افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

مهاجرت معکوس نیم میلیون نفر از سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 146984
مهاجرت معکوس نیم میلیون نفر از سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان تایم اسرائيل وی در گزارشی اذعان داشت که از 16 مهر و آغاز عملیات طوفان الاقصی نزدیک به 370 هزار نفر از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند و اینکه آیا این صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی بازخواهند گشت یا نه نیز در هاله‌ای از بلاتکلیفی است. بر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان تایم اسرائيل وی در گزارشی اذعان داشت که از 16 مهر و آغاز عملیات طوفان الاقصی نزدیک به 370 هزار نفر از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند و اینکه آیا این صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی بازخواهند گشت یا نه نیز در هاله‌ای از بلاتکلیفی است.

بر اساس این گزارش که بر اساس آمار اداره اسکان و مهاجرت صهیونیستی تهیه شده است، اگر تعداد این مسافران به تعداد مسافران صهیونیستی که پیش از 7 اکتبر سرزمین های اشغالی را ترک کرده و تا 16 مهرماه به کشور بازنگشته اند، اضافه شود، تقریبا 970 هزار صهیونیست از سرزمین های اشغالی خارج شده اند.

زمان اسرائيل وی تصریح کرد: نزدیک به 302 هزار صهیونیست در ماه اکتبر و تقریبا 194 هزار صهیونیست در ماه نوامبر وارد سرزمین های اشغالی شدند.

حال اگر تعداد صهیونیست هایی که پس از جنگ وارد سرزمین های اشغالی شده اند را از تعداد کسانی که از سرزمین های اشغالی خارج شده اند و هنوز برنگشته اند کم کنیم، مشخص می شود که نیم میلیون صهیونیست از فلسطین اشغالی خارج شده اند و در واقع ، عقب نشینی کرده اند. مهاجرت رخ داده است. البته این آمار شامل هزاران کارگر، پناهجو و دیپلمات خارجی که سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند نمی شود و در صورت احتساب آنها تعداد افرادی که سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند بیشتر از اینها خواهد بود.

همچنین زمان اسرائيل وی در گزارش خود اعلام کرد که آمار مهاجرت به سرزمین های اشغالی نیز پس از 16 مهر بیش از 70 درصد کاهش یافته است. این در حالی است که در هفته های اول جنگ، مهاجرت به فلسطین اشغالی تقریبا متوقف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.