افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حمله با چاقو به پزشک بیمارستان شهدای تبریز

  • کد خبر : 147617
حمله با چاقو به پزشک بیمارستان شهدای تبریز

امیر عزیزی جمعه شب اظهار داشت: این حمله توسط مرد جوانی به انگیزه خصومت شخصی صورت گرفت و ساکن مذکور در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شد. عزیزی گفت: حال عمومی مضروب خوب است و به زودی ترخیص می شود. وی یادآور شد: در فضای مجازی این ماجرا به حمله به پزشک بیمارستان شهدا با […]

امیر عزیزی جمعه شب اظهار داشت: این حمله توسط مرد جوانی به انگیزه خصومت شخصی صورت گرفت و ساکن مذکور در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شد.

عزیزی گفت: حال عمومی مضروب خوب است و به زودی ترخیص می شود.

وی یادآور شد: در فضای مجازی این ماجرا به حمله به پزشک بیمارستان شهدا با یک بیمار اشاره شده است که کذب است و همانطور که گفته شد ضارب با دلیل شخصی از بیرون بیمارستان آمده است.

دستگیری مهاجم یک پزشک تبریزی در کمتر از یک ساعت در تبریز

سرهنگ “یداله جهان آرا” فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام فوریت های پلیسی مبنی بر مجروح شدن یک پزشک توسط فردی در یکی از بیمارستان های این شهرستان بلافاصله 20 مامور پلیس پرواز به محل اعزام شدند. تبریز.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله پس از حضور در محل متوجه شدند یکی از پزشکان بیمارستان توسط فردی با چاقو مجروح شده و توسط کارکنان بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

سرهنگ جهان آرا در ادامه افزود: ماموران انتظامی بلافاصله ضارب را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز علت این درگیری و پرخاشگری را دشمنی شخصی متجاوز با پزشک دانست و افزود. متجاوز پس از طرح شکایت قضایی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز همچنین از شهروندان خواست؛ در صورت بروز اختلاف و مشکل در هر حادثه ای باید با رعایت اصول قانون رسیدگی و پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.