افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

پاسخ مثبت آقای گل برای بازگشت به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 147500
پاسخ مثبت آقای گل برای بازگشت به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق پرسپولیس تمایل خود را برای بازگشت پنهان نکرد. علی علیپور با 72 گل پنجمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس و آخرین بازیکنی است که به مقام آقای گل لیگ برتر دست یافته است. این مهاجم 28 ساله که 4 فصل پیش به فوتبال پرتغال رفت، حالا پس از مصدومیت طولانی مدت آماده بازگشت به […]

مهاجم سابق پرسپولیس تمایل خود را برای بازگشت پنهان نکرد.

علی علیپور با 72 گل پنجمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس و آخرین بازیکنی است که به مقام آقای گل لیگ برتر دست یافته است. این مهاجم 28 ساله که 4 فصل پیش به فوتبال پرتغال رفت، حالا پس از مصدومیت طولانی مدت آماده بازگشت به میادین است.

علیپور شب گذشته مهمان تصویری یک برنامه تلویزیونی بود و در این گفت و گو از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس نیز صحبت کرد. وی در این خصوص گفت: از زمانی که از پرسپولیس جدا شدم به بازگشت فکر می کردم! پرسپولیس تیمی است که مرا دیدند، هوادارانشان از من حمایت کردند و من خودم را عضوی از این باشگاه و هوادارانش می دانم. افتخار می کنم که دوباره می توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

علیپور در پاسخ به سوالی مبنی بر مذاکره با پرسپولیس برای بازگشت پس از جدایی یورگن لوکادیا، گفت: نمی دانم بعد از جدایی لوکادیا بوده یا نه، اما بله، مذاکراتی انجام شد اما به نتیجه نرسید. بین باشگاه ها و باشگاه پرتغالی با انتقال من موافقت کرد.

مشروح پرسش و پاسخ علیپور به شرح زیر است:

شکست پرسپولیس مقابل الدحیل؟
من آن بازی را دنبال کردم. متأسفانه پرسپولیس شکست خورد اما واقعاً انتظارش را نداشتم. پرسپولیس خیلی خوب شروع کرد و اگر از موقعیت های خود استفاده می کرد در همان 10-15 دقیقه اول با سه گل جلو می افتاد و بازی را به سود خود تمام می کرد. اما مسابقه به گونه ای پیش رفت که الدحیلی ها می دانستند چگونه فضاهای دفاعی را به خوبی ببندند و کنترل کنند و از جو وحشتناکی که پرسپولیسی ها ایجاد کرده بودند خارج شوند، چرا که واقعا سخت بود. وقتی بازی را تماشا کردید متوجه شدید که بازیکنان الدیل قدرت این را ندارند که توپ را از خط دفاعی بگیرند و به خط حمله ببرند. همه اینها به خاطر جو ورزشگاه و میل بچه های پرسپولیس بود که عملکرد بسیار خوبی داشتند اما متاسفانه مسابقه تغییر کرد و تمام جذابیت فوتبال این است که هر لحظه بازی می تواند تغییر کند اما این مضمون ادامه خواهد داشت. هرگز هواداران، کادرفنی و بچه های پرسپولیس را زیر سوال نبرید. پرسپولیس در گروه بسیار سختی قرار داشت و النصر، الدحیل و حتی استقلال تاجیکستان تیم های خوبی بودند و از طرفی پرسپولیس مصدومان زیادی داشت. همه اینها دست به دست هم می دادند تا اینکه این اتفاق افتاد.

واکنش هواداران پس از شکست؟
واقعا شرایط سختی بود اما هواداران پرسپولیس همیشه نشان داده اند که در این روزهای سخت تنها آنها هستند که می توانند پشت سر کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بمانند. الان هم پرسپولیس بازی های مهمی در پیش دارد و این اتفاقات گذشته است.

از دست دادن یک جریمه مهم در برابر ماشین آلات؟
من هم در آن مسابقه در ورزشگاه آزادی فحش دادم و قبول دارم که این اشتباه من بود. تنها چیزی که در آن لحظه در نظر داشتم این بود که برای تمام مدتی که دوست خوبمان حامد از دست داد، خوشحالی را برای هواداران به ارمغان بیاورم، اما متاسفانه این اشتباه من بود و آن را می پذیرم.

پنالتی گلسیانی در بازی با الدحیل را از دست دادی؟
من گئورگی گلسیانی را درک می کنم زیرا شرایط سختی است و خودم آن را تجربه کرده ام. تنها چیزی که می توانم به هواداران بگویم این است که من ایرانی هستم و آنها را درک می کنم و قبلاً می توانم خوب کنار بیایم، اما گلسیانی یک خارجی است و هواداران برای بازگشت باید او را به خوبی ریکاوری کنند، زیرا پرسپولیس در بازی های سخت به او نیاز دارد. جلوتر از ما .

دعوت نشدن به تیم ملی در دوران اسکوچیچ؟
من هنوز جواب این سوالات را نمی دانم. این چیزی است که قبلاً اتفاق افتاده است و من دیگر در مورد این موضوع صحبت نمی کنم، اما من واقعاً اوقات خوبی را با آقای کی روش و آقای اسکوچیچ سپری کردم. در مدت حضورم در پرسپولیس توانستیم با همه پسران پرسپولیس قهرمانی های زیادی را به دست بیاوریم، به فینال جام باشگاه های آسیا رسیدیم و آقای گل لیگ برتر شدم و حتی توانستم بهترین مهاجم آسیایی آن دوره شوم. فصل در نظرسنجی انجام شده توسط طرفداران عزیزمان. خیلی خوب کار کرده بودم و انتظارش را نداشتم و فکر می کردم خیلی بیشتر از این به من وقت بدهند.

دعوت نشدن به تیم ملی به خاطر حضور برونکو در پرسپولیس؟
نه، هر مربی سلیقه و تفکرات تاکتیکی و فنی خودش را دارد. وظیفه ما با بازیکنان این است که حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم و به نظرات فنی کادرفنی نزدیک شویم تا دعوت شویم. صددرصد ناراحتی برای بازیکن پیش می آید و ما دوست داریم لباس تیم ملی ایران را بپوشیم و به تیم خدمت کنیم، اما علاوه بر همه اینها من روی یک چیز می مانم و آن احترام به عقاید است. الان هم به همه نظرات احترام می گذارم و تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که تلاش کنم و به جلو نگاه کنم تا بتوانم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم و نظر جلب کنم و در خدمت تیم ملی ایران باشم.

آیا به بازگشت به پرسپولیس فکر می کنی؟
قبل از اینکه از پرسپولیس جدا شوم به این موضوع فکر می کردم و فکر می کنم و خواهم کرد. پرسپولیس تیمی است که مرا دیدند و هوادارانش از من حمایت کردند. من خودم را پرسپولیسی می دانم و افتخار می کنم که دوباره می توانم پیراهن این تیم را بر تن کنم. تنها نکته این است که در این مرحله که مصدوم شدم، تنها چیزی که به آن فکر کردم این بود که بتوانم ریکاوری خیلی خوبی داشته باشم و قوی تر برگردم و روند خوب را دنبال کنم و بتوانم هم به باشگاه و هم به تیم ملی کمک کنم. این زمان مصدومیت آنقدر فراز و نشیب دارد که به جز تمرین و اینکه چه زمانی می رسیم و چه زمانی به میادین برمی گردم به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم.

مذاکره با پرسپولیس بعد از جدایی لوکادیا؟
نمی دانم بعد از جدایی لوکادیا بود یا قبل از آن، اما موضوع به گونه ای بود که باشگاه ما موافقت نکرد و خواستند من در اینجا به کارم ادامه دهم.

پیش بینی دربی؟
رسیدن به سن همیشه دشوار است و هرگز نمی توان رشد سن را پیش بینی کرد.

وضعیت ویژه پرسپولیس برای دربی؟
پرسپولیس شرایط خاصی ندارد. باید منطقی به موضوع بپردازیم. گروه، گروه سختی بود و بچه ها و کارکنان تمام تلاششان را کردند، اما نشد. من، بازیکن، هرگز نمی خواهم کمتر کار کنم. گاهی اوقات فوتبال جنبه خوب خود را نشان نمی دهد. این چیزی بود که به پایان رسید و برای آینده مهم است. 100 درصد با حمایت هواداران، بچه های پرسپولیس و کادرفنی این تیم در دربی و مسابقات بعدی خیلی خوب بازی کرد و باعث خوشحالی هواداران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.