افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

شهید عبدالرسول همیشه در دفاع از انقلاب پیشرو بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 146583
شهید عبدالرسول همیشه در دفاع از انقلاب پیشرو بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه راه سردار شهید عبدالرسول استوار، اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در نامگذاری یک جاده بزرگ استان به نام سردار شهید عبدالله تدبیر و هوشمندی زیادی به خرج دادند. رسول استوار محمودآبادی: سردار استوار مایه مباهات همه مردم این […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه راه سردار شهید عبدالرسول استوار، اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در نامگذاری یک جاده بزرگ استان به نام سردار شهید عبدالله تدبیر و هوشمندی زیادی به خرج دادند. رسول استوار محمودآبادی: سردار استوار مایه مباهات همه مردم این دیار و قهرمان ملی است که نامش در هر نقطه از محور مقاومت از تهران تا دمشق می درخشد.

وی بیان کرد: شیراز کلانشهری است که به دلیل داشتن ظرفیت های عظیم و ساخت این بزرگراه و نام قهرمانی از فارس که همیشه در دفاع از انقلاب و دفاع از مردم پیشرو بود، شایسته توسعه و پیشرفت است. حرم و وطن علاوه بر جنبه معنوی کار، گره های ترافیکی به ویژه از رینگ شلوغ شرقی شیراز خواهد آمد.

این جانباز دفاع مقدس تعامل سپاه فجر فارس و شهرداری شیراز در راه خدمت به مردم و محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم را شایسته تقدیر دانست و گفت: سردار بوعلی در عرصه های مختلف نیز موفقیت هایی داشته است.

لازم به ذکر است مراسم امروز با حضور خانواده معزز آن شهید گرانقدر و جمعی از مدیران شهری و استانی و فرماندهان استان فارس و کشور برگزار شد.

بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول 5.5 کیلومتر و عرض 80 متر در جنوب شرق شیراز در حال ساخت است و پیش بینی می شود در دهه فجر به بهره برداری برسد.

سردار شهید «استوار محمودآبادی» پس از ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس بیکار ننشست و در عرصه های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علم و صنعت، مسئولیت آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه پیشرو بود. ، تشکیل گروه عملیاتی صابرین سپاه، فرماندهی قرارگاه مدینه منوره. وی در جنوب کشور مسئول قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور بود و در دفاع از حرم نیز نقش بسزایی داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.