افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اخراج در انتظار جنایتکاران خشن/پلیس نقش مهمی در امنیت جامعه دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 146766
اخراج در انتظار جنایتکاران خشن/پلیس نقش مهمی در امنیت جامعه دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کریمی در نشست فرماندهان انتظامی و دادستان های استان کرمانشاه که در ستاد فرماندهی انتظامی امام علی (ع) برگزار شد.به) وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهدافی که دستگاه قضایی دنبال می کند برقراری امنیت در جامعه و برخورد با مجرمان و متخلفان است. وی ادامه داد: برای برخی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کریمی در نشست فرماندهان انتظامی و دادستان های استان کرمانشاه که در ستاد فرماندهی انتظامی امام علی (ع) برگزار شد.به) وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهدافی که دستگاه قضایی دنبال می کند برقراری امنیت در جامعه و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

وی ادامه داد: برای برخی از جرایم خشن تلاش می کنیم تا حد امکان مجازات های بازدارنده تری اعمال کنیم و افرادی که مرتکب این گونه جرائم می شوند علاوه بر مجازات های مقرر در قانون با تبعید نیز مواجه خواهند شد که موضوعی است که با جدیت به آن رسیدگی می شود. ما به دنبال فراهم کردن سازوکارهای لازم برای اجرای آن هستیم.

کریمی همچنین بر برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: تا جایی که ممکن است سعی کرده ایم از اجازه دادن به این گونه افراد و همچنین عاملان تیراندازی خودداری کنیم اما باید مجازات شوند و جلوی اقدامات مجرمانه آنها گرفته شود.

دادستان کرمانشاه همچنین خواستار مشخص شدن هر چه سریعتر سرنوشت خودروهای گیر افتاده در پارکینگ ها شد و گفت: در حال حاضر بیش از 7 هزار موتورسیکلت و بیش از 2300 خودرو سرگردان هستند و باید با کمک وضعیت این خودروها مشخص شود. تکلیف پلیس مشخص خواهد شد

وی با قدردانی از زحمات ماموران نیروی انتظامی گفت: پلیس در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی پیشتاز بوده و نقش بسیار مهمی در مبارزه با جرائم و برقراری نظم و امنیت دارد.

کریمی در پایان حمایت قاطع از ماموران نیروی انتظامی در ماموریت های مختلف را از وظایف دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت: این حمایت همیشه وجود داشته و از این پس با قاطعیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.