افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

قنبرپور: با تخریب یحیی و پرسپولیس موافق نیستم/ این همان تیمی است که در یک ماه دو جام برد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 147422
قنبرپور: با تخریب یحیی و پرسپولیس موافق نیستم/ این همان تیمی است که در یک ماه دو جام برد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس گفت: با حمله تخریبی به یحیی گل محمدی و بچه های پرسپولیس موافق نیستم و معتقدم امروز باید از پرسپولیس حمایت کامل کنیم. مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و سرپرست سابق تیم پرسپولیس درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل الدیل گفت: متاسفانه در دیدار گذشته اتفاقی که انتظارش را نداشتیم رخ داد و […]

مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس گفت: با حمله تخریبی به یحیی گل محمدی و بچه های پرسپولیس موافق نیستم و معتقدم امروز باید از پرسپولیس حمایت کامل کنیم.

مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و سرپرست سابق تیم پرسپولیس درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل الدیل گفت: متاسفانه در دیدار گذشته اتفاقی که انتظارش را نداشتیم رخ داد و پرسپولیس به شایستگی از مرحله بعدی مسابقات حذف شد. لیگ قهرمانان آسیا. این حس بد قابل درک است و هواداران پرسپولیس حق دارند از شکست تیم محبوبشان در تهران عصبانی باشند.

وی افزود: همانطور که گفتم انصافاً همه ما انتظار داشتیم پرسپولیس در یک شب باشکوه صعود کند و در کنار 60 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه این صعود را جشن بگیرد اما گاهی فوتبال جنبه ظالمانه خود را به ما نشان می دهد.

پرسپولیس اضافه کرد: نباید از این موضوع غافل شد که تیم الدیل در دیدار مقابل پرسپولیس با انگیزه و شجاعت بالایی فوتبال بازی کرد. البته انتقادات فنی هم به پرسپولیس داریم و معتقدیم که مثلا این تیم در دیدار گذشته که نیاز به برد داشت بهتر از بازیکنان خودش استفاده می کرد به خصوص اینکه نباید با مهاجم بازی می کرد اما فکر می کنم شرایط فعلی ایجاب می کند که همه از تیم پرسپولیس حمایت کنیم.

قنبرپور خاطرنشان کرد: تقریبا هفته آینده بازی حساس تیم ما مقابل استقلال در همین روز برگزار می شود. دیداری که می تواند با نتیجه مطلوب برای آقای گل محمدی و شاگردانش مسیر را عوض کند و پرسپولیس در این فصل حتی به عنوان قهرمانی صعود کند. بنابراین نباید در چنین روزهای حساسی از روی عصبانیت تصمیم اشتباه بگیریم.

قنبرپور افزود: پرسپولیس در روزهای حساس و حساسی به سر می برد. عموماً در آن روزهاست که باید دست تیممان را بگیریم و از آنها حمایت کامل کنیم تا آنها بتوانند بهترین عنوان لیگ برتر را کسب کنند. این پرسپولیس همان تیمی است که در خرداد ماه امسال دو جام را به دست آورد و بلد بود هوادارانش را خوشحال کند. بنابراین او باید به پای این تیم بزرگ بازگردد.

سرمربی سال های اخیر پرسپولیس درباره شرایط این تیم از نظر کادرفنی نیز یادآور شد: انصاف را هم باید در نظر گرفت. پرسپولیسی ها در ماه های اخیر علاوه بر حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان خود را نیز در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دادند و دو نفر از آنها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر اثر فشارها مصدوم شدند. تیم ملی و تیم امید. . مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی نیز در ماه های اخیر دستان کادرفنی را بسته است. نمی خواهم از کسی دفاع کنم یا حرف های مغرضانه و بی اساس بزنم اما پرسپولیس در شرایط عادی به شرایط فعلی نرسیده است.

قنبرپور با اشاره به فصل نقل و انتقالات زمستانی و شرایط نامناسب پرسپولیس در خط حمله، تاکید کرد: باید از کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد که در تابستان امسال خط حمله پرسپولیس را به خوبی تقویت نکردند و در آن. از سوی دیگر، آنها مانع شدند، مهاجمان تیم از هم جدا نشدند. با این حال پرسپولیس تیمی نیست که در گلزنی مشکل داشته باشد. بازیکنانی مثل ترابی، عالیشاه، عمری، زاهدی و … می توانند کمبود گلزنی را جبران کنند اما باید به فکر نیم فصل و فصل تمرینات زمستانی باشیم تا حداقل برای نیم فصل مشکلات گلزنی برطرف شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)