افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تلفات گسترده نظامیان صهیونیست در نوار غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 146882
تلفات گسترده نظامیان صهیونیست در نوار غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دست کم 24 نظامی اسرائیلی زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند. سوروکا منتقل شدند مسئولان بیمارستان سوروکا که در یک چاه هفت آنها اعلام کردند که بالگردهای اسرائیلی امروز 24 سرباز مجروح در درگیری های نوار غزه را به این بیمارستان منتقل کردند که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دست کم 24 نظامی اسرائیلی زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند. سوروکا منتقل شدند

مسئولان بیمارستان سوروکا که در یک چاه هفت آنها اعلام کردند که بالگردهای اسرائیلی امروز 24 سرباز مجروح در درگیری های نوار غزه را به این بیمارستان منتقل کردند که حال برخی از آنها وخیم است.

آنها تاکید کردند که از آغاز جنگ غزه در سال 1950، سربازان مجروح به این بیمارستان منتقل شده اند.

از سوی دیگر ارتش اسرائیل اعلام کرد که پسرگادی آیزنکات“رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم و عضو کابینه جنگ در نبردهای نوار غزه جان باخت. همزمان شبکه عبری زبان از وی همچنین جزئیات بیشتری از قتل پسر رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را تشریح کرد و گفت: پسر گادی آیزنکات رئیس سابق ستاد کل رژیم صهیونیستی برای انفجار تونل بمب گذاری شده در محله شیخ اضافی که در جبالیا به قتل رسیده اند

ساعتی قبل ابوعبیده، سخنگوی گردان ها قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که رزمندگان قسام در 72 ساعت گذشته و در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه، 135 سلاح نظامی رژیم صهیونیستی به طور کلی یا منهدم شد. جزئی نابود کرده اند

ابوعبیده تاکید کرد: رزمندگان ما با منفجر کردن ورودی تونل ها و منازلی که در آن قرار داشت، توانستند ده ها نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند. استفاده از سنگ ممکن است کشته یا مجروح شوند.

سخنگوی گردان قسام اعلام کرد: رزمندگان قسام استحکامات نظامی اسرائيل آنها با خمپاره و موشک های کوتاه برد مورد حمله قرار گرفتند.

در ادامه ابوعبیده تاکید کرد که رزمندگان گردان ها قسام آنها چندین هدف صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی بمباران کرده اند.

از سوی دیگر، اسامه حمدان، یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، اعلام کرد که مقاومت تا زمانی که جنگ ادامه دارد، حاضر است در برابر دشمن مقاومت کند.

حمدان تاکید کرد: مقاومت در شرایط خوبی است و با تمام قدرت و اقتدار نبرد الاقصی را اداره می کند. رزمندگان مقاومت در محورهای مختلف در حال نبرد شدید با نیروهای اشغالگر هستند. تشخیص دشمن از تلفات خود نشان دهنده تعداد واقعی تلفاتی نیست که ما هر روز در میدان جنگ گزارش می دهیم. مقاومت هنوز بسیاری از توانایی های خود را نشان نداده است.

وی افزود: نتانیاهو و کابینه نازی او به اهداف نظامی خود در غزه نرسیده اند و نخواهند شد. ملت ما تسلیم نقشه های دشمن برای آوارگی آنها نخواهد شد. محاصره خانه ویران گناهکار تلاش دشمن برای ایجاد یک پیروزی خیالی است.

حمدان گفت: هدف واقعی دشمن نسل کشی ملت فلسطین است و دشمن در بازداشتگاه های آوارگان به شهروندان فلسطینی ظلم می کند. برخلاف آنچه دشمن می گوید، هیچ کجای نوار غزه امن نیست.

وی افزود: در کل نوار غزه تنها 4 بیمارستان فعال و 55 بیمارستان از کار افتاده است. روزانه کمتر از 100 کامیون کمک رسانی وارد غزه می شود، در حالی که این دیوار حائل به 600 کامیون کمک در روز نیاز دارد.

حمدان گفت: تبلیغات منفی رسانه ای آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد خشونت و تجاوز جنسی راه به جایی نمی برد و این اقدامات تنها در راستای توجیه ریختن خون فلسطینیان است.

اضافه شده: دست بایدن با حمایت نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به خون فلسطینی ها آغشته شده است. از بایدن ما از شما می خواهیم به دروغ های نتانیاهو گوش دهید فرندهدزیرا آینده ای جز محاکمه و زندان ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.