افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » مهلت 15 روزه رئال مادرید برای خرید امباپه

  • کد خبر : 146072
اسمارتک نیوز » مهلت 15 روزه رئال مادرید برای خرید امباپه

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه رئال مادرید امیدوار است ماجرای عجیب و مستمر نقل و انتقالات کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بیش از این دوام نیاورد و در نیم فصل دوم یعنی اوایل فصل جاری به پایان برسد. 2024. . چند سالی است که شایعات و گمانه زنی های مربوط به […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه رئال مادرید امیدوار است ماجرای عجیب و مستمر نقل و انتقالات کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بیش از این دوام نیاورد و در نیم فصل دوم یعنی اوایل فصل جاری به پایان برسد. 2024. .

چند سالی است که شایعات و گمانه زنی های مربوط به انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید به موضوع داغ محافل ورزشی به خصوص در فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است و ستاره پاری سن ژرمن هرگز این واقعیت را کتمان نکرده است که بازی در سانتیاگو برنابئو با پیراهن کهکشانی ها باعث شده است. کودکی او. رویا. .

با این حال تمدید غیرمنتظره قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2022 ضربه مهلکی به تیم اسپانیایی وارد کرد در حالی که همه فکر می کردند این مهاجم فرانسوی در آستانه انتقال از پارک دل پرنسیپ به برنابئو است. با این حال، حماسه سرمربی ادامه یافت و امباپه تابستان امسال به PSG اطلاع داد که بند یک ساله تمدید شده در قرارداد جدیدش با این باشگاه را فعال نخواهد کرد، به این معنی که او در سال 2024 بازیکن آزاد خواهد بود.

قوهای سفید مادرید حالا دست بالا را دارند و با توجه به این نکته به امباپه مهلت داده اند تا به توافق برسند تا اتفاقات سال های گذشته تکرار نشود. بنابراین قهرمان 14 دوره لیگ قهرمانان اروپا به امباپه 15 روز فرصت داد تا با این تیم به توافق برسد و این مدت از اول ژانویه 2024 آغاز می شود.

این خبر ابتدا توسط روزنامه «آ اس» منتشر شد و این نشریه اسپانیایی همچنین به این موضوع اشاره کرد که اگر این بازیکن فرانسوی در امضای قرارداد و در مسیر مذاکره بیش از حد خود را «ممانعت» کند، کهکشانی ها دست خود را خواهند شست. آنها روی خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی به عنوان هدف اصلی خود تمرکز خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.