افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
7

پوکو C50 معرفی شد. یک گوشی فوق العاده ارزان با مشخصات خوب

  • کد خبر : 14728

پوکو در روز گذشته شروع به تبلیغ یک گوشی اقتصادی جدید با نام پوکو C50 کرده بود امروز بالاخره این محصول را به صورت رسمی معرفی کرد. مشخصات این گوشی هوشمند بسیار شبیه به ردمی A1 پلاس است که سال گذشته عرضه شده بود. این گوشی دارای نمایشگر نمایشگر LCD بزرگ، یک چهار هسته‌ای، یک […]

برای C50

پوکو در روز گذشته شروع به تبلیغ یک گوشی اقتصادی جدید با نام پوکو C50 کرده بود امروز بالاخره این محصول را به صورت رسمی معرفی کرد. مشخصات این گوشی هوشمند بسیار شبیه به ردمی A1 پلاس است که سال گذشته عرضه شده بود. این گوشی دارای نمایشگر نمایشگر LCD بزرگ، یک چهار هسته‌ای، یک اسکنر انگشت، دوربین پشتی هوشمند مصنوعی و یک باتری بزرگ بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات کامل پوکو C50 بیاندازیم.

مشخصات ویژگی های پوکو C50

بدنه پوکو C50 کاملاً پلی کربنات ساخته شده است که البته با مقرون به صرفه بودن نمی‌توان ایرادی به این موضوع گرفت. با این، بافت چرم مانند پشته های جذابیت آن را افزایش می دهد ممکن است باعث ارگونومی بهتر آن نیز شود. LED است. یک شکل بریدگی هم در جلوی بدنه برای دوربین سلفی در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

برای C50

پوکو C50 از یک نمایشگر 6.52 اینچی LCD با وضوح اچ پلاس و ماشین روشنایی 400 نیت بهره می‌برد که این صفحه نمایش با یک شیشه ضدخش محافظت می‌شود می‌شود می‌شود می‌شود می‌شود شیشه شیشه مقاوم به طور کاملاً دقیق مشخص نشده است. این گوشی به یک تراشه پردازشی چهار هسته ای از مدیاتک با نام هلیو22 ساخته شده است که بر اساس فرآیند ساخت 12 نانومتر تولید شده و شامل یک گرافیک گرافیکی کلاسیک علاوه بر این، پوکو پوکو C50 به 3 حافظه حافظه رم LPDDR4X و 32 فضای فضای داخلی داخلی EMMC 5.1 مجهز است. البته، فضای ذخیره‌سازی را می‌توان از طریق کارت میکرو اس دی تا 512 دیگر نیز افزایش داد.

برای C50

در بخش و قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری، پوکو C50 با یک اصلی 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شود در کنار آن از دوربین مصنوعی مصنوعی ثانویه نیز بهره می‌برد. ثبت عکس‌های تماس و تماس‌های ویدیویی هم به یک 5 مگاپیکسلی در جلوی بدنه است. از دیگر موارد قابل توجه این گوشی می‌توان به مواردی اسکنر اثر انگشت بدنه، روکش مقاوم در برابر پاشیدن آب، رادیو رادیو رادیو، جک جک هدفون هدفون هدفون هدفون میلی متری، شیار دو کارت کارت و کارت حافظه اختصاصی حافظه میکرو میکرو اشاره کرد. باتری این گوشی 5000 میلی‌متر آمپر ساعتی دارد و با حداکثر سرعت 10 وات شارژ می‌شود. در نهایت عامل اندروید 12 (نسخه گو) پوسته پوسته Miui به صورت فرضی بر روی پوکو C50 نصب شده به محض خروج از جعبه قابل استفاده می‌باشد.

برای C50

قیمت و زمان در دسترس بودن پوکو C50

پوکو C50 در حال حاضر در کشور هند و با قیمت پایه معادل 74 یورو برای پایه 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت داخلی عرضه می شود و احتمالاً به زودی به بازارهای دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. مدل رده این گوشی با 3 حافظه حافظه رم و 32 فضای فضای ذخیره سازی نیز قیمتی معادل 83 یورو دارد. با این، پوکو پوکو C50 را می‌توان از قیمت‌های ارزان‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی دانست که از یک بازار معتبر روانه بازار می‌شود. این گوشی قرار است از 10 ژانویه 2023 (20 دی) فروش خود را آغاز کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.