افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

حضور رئیس جمهور در بیمارستان شهید سلیمانی فردیس / افتتاح فاز اول جاده کمربندی شمالی کرج

  • کد خبر : 147117
حضور رئیس جمهور در بیمارستان شهید سلیمانی فردیس / افتتاح فاز اول جاده کمربندی شمالی کرج

به گزارش رکنا، بیمارستان فردیس در سال 1390 ساخت و عملیات اجرایی آن از سال 1395 آغاز شد. این بیمارستان 280 تختخوابی در 24 هزار متر مربع با وام 700 میلیارد تومانی احداث شد. این بیمارستان تا آغاز دولت سیزدهم حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. ادامه روند تکمیل بیمارستان فردیس از ابتدای دولت سیزدهم […]

به گزارش رکنا، بیمارستان فردیس در سال 1390 ساخت و عملیات اجرایی آن از سال 1395 آغاز شد.

این بیمارستان 280 تختخوابی در 24 هزار متر مربع با وام 700 میلیارد تومانی احداث شد.

این بیمارستان تا آغاز دولت سیزدهم حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. ادامه روند تکمیل بیمارستان فردیس از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و با سفر رئیس جمهور به استان البرز در سال گذشته توجه بیشتری به تامین اعتبار برای تکمیل آن شد.

این بیمارستان در پنج طبقه و به طور کلی در سه بلوک ساخته شده و دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی می باشد. ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستان فردیس از هفت تخت به 37 تخت افزایش یافته است. 67 درصد از اعتبارات ساخت این بیمارستان در 20 ماه گذشته توسط دولت سیزدهم تامین شده و 50 درصد از ساخت آن در سال گذشته به پایان رسیده است.

افتتاح فاز اول جاده کمربندی شمالی کرج توسط رئیس جمهور

بزرگراه 18 کیلومتری شمال کرج که از انتهای بزرگراه شهید همت – کرج از سه راهی چالوس شروع و به اتوبان کرج – قزوین منتهی می شود و از سال 1394 به بهره برداری رسیده است، یکی از نتایج نخستین بود. سفر رئیس جمهور به استان البرز که در آن بررسی شد که پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 78 درصد بوده است.

فاز اول این بزرگراه به طول 7.6 کیلومتر از قسمت میانی پروژه حد فاصل تقاطع طالقانی شمالی تا تقاطع بلوار انقلاب شمالی است.

در 10 ماه گذشته قطعه میانی این بزرگراه به طول 7.6 کیلومتر به بهره برداری رسیده است. تا امروز حدود 4.2 میلیون متر مکعب خاکبرداری و 120 هزار تن آسفالت و حدود 65 هزار متر مکعب بتن ریخته شده است. پیش بینی می شود این قطعه تا 6 ماه آینده به خوارزمی و سال آینده به تهران برسد. با تکمیل سایر فازهای این پروژه حدود 40 درصد از ترافیک ورودی به البرز کاهش می یابد.

افتتاح طرح توسعه شرکت مهندسی برق و ساختمان مپنا کنترل در البرز

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز، شرکت مهندسی ساختمان و برق مپنا کنترل با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فردیس آغاز به کار کرد.

این شرکت با سرمایه گذاری 5500 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 55926 متر مربع و زیربنای 31983 متر مربع ساخته و آماده بهره برداری شده است.

با بهره برداری از این طرح تولیدی، اشتغال مستقیم 800 نفر در البرز محقق شده است.

این واحد تولیدی فعالیت خود را در زمینه کنترل ساخت انواع فرآیندهای صنعتی، شارژ خودروهای برقی و تولید خودروهای برقی آغاز کرده است.

وزیر در روز جمعه 26 آذرماه مصادف با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان البرز، 6 طرح صنعتی جدید با سرمایه گذاری 5.5 میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود 1500 نفر را به بهره برداری می رساند. صنعت، معدن و تجارت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.