افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آرایش کلاسیک را از کجا شروع کنیم؟ اصول آرایش کلاسیک چیست؟

  • کد خبر : 146544
آرایش کلاسیک را از کجا شروع کنیم؟  اصول آرایش کلاسیک چیست؟

سبک آرایش کلاسیک مدت زیادی است که به دنیای زیبایی زنان راه پیدا کرده است. این سبک از آرایش با رژلب قرمز و چشم خطی دنباله دار سیاه این شناخته شده است. افراد مشهوری مانند مرلین مونرو و مدونا از این سبک آرایش بسیار استفاده می کردند و به همین دلیل محبوبیت بیشتری در بین […]

سبک آرایش کلاسیک مدت زیادی است که به دنیای زیبایی زنان راه پیدا کرده است. این سبک از آرایش با رژلب قرمز و چشم خطی دنباله دار سیاه این شناخته شده است. افراد مشهوری مانند مرلین مونرو و مدونا از این سبک آرایش بسیار استفاده می کردند و به همین دلیل محبوبیت بیشتری در بین خانم ها پیدا کرده است.

این مدل آرایش با وجود سادگی بسیار شیک و جذاب است و توانسته همچنان با استقبال مواجه شود. این مدل آرایش برای خانم هایی که رژ لب قرمز و جیغ دوست دارند بسیار مناسب است و برای آرایش عروس نیز قابل استفاده است. از این آرایش شیک و مناسب می توانید در مهمانی ها و مجالس و حتی شب یلدا استفاده کنید. اگر شما هم به این مدل آرایش جذاب علاقه دارید با این مطلب از مجله اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی. دکتر فرمو را دنبال کنید.

آرایش کلاسیک چیست؟

اگر می خواهید بدانید آرایش کلاسیک چیست، باید بگوییم که در صحبت از این سبک، برخی تصور می کنند که منظور از آرایش غلیظ، جسورانه و کریستالی است. اما در واقع، این آرایش ها مدت هاست که در بین طرفداران خاص و مد روز جا افتاده است. در واقع آرایش کلاسیک آرایشی است که در ابتدا ایرادات و عیوب صورت را می پوشاند و در عین حال آن را زیباتر و خاص می کند.

این آرایش طبیعی و سبک به سادگی رنگ و درخشندگی صورت را افزایش می دهد و هیچ نشانه ای از آرایش غلیظ و خارجی در آن دیده نمی شود. اگر می خواهید با سایر سبک های آرایش آشنا شوید، توصیه می شود مقاله «دانش انواع سبک های آرایش. جذاب بخوانید.

آرایش کلاسیک چیست؟
آرایش کلاسیک چیست؟

اصول مهم آرایش کلاسیک.

آرایش کلاسیک اصول مهمی دارد که برای رسیدن به ظاهری ظریف و طبیعی باید رعایت شود. این اصول عبارتند از:

1- پایه پوست

برای شروع، یک مرطوب کننده با جذب بالا روی پوست خود بمالید. این مرطوب کننده یک لایه محافظ بین پوست و کرم پودر ایجاد می کند و نقش مهمی در ماندگاری آرایش دارد. بنابراین توجه به آن و سپس رفتن به مراحل بعدی ضروری است.

2- از کرم پودر استفاده کنید

در آرایش کلاسیک جدید توصیه می شود از پودرهای تیره و برنزه خودداری کنید و ترجیحا از پودرهای مات و مخملی استفاده کنید. اگر پوست شما روشن است و نیازی به پوشش بیشتری ندارد، می توانید از کرم ضد آفتاب رنگی که روی پوست خود می زنید استفاده کنید. اما اگر نیاز به پوشش بیشتری دارید می توانید از کرم پودرهای سبک و با پوشش بالا استفاده کنید.

3- کانسیلر و کانتور

در این سبک آرایش استفاده از کانسیلر بسیار مهم است و باید تیرگی و شکاف زیر چشم را به خوبی بپوشانید. توصیه می شود از مقدار محدودی از کانتور استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از کانتور بینی برای زیباتر کردن شکل بینی استفاده کنید.

4- سایه چشم

در سبک آرایش کلاسیک معمولا از سایه های تیره و روشن استفاده نمی شود. در این مرحله هدف ایجاد رنگ ملایم در پشت پلک و جلوگیری از کدر به نظر رسیدن چشم است. برای این کار از رنگ قهوه ای کم رنگ و روشن استفاده می کنیم.

5- خط چشم

در این سبک آرایش زیبا، کشیدن یک خط چشم مشکی کمی پهن و نهایی توصیه می شود. می توانید از خط چشم مایع مشکی یا مداد مایع مشکی استفاده کنید. ابتدا از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و هر چه به گوشه داخلی نزدیک می شوید خط چشم را باریک کنید. بسته به فرم چشم هایتان می توانید از مدل های مختلف خط چشم یا خط چشم پهن استفاده کنید.

آموزش آرایش کلاسیکآموزش آرایش کلاسیک
آموزش آرایش کلاسیک

6- مداد چشم

برای اینکه سفیدی بین خط چشم و خط مژه کمتر مشخص شود و مژه های شما سیاه و ضخیم تر به نظر برسند، می توانید داخل چشم خود (داخل پلک بالایی) را با مداد مشکی تیره بکشید. این خط مشکی را فقط روی گوشه های میانی و بیرونی پلک داخلی بکشید. با کشیدن مداد مشکی داخل چشم دیگر نیازی به استفاده از خط چشم نخواهید داشت. زیرا انجام این کار ساده به تنهایی می تواند چشمان شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

7- ریمل و مژه مصنوعی

اگر مژه های صاف و صافی دارید، ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا آنها را شانه کنید. سپس یک مژه مصنوعی نسبتا بلند و پر را روی مژه های خود قرار دهید. حتما از مژه های مصنوعی بلند استفاده کنید تا پشت پلک خود را به میزان قابل توجهی بپوشانید. هنگام استفاده از ریمل، بیشتر روی ریشه مژه های خود تمرکز کنید و برس را به صورت زیگزاگ حرکت دهید تا ریشه ها تیره شود. برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسد و آرایش کامل و حرفه ای داشته باشید، روی مژه های پایین گوشه بیرونی ریمل بزنید.

8- آرایش ابرو

که در آرایش سبک در استایل جدید مدل ابرو نباید پهن یا بلند باشد و جلوه ای کاملا طبیعی نشان دهد. برای این استایل ابروهای نسبتا باریک برای فرم صورت مناسب است و می تواند زیبایی این سبک آرایش را بیشتر نشان دهد. در باره آرایش ابرو بیشتر بدانید.

9- رژ لب و خط لب

برای زدن رژ لب تیره بهتر است ابتدا از خط لب استفاده کنید. این عمل به این دلیل است که زدن رژ لب های تیره سخت است و احتمال بیرون زدگی رژ لب از خط لب بیشتر است. بنابراین ابتدا فرم لب های خود را با خط لب قرمز مشخص کنید و تمام لب را با رژ لب پر کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. در این مرحله می توانید از برق لب استفاده کنید و سپس رژ لب قرمز را روی لب های خود بزنید.

10- رژ گونه

برای مدل آرایش کلاسیک که در آن از رژ لب قرمز استفاده شده است باید از رژگونه کم رنگ و ظریف استفاده شود. رژگونه های قرمز و قرمز یا مرجانی و صورتی روشن برای این نوع آرایش مناسب نیستند. بهتر است از رنگ صورتی ملایم و طبیعی استفاده کنید که رنگ چندانی به گونه های شما ندهد. همچنین سعی کنید رژگونه ای انتخاب کنید که با فرم صورت شما سازگار باشد و چهره شما را زیباتر نشان دهد.

11- بکینگ پودر

برای تثبیت آرایش کلاسیک و افزایش ماندگاری آن، می توانید از بکینگ پودر و اسپری سفت کننده استفاده کنید. اگر می خواهید آرایشتان مات و پوستتان چرب به نظر برسد، از بیکینگ پودر استفاده کنید. این پودر چربی اضافی پوست را جذب کرده و ظاهری مات و خشک به آرایش می دهد. اما اگر می خواهید صورت تان کمی بدرخشد و شاداب تر به نظر برسد، از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید. این اسپری بعد از اتمام آرایش روی صورت اسپری می شود و آرایش را تثبیت می کند.

نکات ضروری برای آرایش کلاسیکنکات ضروری برای آرایش کلاسیک
نکات ضروری برای آرایش کلاسیک

نکات امتحانی هنگام انجام آرایش کلاسیک.

این سبک در آرایش ملایم عروس ساده و پرطرفدار است. در این آرایش صورت با فرمول ثابت پوشانده می شود و از ابزارهای آرایشی مانند رژ لب، رژگونه و سایه ها به صورت فریم استفاده می شود. در آرایش کلاسیک جدید اگر آرایش چشم غلیظ باشد رنگ رژ لب باید ملایم باشد و اگر آرایش چشم ملایم باشد از رنگ رژ لب غلیظ استفاده می شود. سبک کلاسیک را می توان در عکس ها و فیلم های قدیمی مشاهده کرد. اما باید توجه داشت که آرایش کلاسیک عروس همچنان رواج دارد و با توجه به ویژگی های خاص خود و استفاده از رنگ های زیبا مورد توجه بانوان جوان و نوجوان قرار گرفته است.

آنچه برای آموزش آرایش کلاسیک می خوانیم:

آرایش کلاسیک نوع جدیدی از آرایش است که به دلیل سادگی و زیبایی، خانم ها را به خود جذب می کند. این سبک از آرایش از گذشته تا به امروز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و با سبک های جدید به شکلی تازه و جذاب استفاده می شود. در این آرایش با استفاده از رنگ های ملایم و ترکیب های هنرمندانه چهره را به زیبایی تغییر می دهد.

این سبک آرایش به خانم ها این امکان را می دهد که در روزهای مهم به خصوص روز عروسی احساس اعتماد به نفس داشته باشند و بهترین خود را نشان دهند. به همین دلیل، آرایش به سبک کلاسیک، برخلاف روند مد، همچنان معیار زیبایی و ظاهر محسوب می شود. اگر به سبک های ساده و زیبا مانند آرایش کلاسیک علاقه دارید، آرایش دهه نود این یکی از زیباترین سبک های آرایش صورت است که تا به حال دیده اید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.