افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مجلس مرکز همه قوانین و اختیارات است.

  • کد خبر : 147041
مجلس مرکز همه قوانین و اختیارات است.

رهبر فقید انقلاب اسلامی تصریح کردند: از این پس باید مطمئن باشیم که رسانه های استکباری از عدم حضور مردمی در صحنه انتخابات صحبت خواهند کرد و با تحلیل ها و القائات موذیانه همراه با تهدید سعی در انحراف توجه به موضوعات دیگر خواهند داشت. و ارعاب.” » به گزارش ایسنا، آیت الله العظمی سید […]

رهبر فقید انقلاب اسلامی تصریح کردند: از این پس باید مطمئن باشیم که رسانه های استکباری از عدم حضور مردمی در صحنه انتخابات صحبت خواهند کرد و با تحلیل ها و القائات موذیانه همراه با تهدید سعی در انحراف توجه به موضوعات دیگر خواهند داشت. و ارعاب.” »

به گزارش ایسنا، آیت الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی رهبر انقلاب اسلامی بارها بر اهمیت انتخابات و جایگاه شورای اسلامی در نظام سیاسی ایران تاکید کردند.

گزیده ای از سخنان وی را در ادامه بخوانید.

* من معتقد نیستم که نقش و اهمیت انتخابات و شورای اسلامی بر کسی پوشیده باشد.

* بحمداللَّه با ادامه حیات به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم مسلمان متعهد کشورمان با اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمام مراحل انقلاب و رمز ماندگاری و ماندگاری خود بیشتر آشنا می شوند. بقا و قدرت قیام الهی خود، چیز بهتری را کشف می کنند.

*ملت پیروز و سرافراز ایران با نمایش قدرت عظیم خود در حوادث مختلف انقلاب این حقیقت و واقعیت را به نمایش گذاشته و نشان داده است که از دریای خروشان اتحاد و انسجام چیزی کم نشده و نخواهد شد. و جهانخواران انشاءالله تا ابد حسرت شکستن پیوند مقدس مردم ما را خواهند داشت.

*از این به بعد باید مطمئن باشیم که رسانه های استکباری از عدم حضور مردمی در صحنه انتخابات صحبت خواهند کرد. و با تحلیل و القای موذیانه همراه با تهدید و ارعاب سعی در انحراف توجه به موضوعات دیگر خواهند داشت.

* ملت شریف ایران با حضور گسترده و با قدرت و قاطعیت در موعد مقرر انتخابات را برگزار می کنند و اگر زیر موشک و بمب قرار بگیرند پای صندوق های رای رفته و به وظیفه دینی و الهی خود عمل خواهند کرد.

* همانطور که بارها گفته ام مردم در انتخابات آزادند و نیازی به ولی ندارند و هیچ فرد یا گروهی حق تحمیل فرد یا افرادی را به مردم ندارد.

*جامعه اسلامی ایران که با درایت و توسعه سیاسی خود جمهوری اسلامی و ارزشهای والای آن و حاکمیت احکام الهی را پذیرفته و به این تعهد و توافق بزرگ وفادار مانده است، قدرت شناسایی و انتخاب دارد. . نامزد مناسب، البته، برای مشورت. کار از دستورات اسلامی است و مردم با وعده ها و معتمدان خود مشورت می کنند.

*مردم دلاور ایران با دقت به نمایندگانی رای دهند که پایبند به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنها احساس مسئولیت کنند و طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در حرف و عمل پا برهنه بر زمین از اسلام دفاع کنند. اسلام برای مستضعفین، اسلام. باشد که کسانی که در تاریخ رنج می برند، عارفان اسلام، عارفان اسلام، اسلام ناب عارفان تاینتان و در یک کلام مدافعان اسلام ناب محمدی باشند. و کسانی را که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام استکباری، اسلام مرفه و بی درد، اسلام منافق، اسلام آسایش طلب، اسلام فرصت طلب و در یک کلام اسلام آمریکایی هستند را رد و ارائه کنید.

*و از آنجایی که مجلس خانه همه مردم و امید مستضعفان است، در شرایط فعلی نباید انتظار داشت که نمایندگان از گروه و طبقه خاصی باشند.

* لازم به ذکر است که هنوز بسیاری از مسائل به نفع اقشار محروم باید حل شود. و فرق گذاشتن بین کسانی که خدمت به اسلام و مستضعفین را در تفکر خود اصل قرار داده اند با دیگران اشکالی ندارد.

*رژيم اسلامي و جمهوري اسلامي رژيمي است بر اساس رأي عمومي و رفراندوم عمومي.

*این یک وظیفه الهی است، یک وظیفه ملی، یک وظیفه انسانی، یک وظیفه است که باید انجام دهیم، همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

*امیدوارم کاندیداها و دوستانشان در تبلیغات نامزدهای خود اخلاق انسانی – اسلامی را رعایت کرده و از هرگونه انتقادی که موجب اختلاف و هتک حرمت به طرف مقابل می شود خودداری کنند.

* مقام و شرف مؤمن در اسلام بالاترین و بالاترین مقام را دارد و اهانت به مؤمن چه رسد به مؤمن از بزرگ ترین گناهان و موجب سلب عدالت می شود.

* مرکز همه قوانین و اختیارات مجلس است. مجلس همه را رهبری می کند و باید.

*از شما خاضعانه خواهشمندم در انتخاب افراد تا حد امکان موافق باشید و افراد متعهد اسلامی را مد نظر قرار دهید که از راه حق خدا عدول نمی کنند و سرنوشت اسلام و کشور خود را به کسانی که به اسلام و اسلام معتقدند می دهند. جمهوری اسلامی و قانون اساسی باید به احکام الهی پایبند باشند و منافع خود را بر مصلحت کشور مقدم نداشته باشند.

*البته دو نظر است، دو رای باید باشد، سلیقه ها باید متفاوت باشد، اما سلایق مختلف دلیل نمی شود که مردم با هم کنار بیایند… اگر در یک سلیقه اختلاف وجود نداشته باشد. ملت، این ناقص است.

*اگر در مجلسی اختلاف نظر نباشد این مجلس ناقص است. باید اختلاف، اختلاف سلیقه، اختلاف عقیده، بحث و جدل دائمی باشد، اما نتیجه این نباشد که دشمن شویم. ما هم تا زمانی که اختلاف داریم باید دوست باشیم.

*من فرض می کنم که ماموران و دست های کثیف می خواهند از رقابت های انتخاباتی برای رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنند و با طرح پرسش های پوچ و بی معنی دل ها را از هم جدا کنند.

*ما در اینجا کاری نداریم، بین ما و خداوند متعال، باید فکر کنیم که شما مسئول این موضوع هستید، مسئولیت کار خودتان و سایر مسئولینی که زیر نظر شما هستند، بر عهده شماست تا روند انتخابات انجام شود. یک صحیح روند. هیچ کس در انتخابات از دیگری جلوتر نیست.

*مردم باید نشان دهند که از اسلام روی گردان نیستند و با شرکت در انتخابات از شیطنت دشمنان دوری کنند.

*مجلس جایی است که اکثریت قریب به اتفاق امور مهم کشور به طور مستقیم یا غیرمستقیم به آن وابسته است.

همانطور که مردان برای انتخابات تلاش می کنند، زنان نیز باید کار کنند زیرا تفاوت بین شما و دیگران در سرنوشت شما نیست.

*توصیه می کنم کارشناسان خود را از بین افراد متدین، علما، علمای بزرگ کشور، افرادی که نه به راست و نه به چپ منحرف نمی شوند، افراد راه راست اسلام، افراد امین، معتمد، وطن دوست انتخاب کنید. ، اسلام. عشق را مردم تعیین می کنند تا سرنوشت خود را تعیین کنند. امروز سرنوشت شما در دستان خودتان است.

*لطفاً توجه داشته باشید که نامزدهای شما اسلامی هستند. ما می خواهیم کشور اسلامی بسازیم. ما نمی خواهیم یک کشور غربی ایجاد کنیم. کشور اسلامی، قانونش باید اسلامی باشد. هرکسی را که منصوب می کنید باید متخصص اسلامی باشد تا متخصص باشد و تأیید کند.

*آدم باید توجه کند که آیا من که می خواهم فردی را انتخاب کنم، اگر این فرد بهتر از او بود، با من کاری نداشت و از من کینه هم داشت، آیا او را نامزد می کردم؟ اگر قرار بود او را هم معرفی کند، معلوم بود که این کار برای خداست، نه خودش. و اگر نه، می دانید که مشکل شیطانی است.

*با همت والای جنابعالی – جوانان ایرانی – باید در مجلس شورا روشن فکران و افراد درستکار و امین باشند تا سرنوشت خود را مطابق خواست خداوند متعال اجرا کنند.

*مجلس شورا باید وکلای خود را تعیین کند. وکلای دادگستری همان وکلای ملی هستند، وکلا که مردم کشور خودشان آن را مردمی اسلامی می شناسند، نه به شرق و نه غرب گرایش دارند، نه به مکاتب فاسد گرایش دارند. باید آنها را تعیین کنند.

*از شما خاضعانه خواهشمندم که در انتخاب مردم تا حد امکان موافق باشید و مردم اسلامی را متعهد بدانید و از راه مستقیم خدا منحرف نشوید و سرنوشت اسلام و کشورشان را به دست کسانی بسپارید. که از اسلام، مردم اسلامی حمایت می کنند. جمهوری و قانون اساسی، مؤمنان و متعهد به احکام نورانی خداوند هستند و منافع خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند.

*فرض کنید اگر همه در بالا بیایند و به شما پیشنهاد دهند که فلان شخص را وکیل کنید، اما به نظر شما این کار درست نیست، اجازه ندارند شما را دنبال کنند. قبل از اینکه بتوانید رای دهید، باید خودتان تصمیم بگیرید که او فرد مناسبی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.