افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

آژه ای: مشکلات اقتصادی کشور بدون تضمین امنیت سرمایه گذاران حل نمی شود

  • کد خبر : 146760
آژه ای: مشکلات اقتصادی کشور بدون تضمین امنیت سرمایه گذاران حل نمی شود

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژی وی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: وحدت فکر، همدلی و همکاری مسئولان استانی در رفع مشکلات استان بسیار موثر است. همچنین زمانی که تمامی مسئولین استان با همفکری و همفکری و بر اساس اشراف، راه حل های منحصر به فردی را برای […]

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژی وی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: وحدت فکر، همدلی و همکاری مسئولان استانی در رفع مشکلات استان بسیار موثر است. همچنین زمانی که تمامی مسئولین استان با همفکری و همفکری و بر اساس اشراف، راه حل های منحصر به فردی را برای مسائل و مشکلات استان ارائه دهند، قطعاً مسئولان مستقر در این استان اقدامات مناسبی را برای اجرای این راهکارها انجام خواهند داد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات استان اردبیل که در این جلسه مطرح شد، گفت: تمام اختیاراتی را که در اختیار دارم و قانوناً اجازه دارم به رئیس کل دادگستری تفویض می کنم. استان تا بتواند تمامی مسائل و مشکلات استان را که به نوعی به قوه قضائیه مربوط می شود، حل و فصل کند تا از آن اختیارات بهره برده و اقدامات مقتضی را انجام دهد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت اولویت بندی مسائل گفت: گاهی اوقات از مسائل اساسی غفلت می کنیم و به مسائل حاشیه ای می پردازیم. اکنون یکی از مشکلات اساسی استان اردبیل و کل کشور بحث آب است. اگر امروز شروع به حل این مشکل کنیم، خیلی دیر خواهد بود. در این حوزه راهکارهای مشخصی وجود دارد که باید با بسیج و تجهیز نیروها اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی با اشاره به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم گفت: بدون ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری و تامین امنیت سرمایه گذاران نمی توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد. نحوه برخورد ما با بخش خصوصی باید مشخص شود. نمی شود سراغ سرمایه گذار رفت و او را تشویق به سرمایه گذاری در کشور کرد و بعد از او انتقاد کرد یا مانع کارش شد. در این حالت انگیزه ای برای سرمایه گذاری بیشتر وجود ندارد.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم ما از یک سری معضلات فرهنگی و اجتماعی رنج می برند که لازم است به درک مشترکی از این معضلات رسیده و اقدامات موثری برای رفع آن انجام دهیم.

آیت الله عاملی نماینده و فقیه استان اردبیل پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه گفت: «اخلاص در کار» و «عدل در امور» از ویژگی های بارز حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی است. خدا را شاکریم که آقای اژی با 40 سال سابقه کار در قوه قضائیه امروز در مسند خطیر ریاست این نهاد را بر عهده دارند.

وی افزود: اگر بخواهیم به مهم ترین مطالبات دستگاه قضایی اشاره کنیم باید به «تحقق عدالت در همه مقوله ها»، «تسریع در رسیدگی به پرونده ها»، «ارتقای درک و اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی» اشاره کرد. “، “اصلاح قوانین ناکارآمد” و بیایید در مورد “نیاز به پرداختن به افعال برجسته” صحبت کنیم.

آیت الله عاملی بر حفظ آبروی مردم در روند رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی به آن دسته از پرونده های مفاسد اقتصادی که اذهان جامعه را درگیر می کند باید سریع و خارج از نوبت باشد.

در ادامه «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل نیز ضمن تشکر از کمک دستگاه قضایی استان اردبیل در رفع مشکلات این استان گفت: تمام تلاش خود را برای بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل به کار خواهیم بست. در پایان این سال.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم سال آینده راه اندازی 15 واحد تولیدی که بیش از 1000 نفر را در استان اردبیل مشغول به کار خواهند کرد جشن بگیریم.

«جهانگیرزاده» رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز خواستار اجرای کامل مصوبه منطقه آزاد تجاری اردبیل شد و در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: اجرای کامل جلسات تعیین خط است. یکی از مطالبات جدی عشایر شمال این استان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.