افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اعلامیه باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 147542
اعلامیه باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی – پرسپولیس نیوز

برنامه تلویزیونی عجیبی که صبح امروز پخش شد، شاید سند مورد نیاز برای نشان دادن اعمال شیطانی و حقانیت پرسپولیس و هوشیاری آماتورها باشد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، متن و لحن پر از بغض و بغض درست قبل از دربی و بعد از اقدامی که برای تغییر فضای پرسپولیس برای برون رفت از شرایط […]

برنامه تلویزیونی عجیبی که صبح امروز پخش شد، شاید سند مورد نیاز برای نشان دادن اعمال شیطانی و حقانیت پرسپولیس و هوشیاری آماتورها باشد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، متن و لحن پر از بغض و بغض درست قبل از دربی و بعد از اقدامی که برای تغییر فضای پرسپولیس برای برون رفت از شرایط انجام شد.

یک برنامه تلویزیونی امروز خیلی ها، حتی رسانه های بی طرف را شوکه کرد. برنامه ای که عمق نفرت از پرسپولیس و نفرت از عوامل باشگاه و این تیم برایمان عجیب نبود اما اتفاق امروز برای نشان دادن صحت صحبت هایمان در پرسپولیس مبنی بر وجود برنامه مشخص علیه پرسپولیس ضروری بود. ایجاد بی ثباتی و تغییر دامنه

امروز یک درخواست ویژه از طرفداران داریم. آنها باید آخرین برنامه “Gym” را جستجو و تماشا کنند. مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید زیرا به شما کمک می کند بفهمید که آنها از کدام در وارد می شوند و چگونه مجموعه ما و خانواده ما را تقسیم می کنند. چگونه از طرف پرسپولیس و پرسپولیسی ها علیه آن اقدام کنیم. اما یکی از دلایل این نوع رویکرد در برخی برنامه ها تلاش برای جذب مخاطب و برون رفت از بحران نداشتن بیننده، شنونده و فالوور است. این برنامه را تماشا کنید و سپس خودتان قضاوت کنید که چگونه قرار است از هواداری که نگران، استرس و از جهاتی به حق عصبانی است و گاهی عصبانیتی را که باید متوجه دیگران شود، به سمت پرسپولیس سوق دهد. آنها به دلیل روابط ویژه ای که با اعضای گروه ضربت که برخی می گویند بسیار ماهر هستند، از آن سوء استفاده می کنند. به نظر می رسد آنها کنار می روند و افراد خود را پیش ما می فرستند.

می گویند: دشمنی اگر خدا بخواهد سبب خیر می شود. شاید این تهدیدی است که باید به عنوان یک فرصت در نظر بگیریم. فرصتی برای بیدار شدن این هشدار باعث شد تا همه از مربی گرفته تا مربی و بازیکنان با وجود همه مشکلات و دغدغه هایی که هنوز وجود دارد، دیروز در پرسپولیس دور هم جمع شوند و به توافق برسند. هوادار عمودی چادر پرسپولیس است و این چیزی است که هواداران می خواستند.

مشکلات مالی هنوز وجود دارد. مدیران، کادر فنی و بازیکنان به مبارزه با آن ادامه خواهند داد، اما اگر عشق به مردم نبود، اتحادیه دیروز اتفاق نمی افتاد. جالب است که دیروز در تمرین همین اتفاق افتاد، گویا عده ای نگران هستند. برای شکست همه کسانی که با هم پیمان بستند. مدیرعامل به یک معنا، سرمربی از یک نظر دیگر.

فقط به مونولوگی که برای مدیرعامل باشگاه نوشته شده دقت کنید. این دیگر یک انتقاد رسانه ای نیست. دشمنی و نفرت یا جایی که مربی موفق تیم را زدند. موفق چون عملکرد یحیی را باید در این چند سال ارزیابی کرد نه در چند بازی. عجیب است که برای عبور از آن قهرمانی های سال های اخیر و سه گانه سال قبل قرض گرفته شده است! این شگفت انگیزترین چیز بود. آن سه گانه را با چه کسی و با چه کسی گرفتیم؟ حالا برای چند بازی باید چنین مربی ای را کنار بگذاریم تا در عالم جاهل مدال افتخار کسب کنیم؟ این چه نوع حرف و رویکردی است؟

این ادبیات مورد استفاده دو هوادار پرشور تیم های رقیب قرار نگرفت و قطعا هرکسی که چنین برنامه ای بسازد حتی اگر بخواهد و تلاش کند نمی تواند با پرسپولیس و هوادارانش همدردی کند. این نگرانی برای شما چیست؟ نگرانی هایی وجود دارد که این توافق منجر به وحدتی شود که رقبا را سردرگم کرد و در سال گذشته جام ها را درو کرد.

این برنامه را ببینید و فکر کنید چرا بعد از تبانی دیروز در پرسپولیس و در آستانه دربی باید چنین برنامه تحریک آمیزی درست کرد و هواداران را به بحران سازی در بازی بعدی و آرامش برای هفته آینده سوق داد. تجهیزات
جالب است تلویزیون از بازی های پرسپولیس پول می گیرد. او هیچ بخشی از این موضوع را به ما نمی دهد در حالی که ریشه بیشتر این مسائل که باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران می شود در مسائل مالی است و بعد نقش وکیل این هوادار را بازی می کند.

البته برنامه های خوب و افراد منصف در قسمت های ورزشی صدا و سیما کم نیست. اما از دست ما عصبانی نشوید زیرا مورد حمله وحشیانه همکاران شما قرار گرفته ایم. به سادگی به لحن گوینده و آنچه می گوید توجه کنید. دلیل این همه نفرت چه بود؟

عجیب است که با پرسپولیس و بازی هایش پول در می آورند و به جای اینکه به پرسپولیس بدهند به برنامه نویسانی اختصاص می دهند که با استفاده از بستری که در اختیار دارند پرسپولیس را تهدید می کنند و به دنبال ایجاد بی ثباتی در سریال هستند، در حالی که همانطور که گفته اند خیلی ها. در مواقعی، ثبات یکی از عوامل موفقیت است. آنها با علم به این مشکل بر اساس همین برنامه اخیر به دنبال ایجاد اختلال در تشکیلات پرسپولیس و هدایت آن به خلاء تغییرات مکرر هستند. آیا این انصاف است که درآمدهای به دست آمده به نام پرسپولیس را در این راه هزینه کنیم؟

ما را تهدید کردند که اگر با آنها همکاری نکنیم، اگر مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان به برنامه هایشان نیایند و بروند، این کار را می کنند و آن را انجام می دهند. با دانستن این حقیقت می توانید صمیمیت سخنان او را قضاوت کنید.

به نظر می رسد پرسپولیس هم قربانی درگیری ها و اختلافات درون سازمانی خود شده است چرا که در همان تهدیدها گلایه داشتند که مدیریت، سرمربی و بازیکنان به یکی دو برنامه وصل هستند نه با آنها. کاری که انجام می‌دهیم نمی‌توانیم تمام وقت خود را به شرکت در برنامه‌ها اختصاص دهیم، به‌ویژه که بعد از هر برنامه چندین روز عواقب و تأثیراتی دارد. آیا این کافی نیست که از بازی ها و پخش زنده ما، بازی هایی که هزینه زیادی برای آنها پرداخت می کنیم، به صورت رایگان استفاده می شود؟ آیا باید برای شایستگی های درون سازمانی دیگران هزینه کنیم؟

هر مسابقه ای که در پرسپولیس برگزار می شود بین 10 تا 15 میلیارد تومان با احتساب هزینه و دستمزد هزینه دارد و هزینه آن از تلویزیون پرداخت نمی شود. آیا این واقعا کافی نیست؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.