افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

بدبخت بودم، سیگار می کشیدم، لباسم بو می داد، پدرم می تواند بفهمد چیست؟ نترس با این ترفند بدو و بوشو پاک کن

  • کد خبر : 146345
بدبخت بودم، سیگار می کشیدم، لباسم بو می داد، پدرم می تواند بفهمد چیست؟  نترس با این ترفند بدو و بوشو پاک کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما عطر می زنیم، اما بوی بعضی چیزها مثل بوی سیگار واقعاً خوب نیست و از لباس پاک نمی شود. خب خیلی از خانم ها و آقایان سیگاری هستند یا مثلا اطرافیان سیگاری ها بوش اذیت می شوند و از همه مهمتر کسانی که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما عطر می زنیم، اما بوی بعضی چیزها مثل بوی سیگار واقعاً خوب نیست و از لباس پاک نمی شود. خب خیلی از خانم ها و آقایان سیگاری هستند یا مثلا اطرافیان سیگاری ها بوش اذیت می شوند و از همه مهمتر کسانی که سیگار می کشند و آنهایی که آنها را در آغوش می گیرند دوست ندارند لباسشان بوی سیگار بدهد. بوی سیگار خان به لباسشون میچسبه، آزار دهنده است و با عطر هم نمیاد!

اما اساساً مردم نمی دانند با این بو چه کنند و به نظر آنها حتی اگر به خشکشویی بروند، بوی آن روی لباس باقی می ماند. خب در اینجا باید بگوییم که هیچ کاری نمی توان کرد و این نیز راه حلی دارد که می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند و بوی سیگار را از لباس هایتان پاک کنید. فقط مقاله ما را دنبال کنید و با ترفندهای کاربردی آشنا شوید.

لباس ها را در هوای آزاد بگذارید، بگذارید نفس بکشند.

اول از همه باید بگوییم که لباس هایی که دود زیادی دارند باید در فضای باز آویزان شوند. یا مثلاً لباس هایی را در هوای پر از گل و برگ سبز آویزان کنید تا به جذب بو کمک کند. آیا می دانید گیاهان تصفیه کننده هوا هستند یا اینکه در خانه از پنکه در جهت حرکت هوا استفاده می کنید و آیا می دانید که مدت زمان تمیز کردن لباس ها از بوی بد سیگار بستگی به میزان لباس های اشباع شده از دود و … حساسیت شما به بو

با جوش شیرین بوی سیگار را از لباس هایتان پاک کنید

در این روش می توانید لباس هایی که بوی سیگار دارند را در جوش شیرین و آب خیس کنید. لباس های قابل شستشو را قبل از شستن در سینک یا ماشین لباسشویی پر از آب گرم و یک فنجان جوش شیرین خیس کنید و بدانید که معمولا یک شب کافی است. یا هنگام استفاده از این دارو، لباس را در یک کیسه زباله بزرگ یا کیسه خرید پلاستیکی قرار دهید. سپس نصف فنجان جوش شیرین اضافه کنید و در کیسه را محکم ببندید.

لباس های خود را با جوش شیرین به مدت 2 دقیقه تکان دهید تا جوش شیرین به تمام لباس های شما بمالد. بگذارید یک شب بماند تا بوی دودی که به لباس شما نفوذ می کند جذب کند. روز بعد، کیسه را بیرون از خانه باز کنید و جوش شیرین را از لباستان بیرون بیاورید. این روش می تواند به رفع مشکل بوی سیگار کمک کند.

rARHEI9cSu2uQsI7b4AFbg_300x300

پس ماشین لباسشویی چیست؟

پس از خیساندن، طبق دستورالعمل روی برچسب مراقبت از لباس در پشت لباس، لباس های بوی سیگار را با مواد شوینده لباس های بدون عطر بشویید. سپس یک فنجان سرکه سفید مقطر را به چرخه شستشو اضافه کنید و چرخه را متوقف کنید. فراموش نکنید که قبل از اتمام چرخه شستشو، اجازه دهید لباس های شسته شده به مدت یک ساعت در محلول سرکه و آب خیس بخورد. اگر لباس ها را با دست می شویید همین مراحل را دنبال کنید.

11zon_cropped-63-1

از خوشبو کننده پارچه غافل نشوید

اگر لباس‌هایتان هنوز بوی سیگار می‌دهد، بهتر است از خوشبوکننده‌ای استفاده کنید که فرمول‌های معطر یا بی‌بو دارد تا بوها را بپوشاند. این اسپری های شستشو می توانند با مولکول های بو متصل شوند و مشکل را حل کنند.

بهتر است در بیرون اسپری کنید و اجازه دهید هوا به جریان خود ادامه دهد. شما می توانید این مواد را به صورت تجاری در بازار پیدا کنید یا می توانید برای انجام این کار از مقدار مساوی آب و سرکه در یک بطری اسپری استفاده کنید. سپس 20 قطره یا بیشتر اسانس را به مخلوط اضافه کنید و رایحه هایی مانند نعناع یا لیمو ممکن است ایده آل تر باشند.

بدون عنوان (1)




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.