افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

نرخ بیکاری به ۷ درصد رسید

  • کد خبر : 147349
نرخ بیکاری به ۷ درصد رسید

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، سید صولت مرتضوی روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان اظهار داشت: همچنین در شش ماهه نخست امسال رشد اقتصادی کشور به هفت درصد رسید. وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی، حکومتی برخاسته از آرمان های انقلاب است، اظهار داشت: این دولت مبتنی بر اصول، اعتقادات […]

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، سید صولت مرتضوی روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان اظهار داشت: همچنین در شش ماهه نخست امسال رشد اقتصادی کشور به هفت درصد رسید.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی، حکومتی برخاسته از آرمان های انقلاب است، اظهار داشت: این دولت مبتنی بر اصول، اعتقادات و جهان بینی اسلام است و به فضل الهی توانست از آنچه در توان داریم استفاده کند. . خوب است و قدم های بزرگی برمی دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی کارهای بزرگی انجام داده است که یکی از آنها عضویت ایران در مجامع بین المللی از جمله شانگهای و بریکس است که قابل توجه بود.

مرتضوی تصریح کرد: توسعه سیاسی و افزایش صادرات و ساماندهی کسب و کار از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی گفت: افرادی که از گزینه های مختلف برای ایران صحبت می کردند اکنون با گزینه ای متفاوت از احترام به ملت ایران مواجه شده اند و این به برکت تلاش نیروهای کاردان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در دولت سیزدهم بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی افتتاح شد، بیش از 100 کیلومتر از پروژه های راه روسلی و ام به بهره برداری رسید و اقدامات زیادی برای ایجاد و بهسازی راه های روستایی انجام شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در بخش تولیدی کشاورزی این دولت موفق شد تولید گندم را از 5.4 میلیون تن به حدود 11 میلیون تن برساند و در بخش صنعت و معدن نیز اقدامات مهمی انجام شده است. .

مرتضوی یادآور شد: در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در حال رسیدن به تولید قبل از تحریم هستیم و صادرات ما به یک میلیون و 700 هزار بشکه رسیده است.

امام جمعه طالقان نیز در این دیدار با بیان اینکه نیاز به ساماندهی رودخانه طالقان وجود دارد گفت: مقداری از آب رودخانه اطراف آن باتلاق ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید فضل الله حسینی» با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی بر اثر بی احتیاطی در آب طالقان غرق شده اند، گفت: نظارت بر وضعیت این منبع آبی ضروری است.

فرماندار طالقان در این دیدار با توجه به لزوم حفظ سلامت آب شرب بر ایجاد شهرک صنعتی بدون آلاینده در شهرستان طالقان تاکید کرد.

«علی مهدوی» اظهار داشت: یکی از درخواست های شهرستان طالقان تسهیل صدور پروانه در بخش های مختلف دامپروری و کشاورزی و رفع موانع سختگیرانه در این بخش ها است.

وی همچنین حمایت از تعاونی های روستایی، اعطای تسهیلات ارزان قیمت به باغداران و دامداران، حمایت ویژه از مشاغل محلی، توسعه باغداری دیم در اراضی شیبدار، اختصاص اعتبارات ویژه و احداث سه مجموعه ورزشی در سه مورد را برشمرد. مناطق طالقان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.