افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

گیاهانی که گل می دهند/با فلش نشان داده می شوند، گل می آیند و می روند و گیاه شما همیشه شکوفا می شود

  • کد خبر : 146362
گیاهانی که گل می دهند/با فلش نشان داده می شوند، گل می آیند و می روند و گیاه شما همیشه شکوفا می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وجود گل و گلدان در هر خانه ای می تواند آن را زیباتر کند و هر فردی با دیدن این زیبایی انرژی مثبت بگیرد و روحش را شاد کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه خیلی ها داشتن گل و گیاه را در دکوراسیون […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وجود گل و گلدان در هر خانه ای می تواند آن را زیباتر کند و هر فردی با دیدن این زیبایی انرژی مثبت بگیرد و روحش را شاد کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه خیلی ها داشتن گل و گیاه را در دکوراسیون مدرن ضروری می دانند و علیرغم اینکه در دکوراسیون مذکور بسیاری از عناصر حذف شده و تا حد امکان تلاش می شود. برای آرام نگه داشتن چیدمان، اما همیشه برای گل ها، و جایی برای گیاهان وجود دارد که در آن برخی فقط گیاهان سبز را برای نگهداری ترجیح می دهند و برخی دیگر به دنبال گیاهانی هستند که گل می دهند.

از قبل می دانید که عمر گل نسبت به خود گیاه کوتاهتر است، اما اگر از خود گیاه به خوبی مراقبت کنید، گلدهی در زمان خودش انجام می شود، بنابراین اگر به دنبال گیاهان گلدار هستید، باید بدانید. چه چیزی در خانه داشته باشید این گیاهان ممکن است برای شما جذاب باشند، خوب است، اما باید بدانید که عمر و ماندگاری گل های آنها همیشه نیست، بنابراین گیاهی را انتخاب کنید که حتی بدون گل زیبا باشد و حتی اگر گل بدهد، زیبایی آن دوچندان خواهد شد و همگان را شگفت زده و شگفت زده خواهد کرد. حال در این مقاله قصد داریم تعدادی از گیاهان تولید کننده گل را به شما معرفی کنیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

آنتوریوم گیاهی گلدار است.

آنتوریوم را می توان یکی از گیاهان آپارتمانی دانست که به خاطر برگ های قلبی شکل و البته گل های زیبایش بسیار محبوب و مورد توجه است. این گیاه منحصر به فرد برای گلدهی به نور روشن تا متوسط ​​نیاز دارد و شرایط خاصی را می طلبد، اما اگر انتظار گلدهی نداشته باشید، می تواند در نور کمتری رشد کند. لازم به ذکر است این گیاه سمی است و نباید توسط حیوانات خانگی و کودکان جویده شود زیرا باعث ایجاد مسمومیت در آنها می شود. بنابراین بهتر است آن را از دسترس حیوانات و کودکان دور نگه دارید.

گل این گیاه بسیار رنگارنگ و خاص است اما گاهی ممکن است به بیماری مبتلا شود و برای نجات گیاه باید هر چه زودتر بیماری را شناسایی و درمان کرد.

گیاهان گلدار

ارکیده یک گیاه گلدار است.

برویم سراغ یکی دیگر از گیاهان سرپوشیده که پرطرفدارترین و جذاب ترین گل ها را دارند، یعنی ارکیده که انواع مختلفی دارد و پرمصرف ترین آن گل ارکیده Phalaenopsis است که رشد آسان و سریع دارد و شرایط نگهداری آسانی نیز دارد. . دلیل آن هم این است که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از افرادی باشد که به دلیل شلوغی روزانه زمان زیادی برای نگهداری از گل و گیاه ندارند و تنها چیزی که باید بسیار مراقب آن بود ریشه های هوازی آنهاست. که به دلیل وجود آن بهتر است این گیاه را در ظرفی شفاف بکارید.

گل های ارکیده رنگ های مختلفی دارند که بسته به روانشناسی و نماد رنگ ها می توان این گل را هدیه داد و حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از انواع این گیاه برای درمان های جایگزین برای درمان سرطان استفاده می شود. .

گیاهان گلدار

گل آویزان گیاهان گلدار.

یکی دیگر از زیبایی های لیست ما گل آویز است که به دلیل گل های آویزان، ساقه بلند و پرچم های بلند به این نام معروف است. گل های این گیاه در رنگ های مختلفی مانند صورتی یا قرمز دیده می شود و نام دیگر این گیاه فوشیا است که از قضا شرایط نگهداری آن بسیار آسان است و به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در منزل پرورش دهید.

در مورد آبیاری این گیاه باید بگوییم که فقط در صورت خشکی کامل خاک باید آبیاری شود که تقریباً هر ده روز یکبار است و در مورد نور باید بگوییم که این گیاه به نور غیر مستقیم و در عین حال نیاز دارد. و به همین دلیل ممکن است پشت پنجره بودن برای او مناسب باشد. اگر گل های این گیاه ضعیف است می توانید ماهی یک بار به آن آبیاری کنید.

گیاهان گلدار




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.