افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

راز قتل استاد دانشگاه در دل زنی خیانتکار

  • کد خبر : 147524
راز قتل استاد دانشگاه در دل زنی خیانتکار

به گزارش رکنا، در 29 آذر 1401 مردی میانسال درگذشت. پلیس آگاهی او رفت و پسر 45 ساله اش به نام امید را مفقود شد. وی گفت: پسرم استاد دانشگاه است، چند روزی است که مفقود شده و اطلاعی از او ندارم. او اخیرا با همسرش شیرین اختلاف پیدا کرده است. با این شکایت ماموران […]

به گزارش رکنا، در 29 آذر 1401 مردی میانسال درگذشت. پلیس آگاهی او رفت و پسر 45 ساله اش به نام امید را مفقود شد.

وی گفت: پسرم استاد دانشگاه است، چند روزی است که مفقود شده و اطلاعی از او ندارم. او اخیرا با همسرش شیرین اختلاف پیدا کرده است.

با این شکایت ماموران به تحقیق پرداختند و شیرین اعلام کرد که از سرنوشت شوهرش اطلاعی ندارد. در حالی که تحقیقات برای فاش شدن راز ناپدید شدن استاد دانشگاه آغاز شد، زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و اطلاعات جدیدی به آنها داد.

فاش شدن راز جنایت خانوادگی

زن جوان گفت: مدتی است با زن جوانی به نام شیرین آشنا هستم. ما در مدت کوتاهی که با هم دوست هستیم رابطه نزدیکی داریم. شیرین بارها مرا آزار داد و گفت با شوهرش که استاد دانشگاه است رابطه خوبی ندارد. من و شیرین اخیراً در کافه ای در پارک کوهسار بودیم که شیرین با جوانی به نام هوتن که مهندس فناوری اطلاعات است آشنا شد.

وی ادامه داد: چند روز پیش که با هم به کافه رفتیم متوجه شدم شیرین و هوتن با هم برنامه ریزی می کنند. آدم کشی شوهر نازنین را می کشند. در این مدت سکوت کردم اما حالا که فهمیدم شوهر شیرین ناپدید شده تصمیم گرفتم حقیقت را به پلیس بگویم.

با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار ماموران قرار داد، شیرین دستگیر شد و سکوت خود را شکست و با کمک مهندس جوانی به نام هوتن به قتل همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل

شیرین گفت: همسرم استاد دانشگاه بود اما با بسیاری از دانشجویان رابطه صمیمانه داشت و این موضوع مرا آزار می داد، دختری 12 ساله داریم و به خاطر رفتار غیرعادی شوهرم مدام در حال دعوا بودیم. تا اینکه چند وقت پیش در یک کافه با هوتن که فوق لیسانس آی تی داشت آشنا شدم. یو قرص برنج من آن را آماده کردم و دخترم نیلا 12 ساله قرص را در سوپ پدرش گذاشت. وقتی شوهرم بیهوش شد هوتن به خانه ما آمد و او را با اسلحه کشت. ما جسد او را به جاده ساوه بردیم و آتش زدیم.

با اعترافات این زن، همدست وی دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

در دادگاه

آنها در اتاق چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت میز محاکمه نشسته بودند.

وکیل اولیای دم در ابتدای این جلسه مطالبه قصاص را مطرح کرد و گفت: دختر 12 ساله مقتول نیز مطالبه قصاص را مطرح کرده است.

سپس هوتن در برابر قضات حاضر شد و مسئولیت قتل را بر عهده گرفت. وی گفت: من مهندس کامپیوتر هستم ساکن اراک بودم و مدتی پیش به تهران آمدم و در یک کافه با شیرین آشنا شدم. او از رفتار بد شوهرش به من گفت و مدعی شد که شوهرش مفاسد اخلاقی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را بکشم. وقتی شیرین گفت که شوهرش در خانه شان در آجودانیه بیهوش شده است، به اصرار شیرین به آنجا رفتم و با اسلحه شکاری که متعلق به امید بود و مجوز داشت، به سرش شلیک کردم. من و شیرین جسد را پیدا کردیم، داخل ماشین گذاشتیم و به جاده ساوه بردیم. شیرین روی جسد بنزین ریخت و من آن را آتش زدم.

وقتی شیرین در برابر قضات حاضر شد، اتهام دستیار بودن در قتل را نپذیرفت.

او گفت: قبول دارم که با شوهرم اختلاف داشتم، اما صحبت های هوتن باعث شد تصمیم به کشتن او بگیرم. قرص برنج را به من داد و دختر 12 ساله ام قرص را در سوپ گذاشت و به پدرش داد. وقتی شوهرم بیهوش شد هوتن به خانه ما آمد و ماشه را روی سر شوهرم گذاشت و به او شلیک کرد. . او به تنهایی جسد را به جاده ساوه برد و آتش زد. من هم در آتش زدن جسد شرکت نکردم.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.