افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سبک متفاوت شب یلدا برای انواع سلیقه ها / جذاب ترین دختر شب باشید

  • کد خبر : 147262
سبک متفاوت شب یلدا برای انواع سلیقه ها / جذاب ترین دختر شب باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شب یلدا از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است و از آنجایی که از قضا عاشق انواع مناسبت‌های شاد هستیم، به جرات می‌توان گفت بعد از عید نوروز، شب یلدا مهم‌ترین جشن سال برای ماست. شب یلدا آغاز فصل زمستان است که شروع های جذاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شب یلدا از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است و از آنجایی که از قضا عاشق انواع مناسبت‌های شاد هستیم، به جرات می‌توان گفت بعد از عید نوروز، شب یلدا مهم‌ترین جشن سال برای ماست. شب یلدا آغاز فصل زمستان است که شروع های جذاب خود را دارد. مثلا لباس های خاصی که معمولا قرمز یا سبز هستند، از طرفی غذاهای خاص که اصول خاص خود را هم دارند خوشمزه هستند و اینطور نیست که همه چیز را بخوریم. اما استایل در این شب برای خانم‌ها و دختر خانم‌ها اهمیت بیشتری دارد و سعی می‌کنند شب یلدا کامل باشند یا نشانه‌هایی از این شب را در ظاهرشان نشان دهند. زندگی به خاطر این چیزها زیباتر می شود، اینطور نیست؟

اما مشکل و چالش اینجاست که شاید بخواهید یک استایل یلدای کامل را به رخ بکشید اما نمی دانید چه بپوشید، البته که چه بپوشید کاملا به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد. به عنوان مثال، دورهمی نیاز به حجاب کامل مانند شال، روسری و روکش دارد و دورهمی ممکن است فقط با موهای باز خوب باشد و دورهمی با پوشیدن لباس بازتر مشکلی نداشته باشد. ما برای همه اینها استایل هایی داریم، پس فقط با این مقاله همراه باشید تا با انواع سبک یلدا آشنا شوید.

اگر دوست دارید با مانتو در جشن یلدا باشید; چه باندای خوبی

راه های زیادی برای زیبا شدن با حجاب دارید. زیرا می توانید ست شلوار جین و پیراهن مانتویی قرمز و کفش پاشنه بلند یا باله را نیز بپوشید و با شالی همرنگ مانتو اما با چاپ این لباس را کامل کنید.

تحت عنوان

و همچنین می توانید پیراهن هایی از نوع پیراهن را به همراه روسری یا دستمال کوتاه بپوشید که زیبایی خاص خود را دارد و البته شلوارهایی که می تواند شلوار جین، دامن بلند و شلوار پارچه ای و البته ساق بلند باشد. که مد روز هستند و دارای بازشو در لبه هستند.

تحت عنوان

اگر می توانید در جشن یلدا ساری بپوشید.

ساری های کمری انتخاب خوبی برای شب یلدا هستند، اگر قرمز باشند و با کمربند مشکی یا سبز با کفش پاشنه دار ست شوند ظاهر فوق العاده ای برای شما ایجاد می کنند. این سبک لباس عمدتاً برای مراسم رسمی و نیمه رسمی پوشیده می شود که با توجه به ماهیت جشن شب یلدا، انتخاب ایده آلی به نظر می رسد.

ezgif-3-5b69add636

از طرفی دامن های کاغذی که در قسمت قبل به عنوان نمونه بیان شد نیز پیشنهاد جذابی است و به همین مناسبت می توانید با هنرنمایی در قسمت مو استایل خود را متفاوت و زیباتر کنید. برای چنین مهمانی‌هایی، مدل‌های موی باز یا مدل‌های آپدیت می‌توانند زیبا باشند اگر با یک سنجاق موی زیبا حالت داده شوند. البته دم اسبی گره خورده حرفه ای گزینه منحصر به فردی خواهد بود.

ezgif-3-61ef7ce044

اگر می توانید برای شب یلدا یک تیشرت عروسکی کوتاه با چکمه بپوشید.

در این قسمت به خانواده هایی می رسیم که می خواهند کاملاً به سبک مهمانی اروپایی بروند و در این شرایط زیبایی شما در قسمت لباس متفاوت خواهد بود زیرا اکنون می توانید تی شرت های عروسکی کوتاه مخصوص مهمانی بپوشید. این پیراهن ها که می توانید در رنگ قرمز انتخاب کنید، می توانند بسیار جذاب باشند، در ترکیب با یک کفش پاشنه بلند یا حتی با یک بلوز مناسب و شاید چند بوت بلند، زیبایی شما را به بالاترین حد برساند. فراموش نکنید که یلدا فقط قرمز نیست و می توانید از رنگ سبز یا حتی رنگ های دیگر مثل مشکی یا مشکی استفاده کنید. در این صورت ممکن است خلیلی را برای یلدا دوست نداشته باشید، اما احتمالاً با پوشیدن قرمز و سبز احساس بهتری خواهید داشت! این همه به سلیقه خود شما بستگی دارد.

در این شرایط، مدل موی شما می تواند از یک موی بسیار ساده گرفته تا مدل باز، مجعد و حتی بافته های زنانه باشد.

ezgif-3-ae01513a76




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.