افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

کاربران پیام های داخلی 10 برابر افزایش یافتند.

  • کد خبر : 147471
کاربران پیام های داخلی 10 برابر افزایش یافتند.

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات گفت: امروز بیش از گذشته به کار مجاهدین […]

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور مدیران و نخبگان این شهرستان برگزار شد. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات گفت: امروز بیش از گذشته به کار مجاهدین نیازمندیم زیرا دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و عقب‌مانده نشان دادن کشور است. پیش رفتن.

وی با اشاره به پرتاب کپسول بیولوژیک از دو روز پیش به فضا، افزود: با این پرتاب موفق، ایران جزو شش کشور صاحب این فناوری شد و این مسیر پیشرفت است.

زارع پور با اشاره به هدف دشمن از تحقیر جوانان کشور گفت: دشمن با نمایش صحنه دیگری می خواهد ناامیدی ایجاد کند و آن اینکه ما مسئولان باید با مجاهدت و کار دانشگاهی به نسل جوان امید بدهیم و واقعیت ها را نیز به نمایش بگذاریم. کشور را به مردم بیان کنیم تا امید و ایمان جوانان را تقویت کنیم.

وی افزود: ما در عرصه جهاد وظیفه سنگینی داریم و باید در این عرصه حضور داشته باشیم.

وزیر ارتباطات در ادامه به رکود چند ساله کشور اشاره کرد و به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت مردم در تلاش است عقب ماندگی ها را جبران کند و رشد اقتصادی منفی را به 6 درصد رسانده و مدیریت کرده است. کاهش تورم به 60 درصد و افزایش درصد به 40 درصد البته تک رقمی شدن تورم زمان بر است و نیاز به کار جهادی دارد.

وی شبکه ملی اطلاعات را یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات و زیرساخت اصلی کشور در سال های آینده برشمرد و افزود: پیشرفت این شبکه از 23 درصد در دو سال آینده به 64 درصد رسیده است. عملکرد دولت

زارع پور پروژه فیبر نوری منازل و مشاغل را یکی از پروژه های زیرساخت شبکه عنوان کرد و گفت: با این طرح سرعت 1000 مگابیت در اختیار مردم قرار می گیرد و شهر چهارباغ جزو اولین شهرهایی بود که تحت پوشش و تجهیز قرار گرفت. . با این تکنولوژی .

وی حمایت از پیام رسان های داخلی را از دیگر اقدامات وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: در یک سال و نیم اخیر تعداد کاربران این پیام رسان ها 10 برابر شده است.

وزیر ارتباطات همچنین به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت اشاره کرد و گفت: تا پایان سال باید 20 درصد خدمات دولتی هوشمند شود که این ظرفیت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فضایی کشور از سال 87 آغاز شده است افزود: این برنامه ها از سال 91 با حداقل ظرفیت انجام می شود و در دو سال اخیر 9 پرتاب بیشتر از 8 سال گذشته داشته ایم.

زارع پور همچنین فعالیت شبکه اجتماعی تحریریه را برجسته کرد و از مسئولان شهرستانی و استانی خواست تا از طریق این شبکه با مردم در ارتباط باشند و از این طریق مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وزیر ارتباطات همچنین با اشاره به اینکه چهارباغ شهری جدید است، قول مساعد برای پیگیری مسائل را از وزرای مربوطه داد.

حاضران در این جلسه به مشکلات مربوط به کمبود آب، کمبود فرهنگسرا و بیمارستان، نبود سرانه ورزشی و زیرساخت های حمل و نقل اشاره کردند.

در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و پیام نیز گزارشی از عملکرد خود در این جلسه ارائه کردند.

وزیر ارتباطات سپس با حضور در نماز جمعه شهرک چهارباغ گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات در دو سال اخیر ارائه کرد.

زارع پور با اشاره به تلاش های مستمر دولت سیزدهم گفت: در گذشته ظرفیت های زیادی در سیاست خارجی ما وجود داشت که رها شد اما در این دولت با فعال سازی این توانمندی ها با کشورهای مختلف در حال تعامل و ارتباط هستیم. میوه ها در آینده نزدیک برای مردم قابل مشاهده خواهد بود.

وی به مصوبات هیئت حاکمه این شهرستان اشاره کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید تلاش می کنیم وعده های داده شده را عملی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.