افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

99 درصد داروها در کشور تولید می شود.

  • کد خبر : 147153
99 درصد داروها در کشور تولید می شود.

به گزارش بازار، عین اللهی با حضور در محل اقامت دانشجویی دارا و سرا دانشگاه علوم پزشکی البرز و دیدار و گفتگوی دوستانه با دانشجویان اظهار داشت: وضعیت دانشجویان در دوران انقلاب قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست. . الان هم شرایط کشور اینگونه است که قوی ترین حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران است. […]

به گزارش بازار، عین اللهی با حضور در محل اقامت دانشجویی دارا و سرا دانشگاه علوم پزشکی البرز و دیدار و گفتگوی دوستانه با دانشجویان اظهار داشت: وضعیت دانشجویان در دوران انقلاب قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست. . الان هم شرایط کشور اینگونه است که قوی ترین حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: در اوایل انقلاب یافتن برخی پزشکان هندی و پاکستانی در منطقه کرج و اطراف آن مشکل بود و مردم در وضعیت نابسامانی قرار داشتند و مجبور بودند برای درمان بیماری های خود به خارج از کشور بروند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اما الان هم فقط در حوزه چشم پزشکی پیوند قرنیه و لیزر انجام می شود و هیچ روش درمانی در دنیا وجود ندارد که در ایران انجام نشده باشد.

عین اللهی تصریح کرد: سرعت پیشرفت در رشته پزشکی بالاست لذا دانشجویان باید خود را با این سرعت تطبیق دهند و از نحوه دریافت اطلاعات و کسب دانش آگاه شوند.

وی گفت: دانش آموزان حتی پس از فارغ التحصیلی نیز باید به کسب علم توجه کنند چرا که توقع کشور از دانش آموزان بالاست و این قشر باید در آینده به کار کشور رسیدگی کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در سفر به کشورهایی مانند ونزوئلا و کوبا از پیشرفت های ایران در حوزه پزشکی، ساخت این همه تجهیزات و امکانات شگفت زده شدند.

عین اللهی تمامی این تولیدات را حاصل تلاش دانش آموزان در حوزه دانش بنیان دانست و افزود: هر یک از دانش آموزان باید استعدادهای خود را در حوزه پزشکی کشف کنند و با استفاده از روش های مختلف در آن رشته پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: هر میزان سرمایه گذاری روی دانش آموزان آینده بهتری برای کشور، پیشرفت ایران اسلامی و تداوم این تحولات به همراه دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: منکر وجود مشکلات اسکان، ایاب و ذهاب و غذا برای دانشجویان نیستیم اما با وجود این مشکلات باید خود را با رشد و پیشرفت کشور وفق دهیم.

عین اللهی گفت: مشکلاتی در زیرساخت های بیمارستانی کرج وجود دارد که از گذشته به ارث رسیده است اما در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به کرج، بیمارستانی در فردیس با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در کمتر از سه ماه 2 بیمارستان غدیر و حضرت مهدی (عج) تهران به بهره برداری رسید و 2000 تخت بیمارستانی به تخت های موجود اضافه شد که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در سفر استانی به کرج 13 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان ها، کارگاه ها و اماکن ورزشی اختصاص می یابد که تکمیل و ساخت آن زمان بر است.

عین اللهی با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از کشور نباید از امکانات محروم شود، تصریح کرد: برای هر دانش آموزی در هر نقطه از کشور فرصت رشد وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.