افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

حکم جنجالی پسر بایدن / 17 سال زندان به اتهام اسراف!

  • کد خبر : 147191
حکم جنجالی پسر بایدن / 17 سال زندان به اتهام اسراف!

به گزارش رکنا، بر اساس اتهام بارگذاری شده در پایگاه داده دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا، “Hunter بایدن “پسر جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به 9 فقره فرار مالیاتی متهم شده است. وی به عدم گزارش یا پرداخت مالیات و فرار از کشف و تسلیم اظهارنامه های مالیاتی جعلی یا […]

به گزارش رکنا، بر اساس اتهام بارگذاری شده در پایگاه داده دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا، “Hunter بایدن “پسر جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به 9 فقره فرار مالیاتی متهم شده است.

وی به عدم گزارش یا پرداخت مالیات و فرار از کشف و تسلیم اظهارنامه های مالیاتی جعلی یا تقلبی متهم است. به گزارش خبرگزاری تاس به نقل از فاکس نیوز، در کیفرخواست آمده است: متهم متهم به عدم پرداخت حداقل 1.4 میلیون دلار مالیات فدرال برای سال های 2016 تا 2019 در یک دوره چهار ساله است.

هانتر بایدن به خاطر این اتهامات به 17 سال زندان محکوم شد زندان دیوید وایس، بازپرس ویژه دادستان، می گوید که هانتر بایدن “میلیون ها دلار را به جای پرداخت مالیات برای سبک زندگی و اسراف خود خرج کرد.”

در کیفرخواست همچنین آمده است که متهم در سال 2016 تقریباً 1 میلیون دلار، در سال 2017 1.4 میلیون دلار، در سال 2018 1.8 میلیون دلار و در سال 2019 و 600،000 دلار از ژانویه تا 15 اکتبر 2020 هزینه کرده است. وی بیش از 1.2 میلیون دلار حمایت مالی دریافت کرده است. برای پرداخت های شخصی مختلف استفاده می شود.

پیش از این پسر رئیس جمهور آمریکا به سه فقره حمل و نگهداری سلاح در زمان اعتیاد متهم شده بود. یکی از این اتهامات مربوط به حمل اسلحه در حین اعتیاد به مواد مخدر و دو اتهام دیگر مربوط به دروغ عدم اعتیاد به مواد مخدر و خرید اسلحه در اکتبر 2018 است.

کیفرخواست جدیدی علیه هانتر بایدن تنظیم شده است، در حالی که جو بایدن در معرض خطر استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل همین موضوعات است.

جو بایدن روز پنجشنبه با انتقاد از اقدامات مجلس نمایندگان در رابطه با اجرای طرح تحقیق و تفحص مربوط به استیضاح خود، اظهار داشت که هیچ دخالتی در معاملات تجاری پسر و برادرش نداشته است.

از زمان اقدامات مجلس نمایندگان آمریکا برای اجرای طرح استیضاح بایدن، وی همواره تحت فشار مخالفان خود بوده و اتهامات زیادی در مورد سوء استفاده از قدرت و موقعیت وی در معاملات تجاری خارجی هانتر بایدن و برادرش مطرح شده است. جیمز بایدن بزرگ شده است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.