افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

جروزالم پست: ارتش اسرائیل از عملیات تانک ها در غزه شکایت کرد

  • کد خبر : 146707
جروزالم پست: ارتش اسرائیل از عملیات تانک ها در غزه شکایت کرد

با افزایش مشکلات ارتش رژیم صهیونیستی از جمله کمبود مهمات و تجهیزات و خرابی آن، چند افسر ذخیره از بخش فناوری و لجستیک ارتش انتقاد کردند. به گزارش روزنامه جروزالم پست، یکی از افسران یگان زرهی ارتش اسرائیل گفت: اداره تدارکات خط ویژه ای را راه اندازی کرد اما نتوانست پاسخ های قانع کننده ای […]

با افزایش مشکلات ارتش رژیم صهیونیستی از جمله کمبود مهمات و تجهیزات و خرابی آن، چند افسر ذخیره از بخش فناوری و لجستیک ارتش انتقاد کردند.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، یکی از افسران یگان زرهی ارتش اسرائیل گفت: اداره تدارکات خط ویژه ای را راه اندازی کرد اما نتوانست پاسخ های قانع کننده ای بدهد و تنها وعده های توخالی داد.

و می افزاید: گردان ذخیره در ابتدا فقط چند ماشین برای انجام مأموریت های اداری داشت تا جایی که به گفته برخی از سربازان باید در حین انجام ماموریت با بودجه خود آب و غذا تهیه می کردند.

علاوه بر این، سربازان این ارتش از نبود لباس، دستکش و کارتن خواب گلایه های متعددی داشتند.

همچنین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به حساسیت عملیات در نوار غزه از تداوم کمبود مهمات خبر دادند که بر عملکرد تانک ها و خودروهای زرهی آنها تأثیر می گذارد.

این لیست شامل تجهیزات مهمی مانند چکش، پین، پتو، فیلتر، برس، سوئیچ و حفاظ توپ است و تاخیرهای مکرری در تعمیر عیوب وجود دارد.

یکی از افسران ذخیره ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص ابراز ناامیدی کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از ارتش انجام دادیم، اما متاسفانه با وجود گذشت 60 روز، ارتش هنوز آماده نیست، در نهایت آنچه را که ما انجام دادیم، انجام دادیم. این ارتش را به یاد خواهیم آورد، دلیل آن کمبود تجهیزات و دشواری در دستیابی به اهدافمان است.

تارنمای عبری «والا» پنجشنبه گذشته با سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تماس گرفت و فهرست کامل کاستی‌های ارتش از جمله تجهیزات مفقود شده و نقص‌های مربوط به آن را در اختیار وی قرار داد، اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان درگیری های 24 ساعت گذشته در شمال نوار غزه، 10 نیروی دیگر این ارتش از جمله هفت افسر کشته شدند.

به این ترتیب آمار اعلام شده از سوی این ارتش از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات علیه غزه به 411 افسر و سرباز می رسد.

یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اذعان کرد که تل آویو از زمان آغاز جنگ در 7 اکتبر متحمل هزینه های بسیار زیادی شده است.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس پیشتر اعلام کرده بود که تک تیراندازان آنها به 6 سرباز ارتش دشمن در محور شرقی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کرده و 23 زرهی را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده اند. خودروهای ارتش دشمن در محورهای درگیری در خان یونس و بیت لاهیه.

در حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 16 هزار فلسطینی از جمله 7112 کودک و 4885 زن شهید و بیش از 43 هزار فلسطینی مجروح شده اند. علاوه بر این، زیرساخت های نوار غزه به طور گسترده تخریب شده و یک فاجعه انسانی بی سابقه رخ داده است. این منطقه در محاصره بود.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.