افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

گل هایی که هوا را تصفیه می کنند / هر چقدر هم که بخوابید باز هم به دلیل کمبود اکسیژن خسته هستید

  • کد خبر : 147188
گل هایی که هوا را تصفیه می کنند / هر چقدر هم که بخوابید باز هم به دلیل کمبود اکسیژن خسته هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه افراد زیادی هستند که علاقه مند به داشتن گل و گیاه در خانه خود هستند و دوست دارند دکوراسیون و چیدمان آنها با این خلاقیت های زیبا شیک و جذاب به نظر برسند، خب این طرح در بیشتر موارد موفق است، اما تا اینکه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه افراد زیادی هستند که علاقه مند به داشتن گل و گیاه در خانه خود هستند و دوست دارند دکوراسیون و چیدمان آنها با این خلاقیت های زیبا شیک و جذاب به نظر برسند، خب این طرح در بیشتر موارد موفق است، اما تا اینکه حالا فکر کردید وقتی از گل و گیاه در خونتان مراقبت می کنید بهتر است به یک سری گیاهان خاص روی بیاورید، زیرا بالاخره هر گیاهی خواص و ویژگی های خاص خود را دارد، مثلاً یک سری گل و گیاه می توانند با یک سری شرایط خاص در حمام و توالت مقایسه می شود که باعث رفاه می شود یا یک سری از آنها به عنوان ثروتمند در فنگ شویی شناخته می شوند و اکنون در این مقاله می خواهیم در مورد گل هایی که هوا را تصفیه می کنند صحبت کنیم.

البته این روزها وقتی به هوا نگاه می کنید متوجه آلودگی بیش از حد می شوید و وقتی از خانه بیرون می روید از شدت آلودگی چشم و گلویتان می سوزد که خوشایند نیست و هر دو نفر را آزار می دهد. آنها این کار را انجام می دهند و البته شما به عنوان یک فرد نمی توانید کاری در مورد آلودگی هوا انجام دهید مگر اینکه با ماشین خود در شهر رانندگی کنید در حالی که کاری ندارید، اما حداقل می توانید با داشتن گل هوای داخل ماشین خود را تصفیه و پاک کنید. که هوا را تصفیه می کنند به خود و ریه هایتان یک استنشاق راحت بدهید و یک یا دو ضربه به آنها بدهید تا بتوانید از زیبایی گل ها لذت ببرید و از خواص پاک کنندگی آن ها استفاده کنید.

زبان مادرشوهر یا سانسوریا یکی از گل هایی است که هوا را تصفیه می کند.

خب سانسوریا که اسم دیگه اش زبان مادرشوهر هست بر خلاف زبان تیز مادرشوهر میتونه نقش مادرشوهری رو بازی کنه که میتونه نیش بزنه ولی هیچی تو دلش نیست چون تو رو دوست داره . از این نظر و عشق سانسوریا می تواند تصفیه کننده آن باشد، پس می توانید با استفاده از این گیاه، سوپر را در اتاق خواب خود قرار دهید و خوابی آرام و راحت را تجربه کنید زیرا این گیاه تازه که دارای برگ هایی با لبه زرد است، اکسیژن آزاد می کند. خودش یکسان در شب، باعث می شود بهتر و راحت تر بخوابید، بیشتر نفس بکشید

سانسوریا می تواند سمومی مانند زایلن، فرمالدئید، تولوئن و بنزن را از هوای اطرافتان تصفیه و فیلتر کند، پس حتما گلدانی زیبا و مفید داشته باشید. در مورد آبیاری این گیاه باید بگوییم که باید مراقب باشید زیاد آبیاری نکنید زیرا ریشه سانسوریا در خاک مرطوب خیلی زود پوسیده می شود.

گل هایی که هوا را تصفیه می کنند

نخل بهشت ​​گل هایی که هوا را تصفیه می کنند.

نخل بهشتی را می توان یکی از گیاهان زیبایی دانست که می تواند با پرورش آن در منزل جذابیت خاصی به فضای شما ببخشد. بنابراین، اگر در آپارتمان زندگی می کنید، توصیه می کنیم برای مراقبت از گل ها و گیاهان به این درخت نخل مراجعه کنید، زیرا برای محیط زیست مثبت است و تأثیر فوق العاده و چشمگیری در روحیه شما دارد.

در مورد شرایط نگهداری این گیاه باید بگوییم که نور غیرمستقیم و فضای روشن از علایق و ترجیحات نخل آسمانی است، اما می تواند سایه را نیز تحمل کند و به رشد خود ادامه دهد. در مورد آبیاری، خاک سطحی گلدان شما باید خشک باشد و اگر به آن آب کافی ندهید، ممکن است به تدریج نوک برگ های آن قهوه ای شود.

گل هایی که هوا را تصفیه می کنند

گل فلامینگو یکی از گل هایی است که هوا را تصفیه می کند.

اگر می خواهید به محیط داخلی خود کمی رنگ و روح ببخشید چه بهتر از داشتن یک گل فلامینگو که با گل های سرخابی و برگ های قلبی شکل ظاهری منحصر به فرد دارد که فقط جنبه زیبایی ندارد زیرا این گل ها یکی از موثرترین گیاهان برای تصفیه هوا است و برای افرادی که تازه شروع به مراقبت از گل ها و گیاهان کرده اند به شدت توصیه می شود.

در مورد شرایط نگهداری آن باید بگوییم که گلدان این گیاه را باید در قسمت هایی از خانه قرار دهید که پر نور است اما باید دقت کنید که دور از نور مستقیم خورشید باشد. برای اطمینان از رشد آن هفته ای یک یا دو بار به آن آبیاری کنید همچنین می توانید این گیاه را در مکان های مرطوب مانند حمام نگهداری کنید زیرا در این فضاها حتی بهتر و بیشتر رشد می کند.

گل هایی که هوا را تصفیه می کنند




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.