افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

غلامی: رقابت در وزن 86 کیلوگرم بدون حسن یزدانی فایده ای ندارد/ همه را غافلگیر می کنم

  • کد خبر : 147723
غلامی: رقابت در وزن 86 کیلوگرم بدون حسن یزدانی فایده ای ندارد/ همه را غافلگیر می کنم

سجاد غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیموی در خصوص حضور خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که از 31 تا 24 آذرماه در ساری برگزار می شود، گفت: در تیم کرج نیز مبارزه کردم و برای کسب سهمیه مسابقات کشوری مقام اول را کسب کردم. شرایط من خوب است و در […]

سجاد غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیموی در خصوص حضور خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که از 31 تا 24 آذرماه در ساری برگزار می شود، گفت: در تیم کرج نیز مبارزه کردم و برای کسب سهمیه مسابقات کشوری مقام اول را کسب کردم. شرایط من خوب است و در لیگ زیر نظر رضا یزدانی خوب تمرین کردیم. درست است که در لیگ کشتی دستاوردهای زیادی نداشتم اما شرایط برای انجام تمرینات خوب فراهم شد و آمادگی خوبی کسب کردم.

این کشتی گیر که سال گذشته نماینده وزن 86 کیلوگرم تیم زیر 23 سال ایران در جام جهانی اسپانیا بود اما به دلیل استفاده از سرم محروم شد و نتوانست به مبارزات خود ادامه دهد. من برنده بودم اما وزنم کمی کمتر از حریفانم بود و بین 84 تا 85 کیلو وزن داشتم. در اردوهایی که با رضا یزدانی داشتیم وزنم افزایش یافت و به 90 کیلوگرم رسید و بدنم زنده شد.

غلامی با بیان اینکه یکی از مدعیان جدی وزن 86 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور است، افزود: روزنامه می بینم که همیشه مدعی این وزن محسوب نمی شوم اما امسال همه را شگفت زده خواهم کرد.

آزادکار کرجی درباره رقبای جدیدی که در مسابقات کشوری امسال در وزن 86 کیلوگرم خواهد داشت، گفت: دیدم مبین عظیمی و علی سوادکوهی هم گفتند که قصد دارند در وزن 86 کیلوگرم مبارزه کنند، با علی هم تیمی بانک شهر بودیم و قبلاً در پیروزی ها و باخت ها با هم در وزن های پایین. دو بار او مرا کتک زد و دو بار او را شکست دادم. کشتی را هم می شناسیم. شرایط مبین عظیم را هم دیدم، او جنگنده خوبی است، اما با این قانون که مسابقه وزنه صبح برگزار می شود و وزنه قانونی است، برای فردی که اضافه وزن دارد مبارزه سخت می شود. شرایط لیگ با مسابقات کشوری متفاوت است چرا که وزن کشی شب قبل انجام شد و ارافاق دو کیلوگرم است. امیدوارم او موفق باشد، اما فکر می‌کنم موفقیت متعلق به کسی است که قبلاً چند سال در این وزن جنگیده است.

غلامی همچنین با اشاره به اینکه حسن یزدانی به دلیل مدال 2023 و همچنین عمل جراحی کتف از حضور در این مرحله معاف شد، خاطرنشان کرد: حضور حسن یزدانی بود که وزن 86 کیلوگرم را به وزن خوبی تبدیل کرد و اکنون مدعیان زیادی به او نزدیک شده اند. امیدوارم حسن آقا (یزدانی) زودتر برگردد و مسابقه در حضور ایشان باشد. رقابت در وزن 86 کیلوگرم بدون آن جالب نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.